Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 06:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 jan 2018 13:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
Jeg har tilbage den 4 december bestilt 10 gram Hexen, hvilket så var blevet taget af politiet og har den dag i dag fået brev om de ikke har fortsat efterforskningen, da det umiddelbart ikke er ulovligt at indføre 11 gram hexen.

DOG, står der også jeg kan få udleveret mit shot hvis jeg ønskes, jeg skal bare ringe til personen her.


Nu vil jeg så spørge om hvor vidt en god ide det er? Er godt interesserede i at få det.


billede fjernet


Senest rettet af Shorta 18 jan 2018 19:20, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 13:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tror sgu ikke det er en fælde - det må de slet ikke... Tag dit narko og løb!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 13:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
HopIFjordeN skrev:
Tror sgu ikke det er en fælde - det må de slet ikke... Tag dit narko og løb!

VAR også det jeg tænkte, hvad jeg skal ringe og sige er dog tricky.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 13:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
At de har noget der tilhører dig, at de har taget fejl og nu hvor der er truffet afgørelse i sagen, vil du gerne have udleveret din ejendom...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 14:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Hvis det er en fælde, ville det næsten den medieomtale værd, som sagen ville kunne skabe. De ville godt nok være ulovligt, hvis de løj i et brev for at nakke folk ;). Du ville sågar have skriftligt bevismateriale på deres lovovertrædelse.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 14:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
Okay jeg ringede ind og fik afvide han ville ringe når jeg kunne komme og får dér udeleveret, mange tak for jeres svar. Håber på det bedste ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 14:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Regner og håber ikke på at høre mere til historien, men hold os da opdateret, hvis der sker noget spændende :)

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 14:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
the-red-pill skrev:
Regner og håber ikke på at høre mere til historien, men hold os da opdateret, hvis der sker noget spændende :)

Er mere overrasket over der ikke er sket mere, troede det lå under noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 16:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Der var en tidligere tråd herinde, hvor en person havde fået en bøde for at indføre LSD, men han havde faktisk bestilt et lovligt research chemical i stedet og han endte med at blive frikendt og bare skulle komme og hente sit narko, så vidt jeg lige husker.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 22:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Så husk lige at dyp nøglen og tag en snuser inden du går der fra

FTP!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2018 23:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Hvordan i alverden er den undsluppet analoglovgivningen (aka. "Gruppevise forbud mod euforiserende stoffer")? Som HopIFjordeN skriver, du har været meget heldig. Tag dit narko og løb!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 00:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Der var du heldig. Analog lovgivningen er svær at gennemskue, hvornår er det en kopi og hvornår er stoffet lavet nok om, til det ikke er strafbart. Hexen er let at købe også på det rigtige internet. Nu har jeg ikke prøvet det, men det skulle være i retning af kokain eller ikke så god. ?

Der er nogle opioider u47000 u48700 og en 49..., de må jo også være lovlige samt de nyest fentanyl analogier.

U47000 har jeg prøvet to gange, første gang fra Sverige, den var rigtig god som næsespray. Så købte jeg et gram fra et andet udland og det var slet ikke det samme. Ringe og brændte i næsen. Også næsespray. Jeg kunne aldrig finde på at insulfere noget som helst. Ellers var jeg nok død.
Jeg havde hentet pakken. Det er jo helt legalt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 12:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
Nogen der ved om der chance om at blive listed?
Så at de tjekker alt jeg får sendt hjem
.


Laver en tråd angående min erfaringer med hexen osv senere,, kan klart anbefales.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 13:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Altså, det er der helt sikkert en risiko for. Når man er blevet taget en gang, bør man gøre alt man kan, for at undgå det samme sker igen.

Bestil med cryptocoins som du har købt kontant og tumblet før køb. Send til en anden adresse end din egen. Der er mange ting du kan gøre for at skjule det så godt som muligt.

Jeg ved ikke, om de decideret lister dig et sted, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Overvej hvor snæver en målgruppe det er, folk der bestiller analoger hjem fra udlandet. Hvis de kan fange bare en af de hvad, måske 100 mennesker i Danmark der gør det, vil de opleve det som en kæmpe succes. Så pas på og hold ud.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 17:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Noget siger mig at det ikke er lovligt at føre register over danskere der ikke har brudt loven, på den omtalte måde. Det lyder lidt som diskrimination?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 17:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Herminator skrev:
Noget siger mig at det ikke er lovligt at føre register over danskere der ikke har brudt loven, på den omtalte måde. Det lyder lidt som diskrimination?

Tror måske at vi godt kan forvente at PET har en liste med folk der ikke nødvendigvis har brudt loven, men som på den ene eller anden måde alligevel er blevet registreret for "afvigende"/"ekstrem" adfærd. Om det at indføre lovlige kemikalier falder inden for deres interessegruppe ved jeg ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 17:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvor sikre er ens bruger oplysninger , ip adresse mm herinde fra..

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 17:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Alf'n skrev:
Herminator skrev:
Noget siger mig at det ikke er lovligt at føre register over danskere der ikke har brudt loven, på den omtalte måde. Det lyder lidt som diskrimination?

Tror måske at vi godt kan forvente at PET har en liste med folk der ikke nødvendigvis har brudt loven, men som på den ene eller anden måde alligevel er blevet registreret for "afvigende"/"ekstrem" adfærd. Om det at indføre lovlige kemikalier falder inden for deres interessegruppe ved jeg ikke.


Helt 100. Der er også meget tale om at Erhvervsstyrelsen vil lave deres eget register over 'interessante' personer, ved at sammenholde data fra SKAT og offentlige data som kan findes på fx. google, ved at fodre det til en AI.
Og jeg kan i den grad forsikre dig for at de interessere sig for individer der importere kemikalier, lovlige som ulovlige, men det er nok mere med henblik på at forhindre terror, en på at hindre nogen der vil lamme sig. Men om Told og SKAT har en liste over lovlydig borgere de vil holde øje med, kan jeg godt så min tvivl om.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2018 19:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2018 13:06
Indlæg: 6
Herminator skrev:
Alf'n skrev:
Herminator skrev:
Noget siger mig at det ikke er lovligt at føre register over danskere der ikke har brudt loven, på den omtalte måde. Det lyder lidt som diskrimination?

Tror måske at vi godt kan forvente at PET har en liste med folk der ikke nødvendigvis har brudt loven, men som på den ene eller anden måde alligevel er blevet registreret for "afvigende"/"ekstrem" adfærd. Om det at indføre lovlige kemikalier falder inden for deres interessegruppe ved jeg ikke.


Helt 100. Der er også meget tale om at Erhvervsstyrelsen vil lave deres eget register over 'interessante' personer, ved at sammenholde data fra SKAT og offentlige data som kan findes på fx. google, ved at fodre det til en AI.
Og jeg kan i den grad forsikre dig for at de interessere sig for individer der importere kemikalier, lovlige som ulovlige, men det er nok mere med henblik på at forhindre terror, en på at hindre nogen der vil lamme sig. Men om Told og SKAT har en liste over lovlydig borgere de vil holde øje med, kan jeg godt så min tvivl om.

Nu må vi se, skal ind og afhente det imorgen i København

har måske nogle brev på vej, holder jer opdateret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 01:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
vectra skrev:
Hvor sikre er ens bruger oplysninger , ip adresse mm herinde fra..

De er lige så sikre som du har gjort dem. Det betyder at hvis du ikke selv har skjult din identitet, så er du til at finde.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team