Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Kan LSD, Svampe, Meskalin, 2CB, Salvia og DMT kombineres? Eller er der nogle farlige kombinationer derimellem?
Vi regner med enten at tage meskalin+svampe+lsd eller Svampe+LSD eller Meskalin+LSD eller Meskalin+svampe eller LSD+DMT eller Meskalin+DMT eller LSD+Salvia eller lignende?

Er der nogle gode og nogle dårlige kombinationer? Nogen erfaringer?

Dedikeret medlem

Jeg har ikke selv prøvet de kombinationer, du nævner, men umiddelbart ser de ikke for gode ud, og de er også meget usædvanlige. LSD, svampe, og meskalin minder meget om hinanden, så hvad er pointen med at blande dem? Det er sjovere at kombinere stoffer, som er mere forskellige, så man får en helt ny virkning. DMT varer kun i 15 minutter, og passer tidsmæssigt dårligt sammen med LSD og meskalin. Salvia har jeg aldrig prøvet, så det stof skal jeg ikke udtale mig om.

Medlem

Hvad er det du spørger om ?

Alle kombinationer skal jo antages som usikre og dertil har en hvis form for fare ved sig, du aner ikke hvordan stofferne reagere med hinanden inde i kroppen, eller hvordan dit trip bliver, du aner ikke hvor du ender når du smider så mange forskellige stoffer indenbors, beslut jer for hvilket stof i bedst kan lide også hold jer KUN til det.

Jeg har prøvet flere af de kombinationer du nævner, lsd + svampe + dmt, eller meskalin og lsa frø, og jeg kan på ingen måder anbefale det, da ens trip bliver uren, du kan heller ikke smage på 2 slags vin på 1 gang, hvis du forstår hvad jeg mener, hold jer til 1 stof ad gangen, også ryg hash og drik øl, spild af stoffer at tage dem alle oveni hinanden IMO.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jordforbindelse skrev:
(...)
Alle kombinationer skal jo antages som usikre og dertil har en hvis form for fare ved sig (...)
Jeg har prøvet flere af de kombinationer du nævner, lsd + svampe + dmt, eller meskalin og lsa frø (...) hvis du forstår hvad jeg mener, hold jer til 1 stof ad gangen, også ryg hash og drik øl(...)

Du modsiger altså lidt dig selv når du siger hold jer til et stof ad gangen, og så opfordrer dem til at indtage 3 samtidigt. :hm:

Jeg synes at hele pivtøjet ville være en tand for meget, men svampe, mescalin og DMT/salvia, synes jeg ikke lyder helt tosset! Jeg har dog ikke prøvet mescalin, men jeg har erfaring med både LSD og DMT, og LSD og svampe, hvilke har en helt fantastisk synergi. Der var dog også lidt andet indblandet da jeg trippede LSD + DMT, både meth, tjald og ketamin, men det var, fanden tage mig, meningsgivende! :D
LSD og svampe har jeg også prøvet nogle gange efterhånden, og det er virkeligt svært beskriveligt hvordan de to harmonerer, men jeg kan forsikre dig om at de gør det. LSD'ens skarpe, tiltider strengt stringente, og deduktive "ledeevne" underbygges af de afrundede og mere "naturlige" undertoner i tankestrømninger og visuals fra svampene.
Ketamin og 2C-B kan jeg også varmt anbefale, hvis det skulle have nogen som helst interesse.

Du kan evt. tage et kig på tripsit.me kombineringsskema:
Billede

Jeg derailer lige hurtigt lidt; Hvordan gik det med gennembruddet? :hjerte:

Medlem

Alf'n ro på ??

Det er sku da en milliard gange bedre at drikke en øl eller ryge lidt på en joint, end at tage flere psykedelika oven i andre slags psykedelika, opfordre du virkelig folk til at tage, svampe, mescalin og DMT/salvia, sammen, på trods af du ikke engang har prøvet meskalin ? ? du kan jo ikke seriøst mene at man skal rådgive folk i at kryds kombinere stoffer, hvis de ikke har erfaring med det, så skulle de måske starte med et stof ad gangen..
Eftersom der ikke er blevet delt erfaringer fra trådstarter, går jeg ud fra xXguitarsenXx ikke har erfaring med at blande stoffer, siden xXguitarsenXx starter en tråd om emnet, og derfor burde der bliver rådgivet mere ansvarsfuldt fra din side Alf'n.

når du begynder at lege med dens slags kombinationer svampe, mescalin og DMT/salvia, så skal man satme vide hvad man laver, du kan jo ikke bare tage det hele på en gang også tro du slipper afsted med et sjovt trip hvor du griner og hygger dig.

