Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 02:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jun 2017 01:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jun 2017 01:00
Indlæg: 2
Jeg blev i sidste stoppet en halv time efter jeg havde indtaget en lille snit Coke.
Spyt testen slog selvfølgelig ud på kokain. Jeg fik så efterfølgende taget en blodprøve, men først 2 timer senere. Nærmere forstået, der gik små 3 timer fra jeg tog den, til jeg fik taget blodprøve.

Mit store spørgsmål! Hvordan ser chancerne ud for at jeg går under bagatel grænsen og kan beholde mit kørekort?? Det en ulidelig ventetid!

Håber nogen kan være behjælpelige, tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2017 01:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jun 2017 19:08
Indlæg: 9
jeg mistede mit kort på weed.. Jeg sad som dig og må sku sige der var ingen kære mor.. Så sæt dig op efter det værst så bliver du ikke så skuffet.. Har gået 2 ½ år uden nu.. Så ja håber det bedste for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2017 01:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jun 2017 01:00
Indlæg: 2
munch84 skrev:
jeg mistede mit kort på weed.. Jeg sad som dig og må sku sige der var ingen kære mor.. Så sæt dig op efter det værst så bliver du ikke så skuffet.. Har gået 2 ½ år uden nu.. Så ja håber det bedste for dig.





- havde bare et lille håb om at jeg kunne snige mig under bagatel, når det kun var en meget lille streg?:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2017 09:50 
Er der overhovedet en bagatel grænse for Kokain? Er det ikke ligesom med weed´n, at noget er for meget pga. at det er ulovligt?


Top
  
 
Indlæg: 25 jun 2017 14:02 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Min vurdering er, at du har ret små chancer for, at du ikke bliver straffet. Du må krydse fingre for det bedste, men tror ikke du skal sætte næsen op efter guld og grønne skove. Du kan evt researche lidt mht hvornår kokain har maximum biotilgængelighed i plasma via nasal rute.

Men det afhænger også lidt af hvor meget coke du ca tog.
Hvorfor synes du i øvrigt, at du skulle køre bil efter indtagelse af kokain? Jeg forsøger ikke at være dømmende, men det var fandeme da dumt.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team