Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 sep 2017 15:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Hey psy! Lang tid siden xD

Går lige til sagen.
Har igennem 2 - 3 måske 3½ måned spist 4 - 20 mg Clonazepam i døgnet.. Ikke smart, i knows.

Vil VOLD gerne stoppe, og løb tør for piller og penge igår, og er ikke typen der låner drugs..

Er ret nervøs for hvad der skal ske nu agtigt.. spiste de sidste 12 mg i går kl 22 .. har det rimeligt indtilvidere.. men ja.. hvad kan jeg forvente? har været til afrusning på psyk et par år siden efter en lang benzoperiode hvor jeg løb tør og så knaste jeg helt sammen i hovedet.. , så overvejer det lidt.. men er bange for de ikke tager mig ind..

Døjer med angst på et eller andet fucked plan, og har maridt hele natten, hver nat. Tror jeg får skod søvn pga at jeg vågner hver 1½ time ca... Er ret sikker på, at pillerne har forværret det.. :/

hmm hvad tænker i?

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Senest rettet af Mursu 12 sep 2017 16:05, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 15:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
hov, det skal lige siges at jeg har drukket ok tæt i de her 2 - 3½ måned

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 16:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Den bliver stram - tag kontakt til din læge i morgen og derefter misbrugscenter og se om ik de vil hjælpe dig til en udtrapning


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 16:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Er lige startet i behandling.. men aner ikke hvornår næste samtale er.. De er i gang med at lave en udtrapningslan til mig, men de vil ikke udskrive nogle benzoer!!!!!! så det kan jeg jo bare bare bruge til 0, når jeg er flllad

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2017 20:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Hmm. Det lyder nok en anelse farligt at tage en kold tyrker på de doser, specielt når du også har drukket! Kan du slet ikke skaffe nogle benzoer indtil du kan få udskrevet nogle?
Hvis abstinenserne bliver for vanvittige er der jo også psykiatrisk skadestue.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 07:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Det er godt nok en stor håndfuld GABAnergiske ting du har fået indenbords det sidste stykke tid. Synes også godt det kunne lyde lidt farligt med en kold tyrker, men hold os opdateret på din situation da.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 07:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Der står flere steder også lægefagligt at en kold tyrker på benzodiazepiner er helt uacceptabelt, men du må gerne ligge og vride dig og tro du skal dø på opioider.
Gå til din læge og bede ham trappe dig ud. Hvis han ikke vil så må HAN sende dig videre. De må ikke tabe dig på gulvet.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 08:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Forskellen er vel at man kan dø af de kramper benzo stop kan give, hvor imod opioder stop får en til at føle man kan dø.
Som Vectra skriver gå til din læge igen og ellers videre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 08:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
ok så er jeg "vågnet" igen.. kan satme godt mærke der sker noget. Psykisk har jeg det semi, men fløj ud af sengen og knækkede mig.. ringede til lægen, han vil ikke røre benzoer uanset hvad jeg siger. ringer ned på behandlingscenteret når de åbner, men tvivler på de vil udskrive noget som helst.. KOM NUUUU BARE LIDT RISOLID!

- er det her bare starte, tror i? tager det til i styrke?
har ikke kramper, men min motorik er lidt fucked, og har totalt urolige ben når jeg ligger ned..

er super bange for hvad der skal ske psykisk også.. Kan godt mærke jeger nedtrykt nu..
- har forsøgt selvmord før, menen forbipasserende stoppede mig i sidste sekund, HELDIGVIS..

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Senest rettet af Mursu 13 sep 2017 09:05, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 08:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Heysan skrev:
Hmm. Det lyder nok en anelse farligt at tage en kold tyrker på de doser, specielt når du også har drukket! Kan du slet ikke skaffe nogle benzoer indtil du kan få udskrevet nogle?
Hvis abstinenserne bliver for vanvittige er der jo også psykiatrisk skadestue.



nej ikke illegalt.. vil ikke stå i gæld til nogen, specielt ikke de typer jeg køber piller af.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 09:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej @mursu: Du skriver bare hvis det er, jeg er i samme båd.. -kan du ikk be centeret om en udtrap på oxazepax?.. evt. hente hver dag?

husk mad motion og vand!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 10:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
STWOD skrev:
Hej @mursu: Du skriver bare hvis det er, jeg er i samme båd.. -kan du ikk be centeret om en udtrap på oxazepax?.. evt. hente hver dag?

husk mad motion og vand!


helt sikkert :) Jo, har jeg spurgt om.. men det vil de højst sansynligt ikke, sagde de.. De vil give mig et skema, og så må jeg selv om resten..

Yea! godt du siger det, går mig en tur.
EDIT: lortevejr.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 15:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Sådan noget her gør mig virkelig gal i skraldespanden. At de ikke vil hjælpe dig efter 4 måneder på for høje doser benzodiazepiner, er fuldstændig tosset og får netop folk til at bestille ulovligt.

Jeg har prøvet en kold tyrker på en kopi af Rivotril , det varede 14 dage og ikke umuligt. Men jeg var ikke så højt oppe i dosis og ... Ja, man burde klage over den inkompetente læge.
Er det helt tosset så må du ringe 112 og overdrive med benzodiazepiner dosis, så de fatter alvoren. Misbrugscenter bør du også klage over og forklarer den høje doser benzodiazepiner, ikke Panodil. Tag og vis din læge det her.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 18:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Den med at ringe 112 og sige du har taget 100 mg benzoer om dagen de sidste 3 mdr og nu er løbet tør - sig du ikke kan trække vejret - og sig du vil begå selvmord.

Hvor bor du henne i landet ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 18:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
- iøvrigt, den dose tager det efter min mening 3-4 mdr og ca 200 stk diazapamer at lande bare nogenlunde forsvarligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 13:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
aaaargg.. igen søvn i nat, ikke engang maridt, tilgængæld har knækket mig et par gange :( . Har kimet behandlingcenteret ned her til formiddag, ligsom i går, hvor de lovede at en sygeplejerske ville ringe. Det skete aldrig.. Nu har de lovet det samme i dag.. :( har heldigvis ikke kramper somsådan, mine muskler føles stramme og mentalt er jeg ok nede. :/
nogle ideer til hvad jeg ku gøre?

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 14:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Kan tråden ikke blive omkategoriseret til medaljens bagside?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2017 17:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
heyhey folkens. Lille update herfra. Mit humør har bare ramt bunden, kan slet ikke få mit liv til at hænge sammen nu.. De nægtede at trappe mig ud, så fik 25 mg Quetiapin til at sove på.. Det hjalp minimalt.. Kan stadig ikke sove, og når jeg endelig gør, har jeg de klammeste og virkelighedtro mareridt.. Samtidig har de smadret min energi om dagen totalt.. Var nede og tale med dem igen i dag, og de mente at jeg skulle ha 50 mg hver aften så... Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det.

Faldt desværre i med benzoer her i weekenden.. 5 -10 mg nitra lørdag det samme søndag. er lidt i tvivl hor meget de var på.. Og i dag 8 mg clonazepam.... FUCK DET SVÆRT

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2017 18:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
25 mg er da også en totalt til grin dosis når man tænker på mængden af benzoer du har indtaget :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2017 18:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
enig.. Men jo mere jeg prøvede at snakke dem til fornuft, jo strammere blev de i attituden... Føler mig til grin derinde, de snakker til mig somom jeg overdramatisere.. Det er helt fuckt imo, har jo alligevel haft et benzoprobem i ca 3 - 4 år, med pauser

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team