Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hej folkens! Jeg står i den situation at jeg gerne vil IM noget ketamin. Har planlagt en dose på 30mg da det er første gang.
Men! Da jeg desværre ikke har adgang til klinisk rent ketamin og ikke er interesseret i at skyde alle mulige dårlige cutstoffer ind i min muskel ville jeg høre om I kender til en måde at rense sit ketamin på? Jeg har ikke lige hørt om det før og jeg er nemlig heller ikke sikker på, hvad der er af urenheder i gade-ketamin, så jeg håber I kan hjælpe mig her.
Udover det vil jeg også lige spørge om der er nogen herfra boardet som har erfaring med IM ketamin og eventuelt kan sammenligne det med nasal administration.
Og hvad siger I til dosen? Jeg vejer cirka 65kg og er ret erfaren med ketamin og de fleste stoffer. Jeg er dog ret sensitiv overfor dissociativer, så har skåret min dose ned fra 50mg til 30mg, da jeg normalt højest sniffer 30-40mg af gangen.

Titel: Re: Ketamin
Moderator
Brugeravatar

Synes det er en meget fornuftig holdning. Prøver også lige at vente lidt og se om jeg kan få adgang til injektionsvæske

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Eller som minimum bruge et micro filter :)

Jeg forstår ikke pointen med så lille en dose. Hvorfor ikke bare sniffe, hvis det er så subtil en effekt du søger? 125mg IM plejer at være helt normalt for en tur i hullet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg prøvede ketamin rektalt for et par weekender siden, og det skal man ikke kimse af. 130 mg gav en halvanden times rus, som var mere smooth end ketamin normalt føles. Hvis du bare ikke har lyst til at sniffe det, og ellers ikke er bleg for at putte rusmidler i nummeren...

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Jeg forstår ikke pointen med så lille en dose. Hvorfor ikke bare sniffe, hvis det er så subtil en effekt du søger? 125mg IM plejer at være helt normalt for en tur i hullet.

Søger ikke en subtil effekt, men vil gerne lige prøve mig stille og roligt frem først. 30mg ketamin nasalt giver ikke en subtil virkning for mig, så tvivler på at 30mg IM ville være subtilt :D

Medlem

Jeg har megen erfaring med især IM ketamin. Her på det seneste (hvad egentligt gælder de sidste par år) har jeg holdt mig til farmaceutisk ketamin. Rent S-ketamin er hvad der hovedsagligt køres med. I sjældne stunder har jeg leget med nogle forskellig brands af racemisk. I mit hoved er de farmaceutisk produkter, der er beregnet til injektion lig med bedst udbytte. Viser det sig at lejligheden ikke byder sig til at man injicere, så kan man let danne nogle snifbare flager ved at inddampe væsken fra ampullerne. En hurtig metode er et par minutter i mikrobølgeovnen (krystallerne bliver ikke pæne). Det er selvfølgelig altid oplagt at inddampe væsken over længere tid for, at få et godt slutresultat med flotte aflange krystaller.
God kvalitets ketamin er begyndt at dukke op i gadebilledet, som man sagtens kan anvende til IV eller IM. Man skal bare næsten være sten sikker i sin sag om det holder. Altså for mit vedkommende, så vil jeg meget hellere undvære injektionen end at injicere clandestine ketamin. Beslutter man sig for, at udføre sådan et ritual alligevel, så medhører micron-filtre (ligesom der os er blevet nævnt). På den måde kan man vide sig sikker på, at en masse snask og uopløseligheder ikke går i blodårene.

Mit dosis forslag har udgangspunkt i mine erfaringer med farmaceutisk rent S-ketamin. Uden tolerance bliver jeg satme ramt af små 25mg IM. Testobjektet er 1.87cm og vejer 80kg. Til sammenligning prøvede jeg med 25mg nasalt, og jeg må indrømme at oplevelsen var OK, men skuffende ift IM ruten, hvor forskellen er stor synes jeg. Der er så meget mere af sin særlige psykedeliske effekt at hente i IM injektionerne. Det er bare vigtigt, at man sætte sig ind i hvordan man udfører en intramuskulær injektion korrekt, og stifter bekendtskab med risici og de problemer man kan løbe ind i undervejs. Heldigvis er det lettere at injicere i en muskel end at gøre det venøst, og det os mere sikkert.

