Synes i skal droppe alkoholen, når det er første gang i prøver et nyt stof. Det er udelukkende pga. i ikke ved hvordan i vil reagere på Ritalinen. Ritalin indeholder methylphenidate, som i kan læse om her:
https://psychonautwiki.org/wiki/MethylphenidateBl.a. skriver de "Alcohol - It is dangerous to combine alcohol, a depressant, with stimulants due to the risk of excessive intoxication. Stimulants decrease the sedative effect of alcohol which is the main factor most people consider when determining their level of intoxication. Once the stimulant wears off, the effects of alcohol will be significantly increased, leading to intensified disinhibition as well as respiratory depression. If combined, one should strictly limit themselves to only drinking a certain amount of alcohol per hour."
I forhold til dose, så start med en kapsel. Personligt har jeg været oppe på to af jeres type kapsler og det gik fint, men der strakte jeg det også udover en aften. Mine tømmermænd dagen efter var værre, end efter en normal bytur og det er nok fordi, jeg selv var ung og dum (=jeg drak samtidig) og dermed fik jeg sådan en depressions lignende tilstand i et par dage.
Jeg kan faktisk ikke huske om jeg sniffede eller slugte pillerne. Tror at snif er lig med hurtigere onset og kortere virkning end oralt indtag. Men generelt kan i nok regne med at 40 mg per person er rigeligt til ikke at kunne sove i 4-6 timer

Det vil sige jeg også anbefaler at gøre det før 12, så man får en eller anden form for søvn