Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 18:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 dec 2017 05:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Havde en mate der lavede noget freebase cola til mig :shock: (jeg er meget ny lige angående Det)
Jeg har dog prøvet selv at lave det med natrium og vand, og det var lort. YouTube u know -_-
Så han ville "lave noget der virkede til mig" and IT do.
Men er det legitimt eller hørt før, at han kogte det på ske med 3x salmiak spiritus?!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 07:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Ja det plejer man, jeg vil dog ikke anbefale dig og lærer mere om det. For det er et dyrt og meget fangende misbrug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 08:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Tror du ikke at det var natron aka bicarbonat?
Natrium oxiderer meget voldsomt ved reaktion med vand (og luft) og danner natriumhydroxid. Du bør næsten prøve at youtube sodium + water.
Begge (salmiak spiritus og natron) kan bruges til formålet. Fordelen ved natron er at det ikke danner (ligeså) giftige dampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 10:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
Zapzero skrev:
Havde en mate der lavede noget freebase cola til mig :shock: (jeg er meget ny lige angående Det)
Jeg har dog prøvet selv at lave det med natrium og vand, og det var lort. YouTube u know -_-
Så han ville "lave noget der virkede til mig" and IT do.
Men er det legitimt eller hørt før, at han kogte det på ske med 3x salmiak spiritus?!


Ja, salmiakspiritus er bedre til formålet.
Læg dit kokain ud på en spiseske, fyld skeen halvvejs op med salmiakspiritus.
Bring det i kog således at kokainen opløses og der dannes en olie. Denne olie skubber du frem og tilbage med en teske til at din blanding bliver kold igen, den vil størkne og blive hård. Skub klumpen ud over rælingen og ned på noget køkkenrulle og lad det tørre helt. Tillykke, du har nu crack. Cracken har konsistens som stearin og kan knuses med en tommelfinger. Pulveriser det og læg det i dit paraphenalia og ryg.

Held og lykke med dit nye turbomisbrug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 11:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Dolol, Benzo og nu freebase kokain, hvad bliver din næste tråd mon om?
Tror seriøst du er på vej ud på et sidespor. Tænk dig om, du kan ødelægge dit liv hurtigt med de stoffer du leger med der.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 12:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvad sker der for folk og deres crack for tiden? Anbefaler dig at læse KUASHIS tråd om hans oplevelse af crack. Føler du virkelig at den rus du kommer til at opnå, er de potentielle konsekvenser værd?

Vil virkelig gerne høre hvad der motiverer dig til at begå dig ud på det område, håber du har lyst til at skrive inden du suger sne på glaspikken.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Kuashi beskrivelsen af hvordan du ville lave det var spot on..... - Altså at jeg skal beskrive min motivation til at gøre de ting jeg gør, er vel meget bredt.
Jeg vil aldrig sige jeg er den klogeste angående mine beslutninger, men bare fordi man suger på glas piben er det ikke ensbetydende med det sker igen, og jeg kan godt lide at prøve ting og sager istedet for kun at læse om det, så spørg jo bare her inde de fleste her inde har vel meninger og holdninger, men derfor vil jeg stadig mene om du, sniffer, ryger, skyder, æder, eller rektalt indtager dit shit.
Så gør man det fordi MAN gør det og ikke fordi du blir "bedt" om det!



Så altså jeg sætter pris på omtanken omkring mine sundhedskadet opslag og spørgsmål :b
Og ps så har de fleste vel overskridet grænser i livet.
Stoffer er jo ulovlige så der sjældent en brugsanvisning eller vejledning med :gud: :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 14:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Synes forresten crack er overvurderet når man alligevel er godt blasted i forvejen xD!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 15:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
Zapzero skrev:
Jeg vil aldrig sige jeg er den klogeste angående mine beslutninger, men bare fordi man suger på glas piben er det ikke ensbetydende med det sker igen


Du har selverkendelse nok, at ryge crack er noget af det absolut dummeste du kan gøre mod dig selv og jeg er rimelig sikker på at når du først er startet, stopper du ikke igen før du er gået fallit eller du er død. Crack er beskrevet som værende mere afhængighedsdannende end intravenøs heo-deo.

Jeg kan ikke stoppe dig, men du får lige nogle skadevirkninger med på vejen.

http://www.drugfreeworld.org/drugfacts/crackcocaine/effects-of-crack-cocaine.html skrev:

SHORT-TERM EFFECTS
Because it is smoked, the effects of crack cocaine are more immediate and more intense than that of powdered cocaine.

Loss of appetite
Increased heart rate, blood pressure, body temperature
Contracted blood vessels
Increased rate of breathing
Dilated pupils
Disturbed sleep patterns
Nausea
Hyperstimulation
Bizarre, erratic, sometimes violent behavior
Hallucinations, hyperexcitability, irritability
Tactile hallucination that creates the illusion of bugs burrowing under the skin
Intense euphoria
Anxiety and paranoia
Depression
Intense drug craving
Panic and psychosis
Convulsions, seizures and sudden death from high doses (even one time)

LONG-TERM EFFECTS
Permanent damage to blood vessels of ear and brain, high blood pressure, leading to heart attacks, strokes and death
Liver, kidney and lung damage
Severe chest pains
Respiratory failure
Infectious diseases and abscesses if injected
Malnutrition, weight loss
Severe tooth decay
Auditory and tactile hallucinations
Sexual problems, reproductive damage and infertility (for both men and women)
Disorientation, apathy, confused exhaustion
Irritability and mood disturbances
Increased frequency of risky behavior
Delirium or psychosis
Severe depression
Tolerance and addiction (even after just one use)


Kan du holde dig til at ryge Bazooka til bare en gang i mellem, er du nok den sygeste stryger jeg kender til.
Anyway, når du føler at det er ved at tage overhånd, så bib lige, så skal jeg gerne komme med nogle gode råd til hvordan du ligger din yeyo på hylden. Det er det sværeste jeg nogensinde har prøvet, det var det stof og ROA der endte min narkokarriere.

