Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 16:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jul 2017 04:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Hejsa.
Jeg håber der sidder nogle hoveder derude, der kan smide et svar på mit spørgsmål.

Ja det nok halv paranoia, men noget ukendt, håber derfor nogle vil være venlige med et svar.

Jeg har i nat skulle have tørret en hel del amfetamin, har ikke haft noget med det at gøre ihvertfald 3-4 år. Dvs intet indtag siden der.

Ville gerne have lidt hygge imens (logisk) så nappede et par baner. Ikke overdrevet syntes jeg selv. Men lidt vil have mere og det er nok mest det der er spist (slikket) der har betydning hahaha. Vil gætte på en del.

Når men spørgsmålet. Jeg har det nu rimelig mærkeligt i hovedet. Det ligesom om det sover? Altså som var det en fod eller ben, altså følelsesløshed/snurre.
Er det noget andre har oplevet? Det primært i baghovedet samtidig med en ond hovedpine og også i sidderne.

Vil bare lidt høre om det noget jeg skal være nervøs over eller om det bare en del af trippet?

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 04:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Ingen? Tænker også jeg måske bare har fået en tand for meget eftersom jeg ingen tolerance har længere. Jeg har sog aldrig oplevet dette før og ja det er sku ærligt en del ubehageligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 07:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvordan har du det nu? summen i hovedet/flimren for øjnene var mit primære faresignal på at jeg havde taget for meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 07:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvordan går det nu? En anden gang, hvis du er nervøs klokken lort om natten, så ring anonymt til giftlinjen i stedet for at spørge på et forum hvor svar kan være timer væk =)

Har du sat eller stået i en dum stilling måske, der har givet spændinger i nakke og hoved? Det går jeg ret ofte på amfetamin og opdager det først når det er for sent...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 13:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Det er nu en del timer siden, jeg slog tråden op. Jeg tog en enkelt small en efterfølgende. Hovedpinen blev forbedret i løbet af natten.

Nu mange timer efter er status. Halv følelsesløs hovedbund, føles faktisk ret finurligt. Derudover slem svimmelhed og enormt (tryk) for ørene. Dette er også fuldstændig nyt for mig..

Så ja måske jeg har taget fra meget?

Håber da snart det fiser af igen.
Andre der har erfaring med overstående?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 14:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Ellers var det bare noget mean shit haha.
Men forventer det snart aftager, kunne da være fedt hvis folk har oplevet lign, eller ikke fedt oplevet det, men hvis de vil dele det.

Præcis ovenstående er grunden til jeg normalt kun tagergod coke, ikke for lege fancy, men syntes simpelthen der sker nogle mærkelige ting med det pis der hahaha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 14:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det var en del ubehageligt men alligevel tog du mere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 14:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
I virkeligheden var det bare en smager, alt var pakket væk og så der en lille ensom en, det kender du måske ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 14:51 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Nej det kender jeg ikke, jeg tager mit helbred relativt alvorligt, hvis jeg føler "der er noget galt" med det jeg foretager mig, så stopper jeg omgående...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 14:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Syntes nu ikke det som sådan truende mod mit helbred, muligvis en del ubehageligt og var mest af alt forundret, da dette var en ny oplevelse og andre måske havde.oplevet noget lign. Det går jeg så ud fra du ikke havde. Men tak for indput.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 15:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror du har fået for meget. Hvis du vil lege mere med den slags så anskaf dig en vægt så du ved hvor meget du indtager. Hold dig fra rusmidler i nogle uger, spis sundt og dyrk motion. Hvis du stadig har det mærkeligt i hovedet i morgen synes jeg også du skal ringe til en læge!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 16:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Betryggende haha.
Tak for inputet.

Det eneste der er nu er mit hoved stadug feels a little funny. Lidt som om jeg har enskam hat på eller noget hiver i mime hårsække. Ja det lyder mærkeligt, men det er ogsådet svært forklare haha. Tænker det aftager helt her tilog aften. Så står den på kildevand imorgen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 19:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Det altså ikke fordi jeg var totalt blæst min besked er så fuckt haha. Min tlf beslutter nogle gange bare smide random ord ind (y)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 14:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kan du ikke stoppe med at skrive haha hele tiden? Det virker sådan på mig, at du ikke tager det her særlig seriøst?

Du fik det underligt - og valgte alligevel at tage mere? Havde du regnet med det ville gavne noget?
Du må nok hellere lade være med at tage mere et stykke tid, og fokusere på at gøre noget godt for dig selv, din krop og dit sind.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2017 08:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 04:11
Indlæg: 9
Skitzo. Tak for din besked, trods den lige prikker til mig.
Jeg tager det skam seriøst. Derfor kan man godt grine lidt af sig selv, der er sku sundt nogle gange.

For at lave en lille Update, er følelsesløsheden væk igen, desværre fortsætter hovedpinen og nakkesmerterne på fulde drøn.
Kunne godt tænke mig og vide om andre har lign oplevelse før mht stærke smerter i nakken og om der bare skal gå tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2017 09:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er også sundt at blive prikket lidt til, så man rykker sig .. Alle på boardet vil jo kun folk det bedste =)

Syntes du skal prøve at tage til lægen, og forklare hvad der er sket. Han har tavshedspligt! Og det skader ikke at blive tjekket .. selvom jeg tror nu nok det skal gå i sig selv :wink:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team