Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 21:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stimulant HR
Indlæg: 12 jul 2017 04:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2016 11:13
Indlæg: 12
Hvis man absolut SKAL forgifte sig selv med potente stimulanter med hyppigt interval, ofte over længere perioder, hvad er så vigtigt mht. skadereduktion?
Mit DOC svinger meget efter mange faktorer. Lige nu er det amfetamin grundet af en masse ting, navnlig pris, potens og pik præstation.

Jeg ved at:

Søvn er alfa & omega
Hyppig hydration er essentielt
Indtag af føde også er jævnt vigtigt

Men ellers så Psy?
Hører nogle megadoserer bestemte vitaminer, men kan ikke huske hvem, hvad og hvor jeg hørte det.

Håber dette giver anledning til lidt HR talk.
Der er jo grund til den dårlige er den dårlige after all. :!:


:tnx:
hilsen

Sløvsind

_________________
"What are you even talking about?
      Do you genuinely think SpongeBob got hit with Narcan and tore up an ambulance?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 02:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har hørt gode ting om fiskeolie og selv brugt det inden/efter et par kokainbinges og synes selv det har hjulpet, men har ikke lige noget citationer at støtte det oppe med, måske noget kan fiskes frem.wn anden dag

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 17:15 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Sørg for at holde dig i god form og normalvægtig. Et sundt kredsløb og en slank krop kan holde til mere stress.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 18:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Godt initiativ Sløvsind. Er selv lidt slem med stimulanser, da jeg både har ADD, er festlig og arbejder klokken lort om natten som studietekniker :rocking: Men er foreløbigt sluppet fornuftigt fra det ud over lidt træthed og nogle slidte tænder, nok i høj grad fordi jeg som regel følger HR.

Magnesium som tabletter eller godt med bananer kan dæmpe kæbleraslen en del. Nok specielt relevant for amfetamin og MDMA.

Især i forhold til kokain er det vigtigt at ikke drikke. Det ved jeg godt der er mange der ikke kan/vil overholde, men så begræns det i det mindste. Blandingen bliver omdannet til cocathylen i kroppen og dette er langt mere farligt end alkohol eller coke indtaget separat.

Bland ikke stimulanser. Serotoninsyndrom ved MDMA+amfetamin kan være dødeligt og give hjerneskader.
Andre blandinger af stimulanser kan få hjertet til at stå af.
Og husk at methylphendiat (ritalin, etc.) IKKE er et amfetamin så undlad at blande disse.

Spis ALTID. Også selvom du ikke er sulten. Din krop er pisseligeglad med at du ikke har lyst, du har stadig brug for mad. Hvis du ikke kan få andet ned så er frugt, kiks og drikkeyoghurt bedre end ingenting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 23:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Jeg plejede at drikke en god godnat-te med alle mulige urter i inden jeg skulle sove. Klemme lidt mad ned, spise 2 tabletter multivitamin + magnesium/zinc, og drikke et glas Samarin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team