Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 08:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2017 11:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Sidder og læser tråde igennem med dosering og re-dosering - og har på det seneste oplevet at hvis jeg sniffer... øhhhmmm... altså i forhold til at få virkningen forstærket, puha, er lidt kogt lige nu - men i går, søndag, gjorde jeg følgende:

1 lille bane kl. 20:30
1 lille bane kl. 21:00
1 lille bane kl. 21:30

Herefter tog jeg 1 lille bane i hvert næsebor kl. 22:30 og kl. 23:30 og herefter troede jeg faktisk jeg ville falde i søvn for jeg havde pænt svært ved at holde øjnene åbne. Men - der må næsten være noget opkvikkende i dét også for jeg sidder her nu, kl. 11:28 (mandag) og fik aldrig sovet og fik taget små baner gennem natten, morgenen og så nu her for 30 minutter siden. Jeg kan mærke jeg har brug for hvile men har det som når jeg er helt vildt overtræt - jeg kan næsten ikke holde mig i ro længe nok til at jeg får sovet.

Men ift. dosering og re-dosering har jeg været noget uforsigtig selvom jeg for et års tid siden - henover et par måneder - tog diverse stoffer flere gange om ugen. Tror bare jeg vil sige at nybegyndere skal være meget forsigtige (og det skal jeg sådan set også) og ikke undervurdere om man kan mærke en effekt fordi mine oplevelser med re-dosering er at jeg sniffer mere end hvad godt er og så lige pludselig siger *smæk* - så kan dårlig rejse mig fra stolen eller sofaen.

Og det skulle jo gerne blive en fed oplevelse.

Det var bare lige nogle tanker her fra Kbh, klokken er nu 11:33 og jeg prøve at få noget mad indenbords.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 12:54 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
1. Du skriver ikke hvilket stof du har indtaget
2. Hvad havde du regnet med?
3. Det er dårlig HR at redosere mange gange

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 13:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Nå... ja, jeg skrev bare og tankerne flød derudaf.

1. Stoffet er MDMA.
2. Meningen var at blive blæst - men hvor jeg hele tiden mærker efter om jeg føler nogen ubehag e.lign. samt sørge for at drikke en masse vand.
3. Ja, det forstår jeg.

Sidder faktisk lige nu og ser Kanal 5 programmet: Stoffer I Sommerlandet (som muligvis er fra sidste år - dunno) men her er beskeden fra pushere at man helst ikke skal tage MDMA mere end én gang pr. 3. måned ift. at receptorerne i hjernen bliver normaliseret igen efter indtagelse. Det synes jeg er interessant og det vil jeg da tage med mig - og så holde igen i længere perioder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 14:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
At du ikke skal tage mdma mere end hver tredje måned er altså basisviden! Det lyder slet ikke som om du har nogen ide om, hvad du laver.
For det første redosere du alt for mange gange og så undre du dig over at du ikke kan sove? Kan du ikke selv se at det er ret fucking dumt?
Mit råd til dig må være, at du først holder en pause fra mdma og i den pause læser du rigtigt godt op på stoffet og måske bare stoffer generelt, for ellers kommer du galt afsted og det er der ingen, som ønsker.
Især lige mdma er altså pisse skadeligt og farligt at misbruge!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 14:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Buttkraken skrev:
At du ikke skal tage mdma mere end hver tredje måned er altså basisviden! Det lyder slet ikke som om du har nogen ide om, hvad du laver.
For det første redosere du alt for mange gange og så undre du dig over at du ikke kan sove? Kan du ikke selv se at det er ret fucking dumt?
Mit råd til dig må være, at du først holder en pause fra mdma og i den pause læser du rigtigt godt op på stoffet og måske bare stoffer generelt, for ellers kommer du galt afsted og det er der ingen, som ønsker.
Især lige mdma er altså pisse skadeligt og farligt at misbruge!


Alright.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2017 15:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Tog du ikke også MDMA i foregårs? Eller måske fredag, jeg synes bare at huske, at du skrev i løbet af distortion, at du ville blive hjemme mens du kogte rundt på MDMA.
Tag dig en god laaaang pause fra det. Få noget motion, god mad og sov godt og grundigt igennem. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2017 23:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 mar 2017 00:05
Indlæg: 13
Leah skrev:
Tog du ikke også MDMA i foregårs? Eller måske fredag, jeg synes bare at huske, at du skrev i løbet af distortion, at du ville blive hjemme mens du kogte rundt på MDMA.
Tag dig en god laaaang pause fra det. Få noget motion, god mad og sov godt og grundigt igennem. :)


Jo, og ja, tager en laaaaang pause. Jeg ved godt det har været for meget og det er lidt dårlig stil, da jeg jo godt ved at stedet her er for alle der tager med måde og også passer på sig selv. Det vil jeg også gøre. Men tak for respons - både godt og skidt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team