Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 18:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Phenibut
Junior medlem

Hej med jer,

Jeg har overtalt mig selv, efter meget research, til at Phenibut skal prøves. Jeg får kun nogle tvivlsomme hits, når jeg søger på forhandlere. Er der nogen der har erfaringer med hvor dette kan bestilles? Jeg er klar over at tolden altid vil være en risiko, men hellere det, end at bestille på en dead end side der hedder noget i stil med www.købdrugs.com

God weekend derude :)

Titel: Re: Phenibut
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Desværre må vi ikke dele forhandlerlinks her på sitet, det ville lynhurtigt lukke os ned.

EDIT: I guess, i hvert fald må vi ikke.

Titel: Re: Phenibut
Medlem

Man kan da købe det på steder som ebay (ved ikke, om jeg må skrive det så "specifikt") hvis ikke - så sorry...

Det er vidst heller ikke ulovligt i Danmark. Det er før blevet solgt på danske bodybuilder hjemmesider.
Jeg har selv prøvet det en enkelt gang, og havde en virkelig kedelig oplevelse med det. De fleste beskriver virkningen som opløftende, mildt euforisk og bare lækkert. Jeg oplevede det stik-modsatte. Det gjorde mig træt, døsig, asocial og i kedeligt humør. Det var så også i kombination med 2mg buprenorphine og 1mg alprazolam, så det kunne sagtens være årsagen til den kedelige effekt.
Jeg tog 500mg om morgenen på tom mave. Måske ville det være bedre, at tage en dosis om aften uden at have indtaget andet.
Men nu har ihvertfald 49,5g af det, som bare ligger og samler støv.
Overvejer ihvertfald at give det et forsøg til på et senere tidspunkt :)

I øvrigt så skal man være meget påpasselig mht. afhængihed! Mit helt klare indtryk er, at mange bliver rigtig glade for det, og det er et MUST at holde 3-4 dages pause i mellem sine ture. Ellers bliver man fysisk og psykisk afhængig. Det skulle eftersigende være værre at blive afgiftet fra end benzoer.. så pas på ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]