Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 aug 2017 17:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 maj 2016 18:14
Indlæg: 11
Hej Psychedelia. Jeg har længe gået og leget med tanken om at bestille noget Hexen i min søgen efter stimulanser, og da jeg i dag fandt et nyt sted med 3-FPM (En stimulans jeg før har brugt og nydt) som også sælger Hexen til gode priser ville jeg gerne høre om jeres erfaringer, og eventuelt gode råd, inden jeg begiver mig ud i et nyt RC.


- Er Hexen dækket af den danske analog lov? (jeg har desværre ikke kunne finde tråden omhandlende lovligheden af RC's)
- Hvilke bivirkninger har i personligt følt?
- Virker det som om moderat brug (MAX en gang i ugen, højest sandsynligt betydeligt mindre) stadigt kan forvolde mærkbar skade.
- Hvordan foretrækker i at indtage det? (Kan det indtages oralt, da jeg foretrækker at indtage stoffer på denne måde)
- Hvilke doser foretrækker i, og i hvilke situationer?
- Findes der et bedre og mere sikkert alternativ der ikke er dækket af den danske analoglovgivning?

På Forhånd tak for svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2017 17:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
1. Mener at ALLE stoffer TEORETISK SET kan ligges indunder analog lovgivningen, men sidst jeg kiggede var det ikke derpå, og fik det selv helt uden problemer.

2. Umiddelbare fysiske bivirkninger: Det svier jææææævnt meget synes jeg, en af de mere grumme substanser jeg har haft oppe i snudeskaftet umiddelbart, meget kaustisk følende. Ellers er det en low-tier stimulant efter min mening. Rusen er relativt kortvarig, man har lyst til at redosere, men når meeeget hurtigt en ceiling-effekt, hvor det ikke bliver super meget federe (måske 5%...) men hvor de fysiske bivirkniner trapper op. Jeg er ikke generelt imponeret af det. Det er prøvet, men gad godt nok aldrig bruge penge på det igen, så heller købe nogle ritaliner (som jeg crasher afsindigt hårdt og forfærdeligt på, men der er rusen en del mere spændende imo)

3. Skal jeg ikke kunne sige, men synes ikke umiddelbart det virker som et kemikalie man skal lege for meget med. Personligt er jeg ikke imponeret, men har læst på reddit at nogle brugere er kørt igennem 1 gram på 1 uge, hvilket har taget mig den gode side af et år tror jeg.

4. Ja, oralt er fint, ikke ligeså stort rush som ved insufflering, men så undgår du også den svidende effekt, selvom den nok også vil være til stede når du sluger det / skylder ned med vand.

5. Folk har forskellige tolerancer, men gør som med andre ukendte stoffer man ikke kender så godt: titrér dig op ad. Start med 10mg eller sådan, se hvordan det er, op dosen en smule næste gang, etc. Bare sørg for at du ligesom har en fornemmelse af hvordan det er, og ikke starter med at bombe 100mg. Mht. situationer som man kan bruge det i, er det lige når man bruger andre div. stimulanser, om det så er lektielæsning, fest, eller hardcore gaming chill bestemmer du selv. Noget af det gode ved det, er at det er forholdsvist hurtigt ude af kroppen i forhold til mange andre stimulanser, men 1 bane tager hurtigt den anden.

6. Smag og behag, så ved ikke lige. Men mener at 3-fpm / 4-FA / en af nogle af de nye stimulant RC's har givet en del folk i Holland nogle alvorlige hjerneproblemer mht. overdosering, så træd nu varsomt der, hvis det er! Har googled efter en artikel jeg læste for lidt tid siden, men har ikke kunne finde den, men skal nok lige smide den op hvis det er.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 20:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 19:36
Indlæg: 9
Altså men Hensyn til effekt så kan jeg godt bruge AMF og lidt Coke som sammenlign fordi jeg bliver slev mega hipe af det men det er bare sårn min krop reagere på det, og det gør jeg også af AMF, men hensygnende til Coke så ville jeg mene at den effekt den påvirker min hjerne på er den samme, men jeg startede også på det i dag og jeg startede med at tage 0.2 g om morgen som jeg sniffede, efterfulgt af 0.8 her kl 19 20 og jeg flyver afsted lige nu mens jeg skriver.

Kort sagt så ville jeg mene at det er god blanding af Coke og AMF

OPS!!!!!!
DET ER HØJT AFHÆNGIGHEDSSKABENDE
JEG ER SELV EN DER HAR TAGET COKE OG MDMA OG KRYDSER OSV MEN JEG KAN GODT MÆRKE JEG SELV SKAL PASSE EKSTRA MEGET PÅ MED DET HER STOF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 23:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 19:36
Indlæg: 9
Hold dog fra det stof er endt med at blive halv blind af det og jeg fortryder det kun


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team