Correct me if i'm wrong, men jeg har selv fået rap over nallerne, så jeg synes man skal respektere kryds kombinationer lidt mere !!

nice Guide to Drug Combinations, men det vigtigste er stadig erfaring, selvom lsd, svampe er en sikker kombination, så er det stadig vigtigt man har prøvet begge dele alene...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Umiddelbart ser jeg intet problem i de kombinationer og jeg kan ikke forstå, hvorfor I går sådan amok over det.

Mit råd til jer må være at starte stille ud med doserne og se hvordan det går og så kan I jo altid prøve igen en anden gang med lidt højere doser.
Pas på jer selv og sørg nu lige for at have en tripsitter!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jordforbindelse skrev:
Alf'n ro på ??

Det er sku da en milliard gange bedre at drikke en øl eller ryge lidt på en joint, end at tage flere psykedelika oven i andre slags psykedelika, opfordre du virkelig folk til at tage, svampe, mescalin og DMT/salvia, sammen, på trods af du ikke engang har prøvet meskalin ? ? du kan jo ikke seriøst mene at man skal rådgive folk i at kryds kombinere stoffer, hvis de ikke har erfaring med det, så skulle de måske starte med et stof ad gangen..
Eftersom der ikke er blevet delt erfaringer fra trådstarter, går jeg ud fra xXguitarsenXx ikke har erfaring med at blande stoffer, siden xXguitarsenXx starter en tråd om emnet, og derfor burde der bliver rådgivet mere ansvarsfuldt fra din side Alf'n.

når du begynder at lege med dens slags kombinationer svampe, mescalin og DMT/salvia, så skal man satme vide hvad man laver, du kan jo ikke bare tage det hele på en gang også tro du slipper afsted med et sjovt trip hvor du griner og hygger dig.

Correct me if i'm wrong, men jeg har selv fået rap over nallerne, så jeg synes man skal respektere kryds kombinationer lidt mere !!

nice Guide to Drug Combinations, men det vigtigste er stadig erfaring, selvom lsd, svampe er en sikker kombination, så er det stadig vigtigt man har prøvet begge dele alene...

Synes selv at jeg er rolig =)
Mit indlæg var heller ikke ment som en opfordring, og det ser jeg det heller ikke selv som at være, men egentlig bare en bekræftelse på at man sagtens kan kombinere psykedelika uden der nødvendigvis opstår problemer, eller at man begynder at "badtrippe". Desvidere kan jeg vel uddybe min opfattelse af hvad angår mescalin, da min opfattelse af den kombination jeg nævner, er afsat af hvad jeg har forstået fra hvad jeg har læst og fået fortalt. Så baseret på det, synes jeg ikke at den kombination ville være dårlig. Jeg ville da i hver tfald ikke selv have noget i mod at afprøve den. Men igen, som sagt, jeg har absolut ingen førstehånds erfaring med mescalin, men derimod med alle de andre, og tror det ville blive et meget jordnært trip. Desuden bør jeg måske nævne at den erfaring jeg har med salvia er baseret på tørrede blade, og altså ikke et ekstrakt.
Jeg er på ingen måde uenig med dig i at man skal respektere både kombinationer, og de enkelte stoffer respektivt. Jeg ville heller ikke selv kombinere stoffer jeg ikke havde prøvet alene forinden. Givet er det sket en gang eller to, men der er en verden til forskel fra tastaturet til situationen. Hvor de generelle formaninger og fortolkninger altså skyder laangt over målet. Selvfølgelig skal man udvise omhu når man tager stoffer, og kun indtage noget man med sikkerhed ved hvad er.
Generelt syntes jeg at man skal mærke efter i sig selv, og derfra vurdere situationen, og tage det roligt skridt for skridt.
Forestiller mig heller ikke at xXGuitarsenXx indtager hele svineriet i en omgang.. Det ville være helt fucked jo! Ser vi på indtrædningstiden af de tre nævnte stoffer så har vi;
Mescalin>svampe>salvia
Hvor jeg personligt først ville indtage svampene +2 timer efter mescalin, og først ryge/drikke/tygge salvia på peaket af svampene (hvis jeg havde lyst til det).

Hvorfor er det bedre at drikke sig fuld når man tager dybdegående rejser ind i ens underbevidsthed? Det kan jeg altså ikke lige få til at give mening? Det er jo ikke ligefrem fordi de andre stoffer er nyere end alkohol? Desmere tvivler jeg altså på at xXGuitarsenXx vil være den første til at kombinere f. eks. salvia, mescalin og svampe, da de alle er fra samme område.

