Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 08:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2017 00:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2016 21:00
Indlæg: 2
Jeg er en ung mand (Syntes jeg selv) (Ingen børn eller samlever, selvfølgelig). Jeg er 34 år gammel og har en bachelor i pedagogik og kandidat udannelse i psykologi). Har fast arbejde og bor i Norge.

Ja jeg ved dette er mere end vildt for de fleste mennesker på dette netværket, men syntes også jeg bør fortelle om mit liv og mine historier og erfaringer med LSD 25 og de 2 andre typer af LSD, som jeg normalvis indtager..

Jeg har spist LSD i næsten 15 år nu.. ihvertfald siden jeg indtog det første gang. (tar det ca. 1 gang om måneden i gennemsnit). Tager også Psylisopin, 2CB, MDMA, MDA, Meskalin, Psilocin, DMT og mange andre substanser. (Jeg elsker psy stoffer og det passer perfekt til mig). Har spist flere end 150 forskellige typer svampe og jeg kan bli ved i det uendelige så er meget vandt med sådanne stoffer.

Jeg har læst mange trip rapporter herinde men aldrig nogen som er i høj dosis eller tar så meget som mig og et par venner indtar når vi tar psykedeliske stoffer.

OK, her kommer det.. Jeg har en kontakt med en som har et lab.. Han skaffer mig den reneste LSD og andre ting man kan få (Holland). Normalvis er jeg mest til LSD 25 (den originale oppskrift fra Hoffman). Jeg tar aldrig mindre end 500 µg for mindre end det så syntes jeg faktisk det er kedeligt. Den højeste dosis på LSD 25 jeg har indtaget er 1250µg og blev ikke engang dårlig, men kunne mærke at jeg ramte loftet altså at det var mer end nok af denne typen, men har også indtaget nesten 2500µg av nogen andre typer LSD. Jeg har kun opplevet positiv følelser og nærmest en udrensning av alle negative følser dagen efter men også på trippet.

Jeg har læst mange trip rapporter her på siden men har undret mig over den lave dosis folk indtager. (110-150 nogen gange 250 µg). Jeg har ADHD og er alltid ekstrem frisk og vågen.. jeg får ikke medicin fordi er bange for jeg kommer til at misbruge den). Jeg er glad!! med stort D hver dag. Er aldrig depressiv eller i dårligt humør. Jeg er et overskuds menneske med som hjælper andre som har det vanskeligt. Det er mit job til daglig. Selv om jeg tar kokain, amfetamin, MDMA, osv. så får jeg aldrig nedtur og jeg taget sådanne ting hele mit liv. Jeg bliver bare træt i et par dage. (Hvilke jeg selvfølgelig er glad for). Men det undre mig for jeg kender ikke andre der har det sådan. (har jo taget stoffer siden jeg var 15 år gammel).??

Jeg vil egentlig bare høre om der er nogen der har opplevet det samme/ har erfaringer eller ved om ADHD kan påvirke hvor meget LSD man skal kan indtage??? Ja eller hvordan andre ting virker på en???

Vennlig hilsen Sanoj..

PS. (Gider ikke en masse svar om jeg tar for meget det kan jeg ikke bruge til noget). Kom med en relevant kommentar.. Jeg er en voksen mand..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 09:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Flyttet, da det ikke er en triprapport.

Jeg tror ikke jeg kan give dig noget relevant indspark. udover at jeg kommer til at tænke på den her tråd.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 10:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Det lyder helt crazy efter min overbevisning, ingen hate og No offense?!
Men ærligt hvad får du ud af at indtage sådan nogle ekstreme doser.
Jeg eksperimenter ofte med psykedeliske stoffer af mange arter men nogle gang med større mellemrum andre, og kunne aldrig i mit liv finde på at overskride 300 - 350ug da jeg synes det er Maks af hvor forvrænget verden kan blive.
Har dog læst et chart på Mener det blue ellers er det reddit skal nok finde et link om beskrivelsen af så store doser, men er nød til at høre hvilken oplevelse du søger ved de ekstreme doser og måske synes jeg du skulle prøve give pauserne lidt større mellemrum så du får POWER på igen :) Men det selvfølgelig min synsvinkel.
Jeg glæder mig til at høre mere om din ide i at lege med så store doser?! https://www.google.dk/amp/s/amp.reddit. ... 0ug1500ug/

Og ærligt det her er jo bare min mening. Så det på ingen måde for at kritisere ideen er bare knald nysgerrig :)


(redigering) har du NOGLESINDE leget med svampe de doser?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 13:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg kender flere som tog LSD hverdag, og det kunne de gøre i en uges tid eller to, også forsvandt virkningen fra LSD'en Gradvist, det vil sige, så skulle han have 2 mærker for at trip, ugen efter skulle han måske tage 6 mærker for at få en virkning, men fælles for dem var at tolerancen kom hurtigt, og de kunne nu sidde og tage alt den LSD de ville uden effekt, prøv hold 1 års pause, også prøv tag 200mic's, så kan det være det virker lige så kraftigt som de 600mic's du tager nu..

