Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2018 00:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2018 01:59
Indlæg: 3
EDIT: Fandt en gammel tråd om det :D Men tager stadig gerne imod råd og tricks med kyshånd!

Hej! Da jeg ikke lige kunne finde en anden tråd om dette, opretter jeg denne.
Vi er to noobs (har begge kun prøvet én gang før, hvor vi ikke selv doserede), der gerne vil tage MDMA sammen. Vi har dog ikke en vægt, så vil høre om I har nogle fif til dosering på øjemål eller lignende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 01:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
hvis i har et helt gram, så hak det hele fint ud til pulver, og del hele bunken i 10 små bunker, hvis i er præcise rammer i cirka 0,1 i hver bunke, giver det mening, ?

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 10:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Alt afhængigt af hvor meget stof i ved at i har, kan i dosere volumetrisk. Så hvis i har et gram og i opløser det i en liter vand, så er der 1 mg pr. ml.
Generelt kan i fremskrive konc. af MDMA i vandet ved
mg/ml
Opløser i fx. 0,5 g i en halv liter vand, har i tilsvarende konc. på 1 mg/ml, og holder jer samtidigt inden for de mere uskadelige doser.
Så starter i med at drikke en deciliter, så får i hver 100 mg.

Men jeg vil kraftigt råde jer til at anskaffe en vægt. De er ikke dyre, og er et must hvis man vil begå sig sikkert med rusmidler i sit liv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 15:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis I har et gram MDMA-pulver, kan I dele det i to lige store dele. Del derefter hver del i to lige store dele. Og del til sidst hver del i to lige store dele. Så ender I med at have 8 x 125 mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ulempen ved det her er selvfølgelig at i ikke kan have en anelse om hvor meget pulver der faktisk er i udgangspunktet. Pushere kan sagtens komme til at veje for meget af. De gør det sjældent grundet profit, men jeg kender da en der solgte hash og efter en måneds tid fandt ud af at vægten var kalibreret i en anden måle enhed end g (han mistede en hel del penge hver gang han solgte på den måde). Derfor vil jeg råde til at man regner en form for sikkerhedsfaktor ind når man eyeballer. Hvis man f.eks. ikke vil nå over det anbefalede maks på 200 mg MDMA på en aften så kan man nok gå udfra der maks er 1,5 g i en pose solgt som 1 g. I så fald skal man dele posen op i 10 portioner (150 mg i hver) og til en evt. redose kan man dele 5 af disse portioner op i halve (75 mg i hver). I så fald kommer man kun lidt over maks anbefalet med sin redose hvis der er mere i posen end sælgeren har sagt. Hvis der så kun er den mængder det er solgt som får man stadig en MDMA aften som ønsket med initialdosen på 100 mg og 50 mg redose.

Det blev vidst skåret ud i pap, men man skal sku huske sin HR (harm reduction) når man leger med de her kemikalier. Lige ved MDMA tror jeg heller ikk skaden sker bare fordi man kommer lidt over anbefalet maks, der handler det mere om at man skal lade være med at tage stoffet hver anden uge.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 23:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Hvis du deler 1 gram ( 1,5g ) i 10 små bunker så har du enten 0,100 eller 0,150, jeg kan ikke se hvad problemet skulle være i det, hvis dette er den eneste dose de indtager, så er det da rimelig safe og på den gode side af HR, selvom man leger lidt med ilden.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2018 10:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Hvis du deler 1 gram ( 1,5g ) i 10 små bunker så har du enten 0,100 eller 0,150, jeg kan ikke se hvad problemet skulle være i det, hvis dette er den eneste dose de indtager, så er det da rimelig safe og på den gode side af HR, selvom man leger lidt med ilden.

Der er ingen der kritiserer din metode.
Hector påpeger blot ulempen ved ikke at have en vægt (at man ikke ved hvor meget stof man har).
Hvis du læser - foreslår Hector det samme som du selv, med med yderligere opdelinger. Det er altså ingen kritik, men blot et råd til hvordan man måske kan holde sig under 300 mg.


Køb jer en vægt piger ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2018 13:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Alf'n skrev:
Jordforbindelse skrev:
Hvis du deler 1 gram ( 1,5g ) i 10 små bunker så har du enten 0,100 eller 0,150, jeg kan ikke se hvad problemet skulle være i det, hvis dette er den eneste dose de indtager, så er det da rimelig safe og på den gode side af HR, selvom man leger lidt med ilden.

Der er ingen der kritiserer din metode.
Hector påpeger blot ulempen ved ikke at have en vægt (at man ikke ved hvor meget stof man har).
Hvis du læser - foreslår Hector det samme som du selv, med med yderligere opdelinger. Det er altså ingen kritik, men blot et råd til hvordan man måske kan holde sig under 300 mg.


Køb jer en vægt piger ;)


Gud ja, kan da godt se nu at vi snakkede samme sprog, jeg tager bare tingene lidt personligt her for tiden, ( clean på 8 dage ) ikke at det skal være nogen undskyldning, men tænker i kender følelsen :peace:

Alpha omega så handlede det hele om god HR, så ingen kom til skade :rocking:

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team