Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 nov 2017 20:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2017 19:20
Indlæg: 0
Hey folkens :hjerte:

Her i l fredags indtog jeg nok hvad der nok vil svare til 0,5-0,6g MDMA, alene, i form af dansevand.
Eller det vil så sige at jeg delte lidt over et gram med en ven, men lad os komme til sagen.

Sagen er den at jeg hen af aftenen/natten begyndte at få det fucking skørt og troede seriøst min hudfarve skiftede kulør, på en crazy måde, og en periode troede jeg seriøst, at jeg var ved at miste blodtilførelsen fra mine fingerspidser og op, har engang oplevet noget lidt ala det jeg beskriver der, på mit første og nok også sidste Candyflip i mit liv, samt en ubeskrivelig følelse af ikke at vide om det jeg oplevede var fiktion eller sandheden/oplysning jeg fik smækket lige i skalden, ikke nogle decideret hallucintioner, men mere nogle tanker og aflæsnings teknikker jeg forstod på "et højere plan", hvis det giver mening.
Det er noget jeg også (dog i højere grad) kan nikke genkende til tilbage til mit Candyflip, og i takt med at rusen aftager, mistes al information som jeg har samlet op..
Samtidigt havde jeg bogstaveligt talt, hvad jeg selv betragter som kikkertsyn, altså de personer eller ting jeg fokuserede på, blev forstørret i sådan en grad at jeg på et tidspunkt var bange for at have ødelagt synet.
Ser vi bort for alt det, var det sgu en fucking fed nat, i godt selvskab, men det kammede måske lidt over.

Er nogle af de overståede beskrivelser normale oplevelser under indtag af emma/syre, eller bør jeg holde mig helt fra det psykedeliske felt, eller bør jeg bare holde mig fra MDMA i en periode og undgå at kombinere det psykedeliske, før mindsettet er faldet lidt mere på plads?

Jeg undskylder for grammatiske fejl og tegnsætning.

På forhånd tak! :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 20:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder til at du har fået alt for meget mdma. Et halvt gram er altså virkeligt meget mdma og ikke noget jeg vil anbefale andre at tage overhovedet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 21:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hvad mener du med 'dansevand'? Altså jeg kan godt gætte mig til at det er MDMA blandet i væske, men har en fornemmelse af, at det ikke er noget man skyller ned på én gang, men derimod går og redoserer med hele aftenen?
Men der er vist ikke så meget at rafle om.
Overdosering. Mange bivirkninger kommer ved højere og gentagne doser.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 22:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Overdosering. Har prøvet noget lignende på omkring 390mg (af to doser). Anbefaling: læs op på dit narko og hvordan du bruger det, så bliver det også meget sjovere og bedre :) Kan anbefale lige at tage 4-6 måneders pause fra MDMA, hvis du ikke vil smadre magien fuldstændig.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2017 09:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Man plejer at anbefale 120-150 mg MDMA om aftenen. Hvis man er lidt ufornuftig kan man nok snige sig op på 200 mg. Men derover begynder euforien at forblive nogenlunde samme sted mens bivirkningerne bare stiger og stiger. Jo mere MDMA jeg har taget på en aften, jo hurtigere har mit trip været (ikke tidsligt men min hukommelse), jo mere ondt i kæben har jeg haft osv. Generelt har jeg altså bedre erfaringer med at holde dosen på anbefalet styrke også er de der pauser spaffeh snakker om alt afgørende.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2017 20:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det lyder til at du har fået én på siden af hovedet. Det sker, har sket for mig og er sikkert sket for mange her på boardet.

Hvordan har du det?

Der er ikke umiddelbart noget at være bange for, men det er en god ide at dele den oplevelse og senere oplevelser med dine venner. Det er i hvert fald rart at kunne få lidt perspektiv.

Og hold dig hellere fra psykedeliske stoffer i en tid endnu, det lyder alligevel som om at du er ved at være godt mæt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2017 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Det kan være en blanding af mange ting, men må lige vide om det kun var visuelt eller om det også på virkede andre sanser? For har prøvet det mange gange, men hvor min høresans også var skærpet så jeg kun hørte min egen vejrtrækning og hjertebanken i ørene nærmest. Oplevede også at min visuelle sans var en form for slowmotion opfangende. Dette har jeg senere vist sig at være angstanfald, men de kan jo komme i mange afskygninger.

- Var det gældende under hele rusen eller hvordan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2017 01:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Det hele lyder umiddelbart som noget jeg også har oplevet. Man må tage det sure med det søde, bogstaveligt. Der vil altid være nogen ubehagelig ting, såsom midnfuck.

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2017 05:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 jan 2017 20:24
Indlæg: 12
Ja du tog for meget. Hold 3 ugers pause og 300 mg max


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team