Magien ved psychedelia forsvinder hvis man overbruger det. tolerancen stiger og doserne bliver vandvittige.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 14:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tror også du har opbygget en tolerance. Alternativt er du en hardhead. Du må forstå at du ikke kan generalisere. Vi andre har ikke behov for at tage så store doser af LSD.

Jeg har det på samme måde med cannabis. Jeg skal have 1 gram hash for at det virker ordentligt. De andre synes det er vanvittigt. Men jeg tager hvad jeg har brug for, og andre tager hvad de har brug for. Mere er der ikke at sige om den sag.

Er det kun LSD du tager i megadoser?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 22:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Interessant, men tænker du må have en indædt tolerance af en eller anden art. Værtfald helt abnormt høje doser du er oppe på. Måske dit genetiske make-up bare har psyko højt indbygget serotonin-hjerne-...indhold, hvilket er den egentlig hemmelighed til komplet og fuldstændig gladhed?

Ej, ved ikke hvad der foregår på nogle som helst led.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2018 22:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2016 21:00
Indlæg: 2
Tak for nogen gode og relevante svar. Jeg svare alle individuelt.

til zaprzero: Jeg helt enig med dig angående hvor forvrænget verden kan blive. Jeg har også prøvet at nå mit maksimum, hvilke selvfølgelig har noget at gøre med mængde og hvor ofte jeg tar det. Den ligger når jeg tilvænnet på ca 2000 ug. men eller kan jeg godt få et maksimum på 500-750 ug når jeg har holdt en lang pause. Og det gjorde jeg denne gang på baggrund af jeres kommentarer så tak for det.. I forhold til hva jeg får ud af det vil sige at jeg søger grænser og at ved min grænse, oplever jeg at jeg ikke længere kan se noget og at alt blir innvendig i min psyke, ingen synsforstyrelser tilbage eller bevisthed. jeg svæver mellem fremtid, nudtid og alt som findes på denne jord. Hvis man tager ekstreme store mengder ketamin har man det på samme måde, jeg kan ikke beskrive det for jeg er helt gone! Men jeg dog mærke at nu skal ikke ha mere for så blir det ubehageligt... til dit siste spørsmål må jeg svare at jeg søger den yderste grænse som finne og jeg har fundet den.. Men tak for svar!


Til bruger slettet: Jeg er enig med dig angående tidsperioden mellem man tar LSD for der er stor forskel på om der er gået en uge eller 6 måneder. Jeg sytes jeg mærker stor forskel på om der er gået 1-2 uger eller 6 måneder men må stadig ha minimum 500 ug for det virker ordenligt.. tror bare jeg har en hjerne som virker anderledes end de fleste.. Men tak for svar!

Til enspænderen: Jeg er enig med dig i at jeg har opbygget en toleranse ingen tvivl om det.. Jeg blir selv meget! påvirket af hash. Det er faktisk det stof som virker best på mig. Derfor er det selvfølgelig klart at noen stoffer virker godt på noen mens andre nærmest ikke kan mærke det.. Men tak for svar!

Til fugde: Ja jeg jeg er nok kommet til den konklusion at du nok har fat i noget i forhold til min hjerne. Jeg tror nemlig også at jeg har en indædt tolerance af en eller anden art. Måske er det serotenin som gør det, syntes ikke den ideen lyder dum. Er forsat glad hver dag, og det nyder jeg til fulde!! Men tak for svar.

Tak til alle som gad at svare mig på disse lidt ekstreme spørsmål, jeg viste ikke hvor jeg ellers skulle henvende mig. Jeg har taget alt til mig som jeg er blevet rådet til og flere af tingene har hjulpet mig til at ta mindre doser. Men alle svar var relevante svar som jeg kunne bruge til noget så tak for det! (Hvis der er stavefejl må i undskylde men har boet i Norge i 6 år så er blevet lidt handikappet på Dansk). Tak til alle som gad svare mig!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2018 03:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Når du siger andre typer lsd, hvad mener du så helt præcist? 1p-lsd, eth-lad, ald-52? bare af ren nysgerrighed. synes personligt det er ret vanvittigt at tage så store doser af semi ukendte stoffer.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 20:09 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Ja, det lyder som om du er et hardhead. Nogle folk kan bare tage mere.
Største dosis LSD jeg har taget var 600 mikrogram og det var ret ekstremt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 21:16 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg tror ikke det har så meget at gøre med at være et hardhead. Måske ønsker manden bare at være mere blæst end vi andre :D Og i og med at han skriver at han er grænsesøgende bliver han selvfølgelig ved med at oppe dosen til han har fundet sin grænse.