Godspeed


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 15:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
Zapzero skrev:
Synes forresten crack er overvurderet når man alligevel er godt blasted i forvejen xD!


Bare ud af ren nysgerrighed, hvad er du blasted på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 16:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Jeg havde ædt lidt morfin dak, dolol, tramadol,
Rivoer og valler dagen for inden også sniffer jeg da coke!
Nogle år tilbage prøvede jeg da også drys på et bonghovede, men fordi jeg kunne lide det lidt for godt skete det ikke igen.
Så siger ikke at jeg nok aldrig ryger crack igen, men ærligt der så meget andet spændende der giver en længere rus.
Fordi ja det var da svævende og følte mig på toppen af verden, men har dog ingen planer om at ramme sølvpapiret igen, den næste fremtid da det var lidt grænse overskridenede.
Men gjorde det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 16:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
Zapzero skrev:
Jeg havde ædt lidt morfin dak, dolol, tramadol,
Rivoer og valler dagen for inden også sniffer jeg da coke!
Nogle år tilbage prøvede jeg da også drys på et bonghovede, men fordi jeg kunne lide det lidt for godt skete det ikke igen.
Så siger ikke at jeg nok aldrig ryger crack igen, men ærligt der så meget andet spændende der giver en længere rus.
Fordi ja det var da svævende og følte mig på toppen af verden, men har dog ingen planer om at ramme sølvpapiret igen, den næste fremtid da det var lidt grænse overskridenede.
Men gjorde det.


Opiat + Kokain er hvad man kalder en speedball, den er i sig selv ikke farlig. Grunden til folk kradser af, er fordi kokainen holder op med at virke, således der overdoseres på opiaten.
Dolol og Tramadol er det samme, Dolol er handelsnavnet og Tramadol er det aktive stof.
Du er stadig påvirket af benzodiazepinerne, dette dulmer effekten af diverse CNS stimulanter, eksempelvis kokain. Det er spild af kokain i mine øjne, men hey, så længe du føler du har det fedt.
Du virker ærligt ikke til at have styr på hvad du laver, jeg tvivler på at du overhovedet hitter din crack ordenligt. Hvilket sådan set er godt nok. Føler du at det er overvurderet, synes jeg det er bedst du holder dig til at sniffe. Om så du synes det at cracke dit shit er det sygeste, er det stadig bedst du holder dig til at sniffe.
Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her, så jeg tror bare jeg forlader denne tråd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 16:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Jeg respekterer at du føler jeg ikke har styr på det fordi har nok ikke så styr på det som jeg burde, men du har været en faktor i min måde at se på tingene.
Ikke at jeg blir klog og Hellig af den grund men håber da du hopper på næste gang jeg kaster en tråd fordi du har en god formulerings måde.
Så forstår hvor du vil hen med det og ved godt jeg lidt virker som en der ind i mellem løber med hovede lige ind i døren o.O
Men thats my life elsker bare forummet fordi folk som dig er lige til og hvad folk synes om en og om ting er en smagssag :hjerte:
Så best regards
//Zapz. :gud:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 17:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Dælme nogle dumdristige ting du er ude i, men nu er du vel bleve informeret så godt som muligt.

Synes personligt allerede det hele her sejler lidt, så har et lidt alternativt-HR råd. Hvis du endelig skal blive blæst på noget som det her stads, så se da om du kan anskaffe meth i stedet? Tænker det nok skal have nogleunde samme skadesprofil, både psykisk og fysisk (mere eller mindre) + du kommer længere for pengene = større chance for du får din hvad-der-lyder-til-at-være-en-stimulans-psykose-in-the-making for billigere penge, hvilket vil sige du måske kan har flere penge når bunden en gang er nået, for det lyder virkelig til at det er endestationen her. Det er det jo i og for sig for os alle, men lige nu er du på vej ombord på et japansk magnettog med top hastighed på 603 km/timen.

Håber inderligt du tænker dig om en ekstra gang her, og ellers kommer ud på den anden side okay.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 19:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
ALLE JER DER RYGER CRACK, i er ikke seje, i er godt igang med at halvere jeres levende tid her på PLANET EARTH...

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=25506

i linket kan i finde det nærmeste misbrugscenter...

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2017 21:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2015 00:24
Indlæg: 81
Hmm jeg prøvede det, end of story!
Jeg kender vejen jeg er på vej ud af men så det godt endestation ikke er bestemt i nu så undskyld til alle jer der ikke kan se jeg nok skal lytte men er stadig en person med mening og holdning


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 67 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team