Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 sep 2017 23:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2017 22:13
Indlæg: 3
Hej allesammen,
Jeg er ny herinde, og jeg er ny når det gælder stoffer. I lørdags valgte jeg at prøve det med en, som jeg kalder for "KK", da jeg ikek vil skrive personens navn. Det var også KK's første gang. Først tager vi ca. 0,1mg mdma, som jeg fik af en ven, og da det formentlig er vores første gang, så havde vi det begge virkelig fedt. Et par timer senere ville vi gerne have mere, og køber, ifølge pusheren, 3g mdma. Det hele tager vi også på aftenen, og dagen efter tager vi igen 3g mdma. CA!. Det vil sige 6g mdma tilsammen. Senere på den aften tog vi også lidt coke, men der skete ikke det store. Det hele skete for 3-4 dage siden, men nu er KK blevet rigtig syg, og brækker sig konstant. KK har det virkelig dårlig, og er taget en tur til lægen. Jeg har hold i nakken, og nogle gange føles det som om jeg får tinitus i hjernen. Er det her farligt, og kommer KK til at klare sig? Håber ikke i vil hakke mig ned, men hjælpe mig....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 00:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Flyttet fra triprapport-sektionen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 02:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Nu er jeg jo ikke læge, men det lyder som ret almindelige MDMA tømmermænd efter en overdosering.

Til en anden gang: Sæt jer mere ind i hvad det er i indtager, 3g to aftener i træk, er langt langt over hvad man bør tage. I er sgu heldige med at ham pusheren har solgt jer noget så dårlig MDMA - køb et andet sted næste gang. Hvis man skal tage MDMA, vil jeg anbefale jer at starte med en enkelt dosis på 100-150mg, og hvis i ikke er begyndt at få ondt i kæberne endnu, så kan i redosere med 50-75mg, hvis i gerne vil have lidt mere rus. Men derefter, så bør man tage sig en god lang pause (læs: nogle måneder), og give hjernen god tid til at komme sig igen. Det vigtigste imo for at få en fed rus, er at gøre det til noget særligt, ved at bygge glæde op til det, købe noget lækkert at indtage enten før, eller efter (men man mister ofte lidt appetiten efter), og bare være til stede i oplevelsen. For mig varer en MDMA rus i ca 2 uger, hvis jeg plejer den, og gør det ordenligt.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 07:12 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ville du hoppe ud af et fly med faldskærm uden at oplyse dig selv om hvordan man gør først?
Kan du slet ikke se at det er helt vanvittigt at i har brugt stofferne på den måde?

I kan gøre alvorlig skade på jer selv i de doser. MDMA skal tages i omegnen af 70-250mg rekreativt og så er der sgu godt blæs på. Mere end det er i min verden en meget dum ting at gøre, ja trippet bliver mere intenst, men du får også nogle virkelig ubehagelige bivirkninger som det lyder til du er blevet bekendt med.

Er din tilstand uudholdelig slem så må du jo gå til lægen med det og tilstå, ved ikke hvad man kan gøre ved sådan noget. Under normale omstændigheder vil motion og sund kost være noget som får en hurtigere på benene igen, ved bare ikke om det giver noget når i smadret jer selv så meget.

Det vigtigste jeg ønsker at du tager med er det her: Stop alt indtag af stoffer helt og aldeles indtil du/i sætter jer ordentligt ind i tingene. Fortsætter i med at behandle stoffer sådan kan det få alvorlige,
ja fatale konsekvenser
.

I giver den gas på google, der er tonsvis af information tilgængeligt på Engelsk. Vil I høre om noget på dansk så skriver i bare her, folk er ikke blege for at svare hvis der er seriøsitet i den anden ende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 09:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2017 22:13
Indlæg: 3
Men jeg tænker også, vi begyndte i lørdags, og tog det lørdag-søndag-mandag. Det er et par dage siden, så det burde vel ikke være farligt nu, vel? Og tusinde tak for svarene!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2017 10:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
MDMA tømmermænd kan vare resten af livet i de doser i tager. I skal imo ikke tage nogen former for stoffer, når i ikke engang sætter jer ind i hvad i smider i hovedet. Men hvis i ikke kan holde jer fra det alligevel så læs lige den her: https://rollsafe.org/

For at komme jer på oplevelsen kan i dyrke motion, spise sundt og evt. dyrke noget sex. Men i skal nok forvente en uge eller 3 før i er normale igen.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 14:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
3 gram MDMA, det er nok ca. den mængde MDMA jeg har taget sammenlagt de sidste 10 år...

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2017 19:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
snufkin skrev:
3 gram MDMA, det er nok ca. den mængde MDMA jeg har taget sammenlagt de sidste 10 år...


Jep... Ren og skær dumhed med de doser.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team