Add: Hvis du kaster dig ud eksperimentet, ik - så har jeg et par råd til dig.
Brug små kanyler. De forårsager mindst skade på vævet og fungere udmærket. Orange, lange er super fine (25g x 1" 0,55mm - 22mm)
Skift nål hver gang spidsen penetrere væv og/eller støder på andet materialet. Allerede efter én penetration i huden bliver den en anelse døvere, og det giver smerter og sår hvis den genanvendes.
Desinficere altid hudområdet med alkohol servietter inden penetration.
Hug kanylen i lårmusklen og tøm pumpens indhold laaaangsomt. Der skal gerne gå ihvertfald 10 sekunder. Tømmes den ketamin-holdige væske alt for hurtigt i musklen bliver man fucking øm. Brug en klump vat til lægge et pres på området og så det også en god idé at massere musklen.
Bruger man et par rolige hænder og en god teknik, og rammer rigtigt så undgår man den her muscle soreness. Effekten indtræder i løbet af få minutter.

Senest rettet af AlTeza 12 sep 2017 01:05, rettet i alt 1 gang.

Mr. Gone skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Effekten er jo ikke den samme ved 30 mg IM og hvad der ca. vil svare til samme styrke ved nasalt indtag... eller det går jeg ud fra, da alle stoffer jeg har indtaget har haft forskellig virkning alt efter ROA. Eksempelvis kan jeg aldrig blive skæv på samme måde af cannabis indtaget oralt og inhaleret, ligesom ketamin oralt aldrig vil give samme effekt som ketamin nasalt. Samme gælder morfin, hvor jeg fik en langt renere virkning rektalt end oralt og så videre.

Det er selvfølgelig rigtigt, jeg glemmer ofte, at det er forskelligt, hvad vi søger. Hvis det er en smooth og blid effekt, giver det bedre mening.

Moderator
Brugeravatar

E.B.E skrev:
Jeg har megen erfaring med især IM ketamin. Her på det seneste (hvad egentligt gælder de sidste par år) har jeg holdt mig til farmaceutisk ketamin. Rent S-ketamin er hvad der hovedsagligt køres med. I sjældne stunder har jeg leget med nogle forskellig brands af racemisk. I mit hoved er de farmaceutisk produkter, der er beregnet til injektion lig med bedst udbytte. Viser det sig at lejligheden ikke byder sig til at man injicere, så kan man let danne nogle snifbare flager ved at inddampe væsken fra ampullerne. En hurtig metode er et par minutter i mikrobølgeovnen (krystallerne bliver ikke pæne). Det er selvfølgelig altid oplagt at inddampe væsken over længere tid for, at få et godt slutresultat med flotte aflange krystaller.
God kvalitets ketamin er begyndt at dukke op i gadebilledet, som man sagtens kan anvende til IV eller IM. Man skal bare næsten være sten sikker i sin sag om det holder. Altså for mit vedkommende, så vil jeg meget hellere undvære injektionen end at injicere clandestine ketamin. Beslutter man sig for, at udføre sådan et ritual alligevel, så medhører micron-filtre (ligesom der os er blevet nævnt). På den måde kan man vide sig sikker på, at en masse snask og uopløseligheder ikke går i blodårene.

Mit dosis forslag har udgangspunkt i mine erfaringer med farmaceutisk rent S-ketamin. Uden tolerance bliver jeg satme ramt af små 25mg IM. Testobjektet er 1.87cm og vejer 80kg. Til sammenligning prøvede jeg med 25mg nasalt, og jeg må indrømme at oplevelsen var OK, men skuffende ift IM ruten, hvor forskellen er stor synes jeg. Der er så meget mere af sin særlige psykedeliske effekt at hente i IM injektionerne. Det er bare vigtigt, at man sætte sig ind i hvordan man udfører en intramuskulær injektion korrekt, og stifter bekendtskab med risici og de problemer man kan løbe ind i undervejs. Heldigvis er det lettere at injicere i en muskel end at gøre det venøst, og det os mere sikkert.