Jeg betror mig til at xXGuitarsenXx ved hvad han laver.. sådan nogenlunde i hvert fald :D

Livet er ikke kun fest og faldera.. Andet er der ikke rigtigt at sige til det. Det ved alle.
Selv spædbørn..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Dengang jeg trippede og havde fået et grundigt kendskab til virkningen af hver enkelt stof hver for sig, så beskrev jeg LSD som fundamentet i huset, svampe som væggene, hash/skunk som møbler, MDMA som taget på huset, 2C-B som vinduerne og lattergas som stjernerne udenfor. Kokain er også yderst lækker på trip. Ketamin kan gå, men så skal det være i slutningen af trippet, ellers ødelægger det resten af trippet når du kommer ud af K-hole IMO.

Medlem

Okay jamen så snakker vi jo samme sprog, tror bare jeg misforstod noget, er helt enig med dig, når man har lært stofferne at kende enkeltvis så kan man lege med kombinationer, og ja det er ikke som sådan farligt, men hvis man peaker på LSD også ryger dmt eller noget i den dur, eller tager meskalin oveni, så er det ikke sikkert man kan styre sit trip når det hele virker på en gang, jeg har selv, spist 1 mærke syre, gik hvad jeg troede var 1 time, men måske kun 20 min, spiste en hel håndfuld svampe oveni, der skulle jeg lige sidde lidt ned nogle timer, da det blev lige lidt til den voldsomme side, havde jeg nu undladt at tage svampene også, jamen så havde jeg bare haft et lækkert syretrip uden alt for meget smadder.

Set og settings er jo også en ansvarfuld måde at tage sine stoffer på, og tit er kombinations mis(forbrug) et skråplan, fordi LSD alene er smuk nok i sig selv, det samme med DMT og svampe, og meskalin, hvorfor overhovedet tage flere på en gang, hvorfor ikke bare gå højere op i dose på 1 stof og mærke dets potentiale uforstyrret af andre stoffer ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen det er egentlig meget simpelt; de virker forskelligt.
Så på baggrund af ens erfaringsgrundlag kommer man igennem en anden proces end hvis man undlod at kombinere.
Jeg ved ikke helt hvad sammenligning der tilnærmer sig bedst, men det er vel lidt som at drikke en øl til maden. Givet er det i en helt anden boldgade, menæh jeg ser det som noget helt naturligt at man kombinerer ting der komplementere hinanden. De har en helt tydelig synergi, som jeg syntes er værd at udforske. Det kan vel igen sammenlignes lidt med måden en bøj potentiere smagen af kaffe =)

Medlem

Alf'n skrev:
Jordforbindelse skrev:
(...)

Jeg derailer lige hurtigt lidt; Hvordan gik det med gennembruddet? :hjerte:

Jeg forsøgte at ryge så meget jeg overhovedet kunne, men brød ikke igennem. Jeg var hos min bedste ven, men var overbevist om jeg var hjemme i mit eget køkken og prøvede at ryge. Så da trippet var ovre vidste jeg først at jeg rent faktisk havde røget noget.. Så det var mærkeligt :)

Medlem

Jeg har prøvet at kombinere Svampe, MDMA og ketamin før, det er den bedste oplevelse jeg har haft.
Umiddelbart så tror jeg helst jeg vil kombinere LSD + Shrooms. Vil Det være dumt at ryge Changa ovenI? Det indeholder MAOI

Dedikeret medlem
Brugeravatar

xXguitarsenXx skrev:
Vil Det være dumt at ryge Changa ovenI? Det indeholder MAOI

Altså det inhibere oxidationen af monoaminer, men i de doser changa man ryger har det ikke den helt store effekt. Selvfølgelig stagnerer nedbrydningen af de andre tryptaminer også, men så snart MAOI-kilden er metaboliseret, fortsætter nedbrydningen. Hvilket den er når DMT'en aftager.
Vi røg forresten også changa på det føromtalte trip.

Generelt skal man dog være forsigtig ved omgang med MAOI, da det medfører at rigtigt meget ikke metaboliseres. Hvilket man kan dø af.

Medlem

IMO er DMT bedst at ryge i slutningen af et trip, hvor man allerede har gennemførst en rejse med succes og har lagt barrierne ned for at bryde igennem, man er ligesom in the mood for fraktaler, LSD har varmet en op mentalt, så man er psykedelisk afklaret i situationen, det er de bedste DMT oplevelser jeg har haft, kl lort om morgenen lige inden man egentlig burde gå i seng, måske nærmest gå i seng mens man ryger changa/DMT, det kan sku være meget hyggeligt.. men jeg ville aldrig ryge DMT mens jeg peakede på lad os sige LSD eller svampe, jeg ville gemme det til når det andet stopper med at virke ;-)

Junior medlem

Hmm lige gyldig hvilken en kombinationen vill det nok ende i massiv forvirring for de fleste.. ville gå efter større dosis af en enkelt substans

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]