Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 09:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jul 2017 18:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2017 18:37
Indlæg: 4
Hej psy.

Som emnet beskriver så vil jeg gerne vide hvor hurtigt ens tolerance stiger?
Efter en af mine venner gav mig smag for kokain, fik jeg købt 5g og efter 2 uger med nogle streger hver dag med kun få dages mellemrum, så synes jeg efterhånden der skal mere og mere til.
Jeg ligger på omkring 0.1-0.3 hver dag og har omkring 1.2g tilbage, men kan mærke der skal mere til før jeg føler den der kokain følelse

Kan dog også mærke at jeg ikke skal have mere af det og bare gerne vil tage det sidste, da min næsen bare er total snottet og næsespray ikke virker før jeg har fået en gang kokain, er dog begyndt at bruge det som næsespray da jeg har fundt en opskrift her inde, så man ikke får den klassiske miami feber.

Dog vil jeg også lige hører om der nogle som kan forklar mig hvad jeg skal forvente efter jeg har taget det sidste, altså om man får en god omgang kold tyrker eller noget lignede?

God dag til jer der ude! :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2017 19:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Du overpumper jo dine synapser med div. stoffer der kommer af kokain-indtaget, det skal din hjerne jo normalisere sig til, deraf tolerance (Der kommer nok nogle og giver mere dybdegående videnskabeligt svar, men du må nøjes med det her for nu)

Ville ikke være overrasket hvis du oplever at: Få en lillllllle smule koldsved/feber-agtig fornemmelse og en sindssyg craving efter mere kokain.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2017 19:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det bliver psykisk du kommer til at mærke det primært - lysten til en streg og rusen vil fylde en del i starten, eller burde du ikke opleve det store pga mængden (5 g) ikke så meget over ca 3 uger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2017 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg vil sige, at det mest er psykisk/mentalt, du får abstinenser. Selvfølgelig kan man som hardcore coke-bruger få fysiske abstinenser, vil jeg tro, men ikke på linje med heroin f.eks. Det hele sidder i dit hoved - det er noget i hjernen, coken påvirker, så du bliver afhængig og vil have mere og mere - ikke så meget kroppen.

Ud fra min erfaring er lysten/abstinenserne størst, hvis du har muligheden for at tage mere/adgang til mere. Jeg tager jævnligt coke, og jeg har f.eks. mere end svært ved at gå i byen uden - fordi jeg ved, at det bare er et opkald væk. Det sætter sig i hovedet, og så kan jeg ikke tænke på andet. At supplere min bytur med lidt streger.

Men hvis muligheden ikke er der, synes jeg faktisk ikke det er så slemt. Jeg har lige været et par uger på ferie i udlandet, hvor muligheden for at skaffe coke var lig nul (og omstændighederne i øvrigt ikke til det). Da følte jeg nærmest ingen lyst til coke, selv om jeg i ugerne inden havde et regelmæssigt forbrug.

Bevares - da jeg sad med et par øl strejfede tanken mig da, men bare det, at jeg mentalt havde indstillet mig på, at jeg ikke kunne skaffe noget, gjorde, at lysten/abstinenser var nærmest lig nul.

Hvad angår tolerance - jeps, efter noget tid kræver det mere og hyppigere indtag for at du føler den samme virkning. Det er ikke for ingenting, man siger, at den første gang altid er den bedste. Jeg vil dog også sige, at coke og dets virkning meget har at gøre med setting og den situation, det indtages i. Derfor synes jeg - hvis du skal tage det igen - at du skal øve dig i at få kædet indtaget sammen med en god og forskellig stemning hver gang. Så vil påvirkningen også føles det anderledes for hver gang. Giver det mening? Det er i hvert fald min erfaring. Jeg kan sagtens tage en bane i en kedelig situation for mig selv og synes, det overhovedet ikke giver mig noget. Men tager jeg noget fra den samme pose i en situation, hvor jeg er i et helt andet humør, der er fest, andre mennesker, bytur etc, så virker det straks bedre, fordi coken og settingen spiller sammen.

Det var mine input.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2017 03:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Fra en der skyder coke, og har gjort det dagligt i 4 måneder. Coke er ikke det værd, det koster for meget, "selvom det giver det bedste rush".

Men omkostninger omkring det stof er ikke kun penge, men familie og venner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2017 18:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jun 2015 00:16
Indlæg: 16
Hvad er det for en opskrift du snakker om? kan du linke :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 05:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Det er sådan jeg føler min tolerance stiger meget hurtigt med netop det her stof. Så du har nok fået en del højere tolerance . Men gem resten til et tidspunkt om et godt stykke tid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2017 06:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2017 18:37
Indlæg: 4
-UPDATE-

For godt 5 uger siden smid jeg sku bare hele skidet op på et spejl og så kørte det bare ind.. Der må have været 1.3-1.7 gram tilbage.. Og har ikke rørt det siden.. Primæret fordi jeg stadig har miami syge som jeg ikke helt kan forstå at min næsen bliver så pokkers til stoppet i forhold til mine venner som også tager mere på aften og gør det ret tit? Nogle der kan komme med en forklaring på hvor længe en miami syge skal vare?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team