Add: Hvis du kaster dig ud eksperimentet, ik - så har jeg et par råd til dig.
Brug små kanyler. De forårsager mindst skade på vævet og fungere udmærket. Orange, lange er super fine (25g x 1" 0,55mm - 22mm)
Skift nål hver gang spidsen penetrere væv og/eller støder på andet materialet. Allerede efter én penetration i huden bliver den en anelse døvere, og det giver smerter og sår hvis den genanvendes.
Desinficere altid hudområdet med alkohol servietter inden penetration.
Hug kanylen i lårmusklen og tøm pumpens indhold laaaangsomt. Der skal gerne gå ihvertfald 10 sekunder. Tømmes den ketamin-holdige væske alt for hurtigt i musklen bliver man fucking øm. Brug en klump vat til lægge et pres på området og så det også en god idé at massere musklen.
Bruger man et par rolige hænder og en god teknik, og rammer rigtigt så undgår man den her muscle soreness. Effekten indtræder i løbet af få minutter.

Tusind tak! Det var lige sådan et indlæg jeg håbede på!
Hvis jeg har flere spørgsmål eller tanker omkring projektet kan det være jeg lige smider dig en pb

Medlem

Det glæder mig at det kunne afstemme din forventning, så velbekomme kammerat. Og ja, du taster bare løs ;)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
smid gerne en update når du kommer op ad hullet :peace:

Junior medlem

Hej, jeg ved ikke om det er det rette sted at skrive mit indlæg, men jeg synes at siden er lidt forvirrende at navigere rundt i (jeg er helt ny på sitet), så jeg skriver det bare her og håber på det bedste.

Jeg har inden for det seneste halve år prøvet at tage keta nogle gange (kan ikke huske det præcise antal, men omkring 10 gange vil jeg skyde på) og langt de fleste gange er det gået helt fint, og jeg har fået en lækker virkning af det. Dog har jeg nu to gange taget for meget af det (senest i lørdags) så jeg har fået en form for bad trip af det, vil jeg gå ud fra. De to gange minder ret meget om hinanden, og jeg vil prøve at forklare det så godt som muligt.

Første gang: Jeg sad til en lille fest med nogle venner, og på et tidspunkt tager vi hver en rimeligt stor bane, hvilket skulle vise sig at være for meget for mit vedkommende. Jeg kan med det samme mærke at det er mere end jeg havde prøvet før, og at jeg ikke var sikker på at det ville være godt, så jeg sagde at de gerne lige måtte holde øje med mig, hvilket de selvfølgelig gjorde. Ret hurtigt begynder alt at blive meget sløret, hvis jeg kiggede på fjernsynet og så kiggede over mod den anden side af rummet, så ville alt som mit synsfelt gik forbi, nærmest blive trukket med hvis I forstår. På et tidspunkt kan jeg ikke se noget længere fordi jeg TROR mine øjne er lukkede (på det tidspunkt var jeg virkeligt blæst), men inde i mit hoved får jeg hallucinationer, hvor jeg lige pludseligt står i en slags opgang, hvor trappen er som en spiral, og jeg står og kigger op. Så begynder alt at snurre rundt, og i mens begynder jeg at tænke på alle mulige random navne af en eller anden grund, jeg kan ikke lige komme med eksempler på hvilke navne det var, men det var navne der heller ikke gav nogen mening. I mens alt det her foregår kan jeg slet ikke rejse mig, og selv helt små kropsbevægelser koster ekstremt meget energi, og jeg er næsten umulig at føre en samtale med. Efter lidt tid aftager trippet, og jeg bliver langsomt mere og mere normal i hovedet, og jeg er fuldt bevidst om at det er ved at være overstået. Efter jeg er blevet normal igen er jeg meget træt, og det føles ikke som en rar oplevelse overhovedet.

