Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 23:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jul 2017 17:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2017 17:50
Indlæg: 0
Hej Psychedelia, jeg har ikke introduceret mig selv endnu så jeg tænkte jeg ville gøre det her :)

Jeg vil starte med at sige at jeg er cannabis ryger igennem 7 år, og stadig ryger hver dag uden besvær. Kan også sagtens gå en måned uden at ryge uden at få abstinenser.

Her for en måned siden fik jeg tilbudt Oxy af min ven (Oxycodon), og nysgerrige mig tog imod dem. Som den klovn jeg er sniffede jeg 4 af pillerne svarende til 80 mg som min første dosis, og jeg følte mig ekstremt afslappet men ikke ude af mig selv, indtil jeg gik i seng.

Det tog mig næsten ikke engang 30 sekunder før jeg lukkede øjnene til at jeg gik ind i mit drømme stadie, hvor der ligeså stille "fadede" en drøm frem for øjnene på mig. Det var ekstremt underligt, da jeg var helt vågen. Jeg fandt hurtigt ud af at jeg helt selv kunne bestemme hvad jeg drømte, og det blev hurtig til en fantastisk nat med flyveture, mad (ikke kommenter det) og alt godt. Jeg følte ikke jeg havde sovet hele natten, men blot drømt. Næste dag var jeg helt udvilet og kunne ikke mærke nogen side effekter. Jeg fortsatte med 80 mg om dagen i 6 dage uden side effekter, og jeg er i dag stoppet uden at danne et misbrug eller afhængighed.


De eneste "nedture" jeg oplevede var at når jeg røg en smøg fik jeg svimmelhed og kvalme som ofte kunne føre til en mindre opkast, men efter det var alt fint igen.


Hvad er jeres mening og oplevelser om Oxycodon?

Mvh. ny bruger StarVision :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2017 18:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har ikke lige nogen erfaring med Oxycodon og foretrækker ost hvis jeg skal gøre mine drømme mere interresante. Men jeg har flyttet din tråd til brug af rusmidler, fordi den lægger mere op til en debat end den er en længere triprapport, og så skal du heller ikke vente på at få indlæg godkendt.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2017 14:27 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2015 21:55
Indlæg: 31
Hej Starvision og velkommen!

Det er godt nok en uhyggeligt stor begynder-dosis - men jeg har også selv oplevet, at jeg helt fra min begyndelse med eksperimentering med Oxy, har kunne tåle større doser end andre jeg kender.

Den første håndfuld gange jeg tog Oxy, havde jeg det præcis som dig. Jeg røg lynhurtigt i en drømmeverden, hvor jeg ind i mellem vågnede med små sæt eller chok, som føltes vanvittigt dejligt. Der gik herefter en lang periode, hvor jeg hverken havde tid, mulighed eller lyst til at tage Oxy.

For ganske nylig fik jeg så fat i noget igen, men rusen har nu ændret sig markant. Jeg kan stadig ligge og halv-drømme, men ikke noget i nærheden af de første par gange. Nætterne på Oxy har ændret sig fra varme og lange drømme, til at være fuldstændig søvnløse og insomnia-agtige. Den dejlige del af rusen varer nu kun et par timer, og erstattes herefter kun af bivirkninger, som f.eks. utrolig tør mund, søvnløshed, svedeture og 'fryseture' hvor jeg ryster af kulde trods 3 lag dyne. Ydermere er det også begyndt at give mig 'tømmermænd', som er en tilstand af total dvaskhed og dovenhed dagen efter indtagelse.

Det er legit Oxy jeg har fået fat i begge gange, så det må simpelthen være min krop der reagerer anerledes på det. 'Magien' som du også selv beskriver, er forsvundet fuldstændig. Når jeg fra tid til anden tager lidt, så ender jeg med at fortryde det. Så min Oxy-tid er ovre - gider det ikke mere. Rusen er ikke bivirkningerne værd længere.

Kh. Frorgan


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Psykofreak og 48 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team