Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2017 05:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Var op ved en ven i Onsdags .hvor vi fik drukket nogen øl og suget som en sagde var Danmarks stærkeste amf .men det virkede på en helt anden måde .Det gjorde meget ondt at sniffe . oveni minde virkningen også en del om coke og det gjort en del mere klar i hovedet end meget andet amf jeg har indtaget . Så mit stor spørgsmål lyder det som helt rent amfetamin eller kunne det være meta udgaven som jeg har hørt skulle minde om mdma .men det kan være en anden virkning på andre personer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 05:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Glemte lige at nævne det var fuldstændig umuligt at sove på som jeg plejer at kunne efter at have røget eller drukket på amf .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 09:29 
Det lyder som Meth, eller måske dextro Amfetamin.


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2017 09:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Tror ikke det meth fordi jeg op på 0 5 Og havde ikke rigtig en form for nedtur. Hvad er dextro


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 10:04 
Der findes to forskellige isomeere af Amfetamin, levo og dextro. Levo giver sindsyg stimulation og rastløshed, hvorimod dextro giver eufori, klarhed, fokus osv.
Stort set alt Amfetamin på gadeplan er racemisk, altså en blanding af begge isomeere, men der findes også udgaver, hvor den ene isomere er isoleret fra. Præparatet lisdex-amfetamin, omdannes vist til nærmest ren dextro.

Sådan har jeg i hvert fald forstået det.


Top
  
 
Indlæg: 22 jul 2017 01:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Yungemma skrev:
Glemte lige at nævne det var fuldstændig umuligt at sove på som jeg plejer at kunne efter at have røget eller drukket på amf .

Det lyder til det amf du plejer at sniffe er noget crap imo. ellers tager du godt nok ikke meget. 80mg ren dextroamfetamin er nok til at holde mig vågen i flere dage.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 10:23 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Søvnproblemer afhænger meget af kvalitet for mig. Generelt jo renere (meth)amfetamin, jo nemmere har jeg ved at sove. Med meget rent meth eller dextroamfetamin i piller, kan jeg forholdsvist nemt sove, hvis det ikke har været så store doser. Men hvis det er noget ildelugtende, mindre potent snask får jeg ofte store søvnproblemer selv ved ret små mængder.

Rusen synes jeg også varierer en del fra batch til batch. Foretrækker rent +/- meth eller d-amfetamin over coke. Men gadeamf/paste giver som regel en ulækker rus med mange bivirkninger og søvnproblemer for mig.

Som ved en del andre stoffer er der helt sikkert noget variation i den subjektive oplevelse fra batch til batch.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team