Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 13:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2017 20:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2015 00:16
Indlæg: 16
med EZ test, for cocaine purity :)
Frugthat skrev:
LuderFrands skrev:
Det skal lige siges jeg har testet denne kokain og den ligger i den helt høje ende, om det er kvaliteten på den der gør man får det sådan, skal jeg ikke kunne sige. Det er derfor jeg søger svar

Hvordan har du testet det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Den dag du skulle få fat i noget coke af god kvalitet og du suger 300-500mg i en streg, så får du det rigtig ubehageligt... Derudover har coke aldrig været klammere, fyldt til randen med lort, føj! Personligt er jeg færdig med coke, det skræmmer mig, at den pose der skulle have været kokain, er en brøkdel kokain og en hel masse andet pis, føj igen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 16:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2015 00:16
Indlæg: 16
Jeg får det pisse ubehageligt, med kvalme osv efter sådan en kæmpe streg 100%, men bagefter er det lækkert
HopIFjordeN skrev:
Den dag du skulle få fat i noget coke af god kvalitet og du suger 300-500mg i en streg, så får du det rigtig ubehageligt... Derudover har coke aldrig været klammere, fyldt til randen med lort, føj! Personligt er jeg færdig med coke, det skræmmer mig, at den pose der skulle have været kokain, er en brøkdel kokain og en hel masse andet pis, føj igen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 17:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Sorry men du er simpelthen for dum. Har du overhovedet nogen ide, om hvad det er du gør ved dig selv, er du bare ligeglad med dig selv og dine omgivelser?
Personligt gad jeg virkeligt ikke sidde til fest med dig, bare fordi jeg ville have konstant noia på, over om du kradsede af eller lignene.

Synes du burde droppe coken.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2017 08:02 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Sagt på en lidt pænere måde, så er jeg ikke sikker på du har forstået for farligt det er, det du har gang i.
At du får kvalme er et tydeligt tegn på en overdosering. Der er en reel risiko for at dit hjerte pludselig står af.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team