Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2017 16:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 apr 2015 14:00
Indlæg: 26
har fået nogle af disse piller og har ikke set dem før, og nettet er ikke fyldt med information omkring lige præcis dem her de drejer sig om. mit førstehåndsindtryk var at de minder meget om Roche rivotril 2mg, men efter lidt søgning på nettet kan jeg finde lidt frem til at det skal være rohypnol?
det som jeg kendertegner ved robber er tallene "542", hvor de pillen er grøn eller lidt sort/grå. brugte bare google til at se nogle billeder.

Men dem her jeg har fået, står der Roche (1) 1 tallet er i en cirkel, og pillen har et enkelt delekærv.

jeg vedhæfter lige nogle links så i kan se hvordan den ser ud, håber lidt på der var en der ude som kunne bekrafte at det er rohypnol eller ikke.

https://www.macalester.edu/violenceprev ... hypnol.gif

http://howafrica.com/here-are-5-commonl ... e-effects/ **** <<< rul lidt ned på siden og så kommer de.

måske det 1 tal er det som når folk siger F1? 1mg eller F2 2mg?. har ikke en særlig stor viden indenfor robber, da det næsten altid har været umuligt at få fat i dem.

Men først og fremmest, er de fake eller er den god nok?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 19:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Danske er de ikke, men derfor kan det sagtens være alligevel, flunitrazepam har en sødlig smag...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 21:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 apr 2015 14:00
Indlæg: 26
Efter hvad jeg ved, kan flunitrazepam jo heller ikke fåes i Danmark. Så jo de er selvfølgelig fra udlandet. Men kunne være interessant hvis nogle her inde kunne genkende dem, og evt har prøvet dem ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 22:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der udskrives stadig flunitrazepam i dk, men kun til dem der har fået det i årevis, ellers ikke..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 16:51 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Da benzoer var noget jeg tog så var flunitrazepam også en del af det. Dem jeg fik fat på var hollandske Teva 2mg.

Der stod 615 på den ene side og delekærv på den anden. Er også stødt på de aflange lidt grønlige hvor der stod rohypnol på indpakningen men har aldrig set dem som du viser på billedet der desværre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2017 16:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2017 16:31
Indlæg: 8
De danske er ikke til at tage fejl af. Dem jeg tog i hvertfald. De er kæmpe store og hvide. ( Jeg ved godt der findes andre varianter, især nogle der minder om rivotril) Men de er meget svær og få udskrevet i danmark nu. Troede faktisk selv de var bannet for ikke længe siden.
Og så er der selvfølgelig de grønne med det blå indeni som du nævner.
Men de kan sagtens være ægte og fra udlandet.
Jeg ved ikke hvordan dit brug af det er. Tager du benzoer tit kan det jo godt være svært og mærke, om det er en rivotril eller en robhypnol. Fordi så stærke er de jo heller ikke, er man vandt til benzoer som rivotril og alprazolam.

Men kan kun sige, at er de i blister, og har navnet på og det hele. Så er der en rigtig stor chance. Har de ikke. Kan de være presset. Det flyder med falske xanax bare( alprazolam bare) Og i, især cameroun sælger de alt mulig lort. Du kan jo prøve og tage en test og se om det er en benzo med en test.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team