Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 mar 2024 04:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2017 23:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
jeg ved jeg spammer forumet og skal skam nok holde en pause fra siden, men altså i efarne
jeg vil være ordenlig klasket
Jeg har spist lidt dage i streg og skal imorgen holde lang pause.
Jeg er rimelig tolerant!... Har spist 5mg clonazepam (rivotril) i løbet af dagen og nok 70mg diazepam i løbet af dagen, 2 af gangen (valium)
Men påtrods af at jeg ved, at jeg er under indflydelse vil jeg gerne nå at brage det helt af inden pausen!
Jeg vil gerne høre en GODNAT! Dosering af valium.
Hvis nogle kan hjælpe?!
Gode råd og frarådninger er altid iorden, men ikke så meget bedrejdning, da min angst ikke dur til det <3
Elsker forumet og ville gerne have lidt fra erfarne end at prøve lykken [:
ting er jo hvad man gør dem til, men mennesker er, hvad de selv gør dem til <3

Så vær den du har lyst til at være og den du inderst er, så bare fordi andre prøver at gøre dig til noget du ikke er, behøver du jo ikke lade dem bebrejde dig for at være dig selv :hjerte: :peace: :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2017 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2017 23:17
Indlæg: 1
Det er svært at råde mht til dosering af benzoer. Tolerencer varierer utroligt meget. Til næste gang: Prøv at spise en større dosis i stedet for flere små doser løbende.
Hvis du vil have ekstra smæk på, er det jo altid en fordel at blande med alkohol - forholdsvist få genstande giver en mærkbar forskel (medmindre du drikker hver dag).
En GODNAT!!! dosering af valium skal være rigtig høj hvis du allerede er godt påvirket af rivotriler - så du gjorde det lidt i den forkerte rækkefælge :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2017 00:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Syntes virkeligt ikke man skal råde folk til at blande med benzoer med alkohol!!! Det er nok det dårligste råd nogensinde!!!

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2017 00:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Drikker normalt ikke men har taget en tår af en tøse øl de der shandy og lige tygget 50mg diazepam og lad 1mg clonazepam smelte under tugen og double moralsk nok giver hende ret alkohol og benzoer er at skyde sig selv i foden håber i kan leve med der ingen grammatik eller sig det så retter damen efter :b
I dejlige mennesker!
Hvor meget er for mange valler at æde på kort tid?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2017 12:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Min kammerat døde af en overdosis, han havde indtaget mere end hvad hans læge havde anbefalet ( rivotril ), blandet det med andet anti psykotisk og alkohol ( mener det var serquel ), han sluttede af med nogle oxyer, han vågnede ikke igen, ingen havde set den komme.

Jeg mener det dybt alvorligt når jeg skriver at du skal passe på, kender flere som er kradset af på den kombo, savner min gode kammerat tit, det kan sku være svært at forstå at en håndfuld medicin skulle blive hans undergang, han var ellers en stor fyr.

Håber min historie kan sætte tingene i perspektiv, kan godt være angst er invaliderende, men så længe man lever kan man da i det mindste gøre noget ved problemet.. ( tror ikke svaret ligger i flere piller )..

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2017 14:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Ja okay det var til eftertanke skal til kommune så jeg kan komme i hjælpe behandling, hygger mig stadig men for at få styr på det blander aldrig opiater og benzoer og især ikke med alkohol :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team