Når det så er sagt, så jo lyder 2500 mikrogram vanvittigt. Men den menneskelige krop og sind kan tåle ekstremer, ved gradvis tilvænning.
Om man så har et behov for at presse sig selv helt derud, er en anden ting. Personligt ville jeg ikke turde.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 21:28 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Koalabjørnen skrev:
Jeg tror ikke det har så meget at gøre med at være et hardhead. Måske ønsker manden bare at være mere blæst end vi andre :D Og i og med at han skriver at han er grænsesøgende bliver han selvfølgelig ved med at oppe dosen til han har fundet sin grænse.


Ja, granted, jeg læste ikke trådstarters sidste indlæg grundigt nok i gennem . . .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 01:44 
Koalabjørnen skrev:
Jeg tror ikke det har så meget at gøre med at være et hardhead. Måske ønsker manden bare at være mere blæst end vi andre :D Og i og med at han skriver at han er grænsesøgende bliver han selvfølgelig ved med at oppe dosen til han har fundet sin grænse.


Koala er altid fornuftig :hjerte: :) Vi er nogle, der udforsker den menneskelige bevidstheds grænser. Når det er sagt, har jeg aldrig prøvet så høje doser. Det meste jeg har været på er nok ca 1000µg og min erfaring stemmer overens med Grof´s resultater, at alt over 500µg er spild her har LSD sit mætningspunkt. Jeg har dog ikke nok personlig erfaring på det område det til at konkludere, om Grof tager fejl.


Top
  
 
Indlæg: 20 mar 2018 00:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg har en kammerat, som også skulle have ekstremt meget LSD for at kunne mærke bare lidt. Men han har vist 'knækket koden', og behøver slet ikke samme mængde i dag.
Det lidt specielt. Måske er en høj dosis på en eller anden måde 'befriende' eller så overvældende, at man ikke kan gøre andet end at hengive sig. Kunne måske være interessant at overveje :eyes:

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 00:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
spaffeh skrev:
Jeg har en kammerat, som også skulle have ekstremt meget LSD for at kunne mærke bare lidt. Men han har vist 'knækket koden', og behøver slet ikke samme mængde i dag.
Det lidt specielt. Måske er en høj dosis på en eller anden måde 'befriende' eller så overvældende, at man ikke kan gøre andet end at hengive sig. Kunne måske være interessant at overveje :eyes:


Sådan som jeg læser Stanislav Grof handler det nok om at din ven har undertrykt noget materiale også har en højdosis endelig kunne lære ham at give slip. Derefter har materialet været tilgængeligt og derfor kan han udforske sit sind ved lavere doseringer. Der er bare nogen mennesker som er for neurotiske eller på anden vis blokere for de psykedeliske oplevelser, ved lave doseringer og hvis de skal bryde igennem skal de nok bare op i dosis eller gentage forsøget. Jeg vil dog altid mene at bare fordi effekten udebliver et par gange skal man stadig bygge det op. Grof har i hvert fald beskrevet eksempler på folk der skulle bruge mange sessioner på at blive påvirket på trods af høje doseringer. Men når effekten så trådte ind, så mener jeg også at den gjorde det sådan rimelig fuldbyrdet.

Det vidner vel bare om at psykedeliske stoffer er meget mere kompliceret at forstå, fordi de sætter folks psyke igang. Men det kræver ligesom at psyken arbejder med på en eller anden måde. At det både kan være en negativ, neutral eller positiv oplevelse er vel også derfor at det føles mere ægte end at være på MDMA. Sådan har jeg det i hvert fald.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 01:32 
Fornuftige ord fra Hector. Men det at man bruger høje doser, er ikke nødvendigvis fordi man ikke kan give slip og er neurotisk. Det kan også bare være fordi man vil udforske grænserne. Der sker altså noget mere på de høje doser, substanserne skifter fuldstændig karakter, når man bryder igennem og flyver ind i andre stjerne galakser og dimensioner.

"Måske er en høj dosis på en eller anden måde 'befriende' eller så overvældende, at man ikke kan gøre andet end at hengive sig." Det er også min erfaring. Man bliver fuldstændig overvældet og bombarderet med indtryk og information, sådan at man skifter tankegang for evigt bare efter en enkelt højdosis session under et optimalt setup. Jeg har i dag visioner regelmæssigt uden overhovedet at indtage nogen substanser, og dette er efter at jeg har gjort i disse sessioner i flere år. Efter en højdosis Psilocybin, Ayahuasca eller LSD har jeg mange kraftige visioner stort set hver dag i en måned eller mere efterfølgende. Jeg oplever, at alle de indtryk jeg glemmer under selve rejsen, fordi det går så stærkt, kommer op efterfølgende.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team