Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 14:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 nov 2017 16:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Heysan!

Jeg har en 10 stk dolol 50mg kapsler liggende. Jeg ved at en del får en ubehagelig kløen ved at indtage dem .. mit spørgsmål er så - hvilke doser tager i? Hvad skal jeg forvente? Der er tråde omkring dolol, men ikke hvor mange mg i er oppe på før kløen kommer? Er i smasket dagen efter? Overvejer at prøve dem idag da jeg ikke skal noget imorgen =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2017 17:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg plejer at indtage omkr 100mg og så ofte redosere med 50.. Kløen er ikke nær så udpræget på mig, i forhold til opioider..

Hvad du skal forvente - tjah, folk reagerer virkeligt forskelligt på tramadol - jeg bliver chillet, får lyst til at kæderyge fede, men får ikke nogen nævneværdig eufori, men en smule - andre har det helt modsat.. Tramadol har også en vis antidepressiv effekt - det kan være befriende for en del..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2017 18:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej HopIfjorden, længe siden! =)

Knuste du dem og sniffede?

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2017 19:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Nej, hvis det er IR så ser jeg ingen grund - det er satme meget pulver, homie =) Har aldrig prøvet det - så hellere tage det rektalt faktisk! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2017 20:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Tramadol indtaget rektalt, whaaat!? :)
Anyway.. tramadol er virkelig en nice opioid, hvis man har en lav tolerance (det er et MUST i forhold til min erfaring)
100mg giver en dejlig varm opløftende effekt, som varer timevis. Tager man det flere dage i træk, kan man opleve en ret så mærkbar nedtur de efterfølgende dage, når man stopper med dem igen.
Det er helt vildt så meget folks erfaringer med stoffet varierer. Nogle får stort set ingen psyko-aktiv effekt, andre får det mega lækkert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2017 20:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2015 21:55
Indlæg: 31
Som det også er blevet nævnt, så er det meget individuelt. Tramadol giver mig tæt på intet, andet end en svag varme - og ja så den antidepressive effekt der gør at humøret bliver varmt ligeså. Men jeg kan langt bedre lide den slaskethed som morfin og oxy giver :-D

Vær forsigtig og start på 100mg ville jeg nok også sige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2017 12:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Enig, Oxy er lækkert! Har jeg dog desværrre ikke til rådighed pt, ellers var det også første valg.

Har i erfaring omkring at andet medicin skal undgåes? Får lige nu mirtazapin til natten og PN quetiapin.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2017 05:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Jeg anvendte typisk også 100mg oralt, fik altid en meget opløftende (psykisk såvel fysisk) rus og en spøjs lyst til at sidde og rode med elektronik eller e-musik eller anden kreativ aktivitet. Min erfaring er at cannabis kombineret altid gav en urolig og ængstelig high så det var nærmest altid en no-no.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team