Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 okt 2017 13:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2015 21:55
Indlæg: 31
Hej Psy

Forleden så jeg en dokumentar på TV2, som vidst nok hed 'Mor På Stoffer', om en ung fortabt pige, der tager en masse stoffer. I et par af scenerne, sidder hun med sølvpapir, hvori der ligger knust Oxy, som hun så varmer op og inhalerer. Samme teknik har jeg set i et par amerikanske dokumentarer om 'Opiat-epedemien', hvor Oxy jo er den helt store synder.

Jeg har forsøgt at gøre noget research på, om rygning af Oxy skulle forstærke effekt eller forlænge virkning, men jeg kan simpelthen ikke finde noget på det. Er der nogle af jer, der har erfaring med at ryge Oxy?

Jeg skal understrege, at jeg INGEN intention har om at prøve dette. Det er ren nysgerrighed.

Vh. Frorgan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2017 13:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nu er jeg ikke lige så meget inde i det, men kunne forestille mig at det svare til at ryge heroin kontra sniffe det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 15:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2015 21:55
Indlæg: 31
Mr. Gone skrev:
Oxycodon har 85%+ biotilgængelighed ved oralt indtag, så jeg tvivler på det kan betale sig, især hvis man medregner hvor skadeligt det er for mund, hals og lunger at ryge pillerne.
Undrer mig ikke at der er nogen der gør det alligevel, mennesker gør de underligste ting.


Tænkte nok der ikke lå noget videre bag.

Det har sikkert noget at gøre med, at man har set det kan gøres med heroin - så hvorfor ikke også Oxy. El Stupido.

Men tak for svar!

Vh. Frorgan


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2017 05:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2017 20:24
Indlæg: 12
Det virker ikke længere tid men meget kortere, med et Rush det svare til 60% det fra ryge dope efter min mening..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2017 13:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Man kan argumentere for at onset er meget hurtigere og kraftigere ved rygning frem for oral dosering. Der kan stadig være meget stor forskel på rusen alt efter administreringsruten på trods af nogenlunde ens biotilgængelighed.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team