Anden gang: Jeg sad til en anden lille fest med nogle andre venner, hvor vi efter lidt tid får skaffet noget keta. Jeg har stadig den anden dårlige oplevelse i baghovedet, og er derfor meget påpasselig med dosering. På et tidspunkt bliver jeg meget hurtigt blæst efter en streg, og jeg kan mærke at det igen er ved at blive en dårlig oplevelse, og jeg tror det er fordi at jeg måske har taget en streg for hurtigt efter en anden streg, for doseringen var jeg som sagt påpasselig med. Igen er det det samme forløb som første gang jeg fik et bad trip, men denne gang føles det endnu værre, fordi jeg i løbet af trippet tænker nogle andre ting, som jeg forklarer om lidt. Igen starter det med at mit syn bliver sløret, og alt følger med hvorend jeg kigger hen. Så sker det samme med at jeg lige pludseligt ikke kan se længere (fordi mine øjne er lukkede), og jeg begynder at hallucinere. Lige pludseligt står jeg foran en bygning der har form som et parkeringshus, og i næste sekvens er jeg inde i bygningen, men denne gang i et meget mørkt lokale, men hvor der er et langt bord i midten som det eneste. Men mens jeg står i det her lokale føles det lige pludseligt som om at jeg "bliver flydende" på en eller anden måde, hvor jeg føler jeg går i et med omgivelserne i det mørke lokale. Herefter bliver alting helt sort, og jeg begynder at tænke et par skræmmende tanker, jeg tænker at jeg er ekstremt bange for at jeg skal på hospitalet, og jeg er bange for at den her tilstand jeg er i, er permanent og at jeg aldrig bliver "normal" igen. Efter lidt tid kommer jeg dog langsomt til mig selv, og jeg er i starten meget forvirret over at jeg stadig er til den fest, hvor det føltes så overbevisende at jeg virkeligt havde været det andet sted, ved føromtalte parkeringshus. Langsomt men sikkert aftager virkningen, og ligesom den første gang med et bad trip er jeg meget træt.

De to episoder og specielt den sidste har ikke været gode oplevelser, og det har skræmt mig til det punkt at jeg ikke er sikker på at det er noget for mig igen. Jeg har et par spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med.

1) Er det hullet jeg har ramt, eller hvad vil I sige? Jeg tænker at det har været det, men jeg er som sagt ikke så erfaren som andre mht. brug af keta, så jeg ved ikke præcist hvad man oplever når man er i hullet.

2) Med jeres erfaringer, hvor lang tid vil I som MINIMUM sige at man skal vente mellem hver streg man tager, og anbefales det at vente længere end minimumstiden? Doseringen første gang var grunden til det dårlige trip, mens jeg tror at grunden til det andet dårlige trip som sagt var at jeg ikke ventede lang nok tid, jeg tror kun der gik et kvarter, så virkningen fra den foregående bane var stadig i gang, og det har måske været for meget.

Jeg håber at det er ok med den lange smøre, og at jeg har skrevet det rigtige sted. Jeg er bare nødt til at få svar på de ting jeg har tænkt på.

Moderator
Brugeravatar

Først, velkommen til skiløber!

Skiløber skrev:
Jeg har stadig den anden dårlige oplevelse i baghovedet, og er derfor meget påpasselig med dosering. På et tidspunkt bliver jeg meget hurtigt blæst efter en streg, og jeg kan mærke at det igen er ved at blive en dårlig oplevelse, og jeg tror det er fordi at jeg måske har taget en streg for hurtigt efter en anden streg, for doseringen var jeg som sagt påpasselig med.

Synes lidt du modsiger dig selv, med at du er påpasselig med dosering men du på samme tid har redoseret ret hurtigt.
Udover det kan jeg genkende dine oplevelser utroligt meget. Da jeg prøvede ketamin for anden gang skete det samme cirka, jeg fik en for stor streg i forhold til, hvilken rus jeg var ude efter, og før jeg vidste af det var jeg på vej mod hullet og det var utroligt skræmmende, så jeg prøvede at kæmpe imod, hvilket som altid bare gjorde det værre, indtil jeg bare overgav mig og flød med oplevelsen.
Efter den oplevelse var jeg også ret skræmt og havde ikke rigtigt lyst til ketamin det næste stykke tid. Nu har jeg dog fundet min kærlighed til ketamin, men det tog også lidt tid, hvor jeg skulle prøve mig meget forsigtigt frem.

Mit råd er at starte forsigtigt ud, tage meget små streger og langsomt bygge det op og lærer dig selv og stoffet at kende. Personligt tager jeg nu så små streger at de fleste folk griner af mig, men jeg har bare lært at det er sådan jeg får det bedst på ketamin.
Håber mit indlæg kan bruges, du er også velkommen til at skrive en pb, hvis det er det.

mvh. kraken

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]