Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 04:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2017 16:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2016 20:03
Indlæg: 6
hej jeg var samen med en kamarat på 14 som jeg har væet samen med i ca 6 måndeer jeg har nogle gange vært på mdma samen med ham uden at han var på det han har aldig taget stoffer før så i går var jeg på mdma og var samen med ham og så sage han at han gordt vil prøve det jeg var helt væk på det så jeg sage til ham at at vis han ville så måtte han gordt så spute han om jeg syntes at han skulle prøve sage jeg at det skal du selv bestemme og jeg ikke vil prsse ham til det så sputte han hvor dan det var sage jeg at man fik mere enagi og at man ser ligt mække lig ud på det så sage han okay så så sputte jeg om han er sikker på om han vil prøve det sage han ja så jeg putted det der svare til en bande i han glas så han kunde drikke det i stedet for at sniffe det han tog et par tåger af glaset og så tog jeg et glas med nået til mig selv da han hade drukket det sage han at han var spænt på at at mærkke vikningen den kom after ca 45 min han syntes det var supper sjovt han blev hypper af det medn jeg har dhd så jeg ved ikke om det der for at jeg bliver helt stenern på det dagen så i dag kom jeg til at tække på om han kunde være tød af det for han har aldig taget nået ingen gang hash han ryger ikke så jeg vil vide om han kunde ha været i livs vare der var ikke tegn på at der var nået galt men jeg blev bage i dag for om han kunde ha været død af det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2017 16:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Sorry men du er en fucking fed idiot! Først giver du mdma til et barn, bagefter undre du dig over om han kunne være død? Du har tydeligvis ingen fucking ide om hvordan stoffer virker og det pisser mig fucking meget af at du kan finde på at give det til et fucking barn, uden overhovedet at vide den mindste smule om det. Hvor gammel er du lige selv? Det lyder slet ikke til at du er gammel nok til det her, ellers synes jeg godt nok du skulle stoppe med at hænge ud med børn og finde nogen på din egen alder at tage stoffer med.

Moderatorer må blive så sure på mig som de vil, men det her er fandme grovt. Hvis det var min lillebror eller søn, så havde jeg fandme rykket dig rundt.

Vil råde dig til at læse op på stoffer og hvordan de virker, for det lyder tydeligvis ikke til at du ved en skid om det. I det mindste var du fornuftig nok til ikke at give ham et flere hundrede milligram. Mdma er altså ikke et stof for børn (det er ingen stoffer imo), og slet ikke et barn i sine unge teenage år, hvor hjernen og kroppen stadig udvikler sig enormt meget.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2017 19:44 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er enig med ovenstående. Hvis du vil give stoffer til andre, skal du sgu som minimum selv kende risikoen. Og skal du give stoffer til andre, så lad være med at give det til 14-årige. Uanset din alder.
Og ja, potentielt set kunne han have været død af faktorer der følger med stofindtag. Ligeså vel som du.

Hvordan har du det med at potentielt have sat en 14årig i livsfare uden hverken du eller han var klar over det?
Det faktum, at han ikke indtager stoffet på et informeret grundlag, og dermed kender risici er fandeme ikke iorden

Det er simpelthen retarderet, og det er endnu mere retarderet at spørge bagefter.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2017 12:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Det gå ud over hjernes udvikling, hvis man tager stoffer før den er færdig udviklet. Det kan højst sandsyneligt komme til at have konsekvenser senere i livet og det vil I fortryde.

Vent til I er minimun 20 år

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 19:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Troller du?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 20:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Selvfølgelig gør han det.
Så dum kan ingen være.
Og se lige sproget. Der er nærmest ikke ét eneste korrekt stavet ord i hele den nasty smøre.
Det MÅ være en troll!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team