Hej Psychedelia!
Ved ikke hvor aktive folk er herinde i dag, men forsøger da alligevel
Starter hårdt ud - alle kortene på bordet.
Jeg har det sidste 1 1/2 år været lidt for vild med den vilde blondine.
Det har af og til været i hverdagene også, men det har været meget blandet.
Jeg har altid passet mit arbejde og det gør jeg fortsat uden problemer, slet ikke noget der.
Efter en masse ting en min omgangskreds og lidt af hvert er slet, har jeg også valgt at lægge "skidtet" på hylden - i hvert fald i et stykke tid.
Jeg får rent ud sagt bare ikke den rus ud af det som jeg har gjort før, men det har jeg faktisk ikke gjort i de sidste par måneder. Jeg er ikke alene om denne følelse, deler den med kammerater som hastværket på den i nogenlunde ligeså lang tid.
"Rusen" jeg får går direkte i kroppen. Altså min venstre arm begynder at sove lidt, stikken lidt forskellige steder i kroppen og altså bare ikke en rar følelse overhovedet.
Samme sker ved små såvel som i store doser.
MEN, dette ændrer sig sjovt nok når jeg er fuld. Der mærkes der ingen bivirkninger, men der opnås den 'ønskede' rus.
Dermed har jeg også bemærket, dog kun nogle nætter, at jeg sveder super meget.
Vi snakker virkelig meget. Det behøves ikke at være efter et gram fordelt udover em aften, det kan ligeså godt være 0,3.
Vågner om natten og vender hovedpuden fordi den er våd, og dette kan gentages sig helt til 2-3 hovedpuder!
Samme med dyne osv. Altså virkelig voldsomt.
Også her om vinteren når jeg normalt ikke plejer at have det varmt om natten.
Sørger altid for at indtage nok væske, juice, vand, kakao osv. Så det burde ikke have noget med dehydrering at gøre..
Ved godt at det var et lidt småulækkert opslag, men håber nogle af jer kan tolke dette på en eller anden måde?
Tænker selv bare at min krop simpelthen ikke gider det mere og derfor går direkte til bivirkningerne og det bliver så forsøgt svedt ud om natten?
Der må være en forklaring på det some how.
På forhånd, tak!