Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 04:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2017 05:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
dancake skrev:
dancake skrev:
i forsvarlige doser og men lang nok mellemrum er det sikkert
det er dosen og ikke stoffet der er skadeligt

bare fordi man skal misbruge noget for at det er skadeligt betyder det ikke at det har ingen skadeligt effekt
men ja det er et lidt overdrevet udtale af mig her ->
dancake skrev:
man kan bare ikke holde styre på en skid og spørgsmålet om keta´s neurotoxicity
men ellers synes jeg godt om keta det er bare ikke altid til af få fandt i

men ellers tror jeg vi er på samme side i den her


Fostår ikke hvorfor du svarer dig selv her. Men som de andre siger, så er ketamin blandt de sikreste stoffer, der også bliver brugt rekreationelt. Neurotoksicitet og ketamin? Der er mange andre narkotika, du kunne vælge der.
Topic: Værre er det heller ikke at tage større doser af MDMA. Det har vi alle gjort. Hold alligevel doserne så lave, som du kan. Og så længe man ikke kan tælle antallet af MDMA-trips på to hænder om året, så er man nok okay. Maks ét trip om måneden (det er også maks, vil jeg sige, helst færre).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 08:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
5-HTP kan hjælpe med comedowns


for at understrege ord som spørgsmålet da forskelige kilder er lidt uenig og så det er dosen og ikke stoffet der er skadeligt
jeg på peger bare en mulighed for Neurotoksicitet, selv alkohol kan give hjerne skader
men keta er ikke det stof jeg har læst mest på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 17:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
dancake skrev:
så det er dosen og ikke stoffet der er skadeligt


Det giver virkeligt ingen meningen det der?

dancake skrev:
jeg på peger bare en mulighed for Neurotoksicitet, selv alkohol kan give hjerne skader
men keta er ikke det stof jeg har læst mest på


Hvis du misbruger ting kan alt skade dig. Så kan ikke se hvorfor du advarer imod ketamin på den måde, når vi snakker som booster til et mdma trip. Tvivler stærkt på at trådstarter har tænkte sig at begynde at IM 10g keta om dagen det næste år, ovenpå en mdma tur.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2017 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 nov 2016 18:10
Indlæg: 2
Det er udtryk dårlig stof-kultur.
Hvis dit eneste formål er at blive 'blæst', så fortsæt hvad du har gang i. - Ønsker du en fed aften på MDMA, så hold dig under 150mg. Alt magien og effekterne er der stadig - og der er rent faktisk en chance, for at du kan huske det dagen efter.
Hallucinere du på MDMA er det direkte tegn på overdosis(MDA kan dog godt fungere som hallucinogen).
At redosere så voldsomt, er også en vanvittig ide. Din hjerne har skudt det af den kan - effekten er minimal, men chancen for skade og comedown er høj ved sådanne doser.
Ikke alle stoffer er som øl, hvor flere betyder bedre. Synes I skal genoverveje jeres MDMA vaner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2017 23:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 13:12
Indlæg: 1
Jeg tog det ikke i så lang en periode, men jeg tog den sidste gang 2 gram på et døgns tid og jeg blev så vanvittig syg.
Jeg ville passe rigtig godt på hvis jeg var dig, for du risikerer at nogle af de hallucinationer du kan opleve som bestemt IKKE er behagelige, sidder fast efterfølgende som de gør hos mig.
Jeg blev akut indlagt med kramper, og da de var stoppet sagde de at nu kunne jeg forvente panik og angst og psykose som muligvis ikke ville forsvinde igen.

Pas nu på dig selv, det jeg oplevede (og som jeg satdig den dag idag oplever i upåvirket tilstand) ville jeg aldrig ønske for min værste fjende!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2017 03:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du har taget 2 gram mdma på et døgn, er du altså også lidt en idiot imo. Det er 10x så meget som man normalt anbefaler, og så er det sgu klart at det sætter sine spor!
Tænk jer nu lige lidt om folkens, ellers skal I ikke lege med stoffer.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team