Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 21:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2018 20:46 
Mr. Gone skrev:
Jeg tænker også hyppighed og dose har meget at sige, men jeg føler også det er psykosomatisk, det føles som om min organisme takker nej til MDMA'en. Får kvalme bare af at tænke på det :P


Ja jeg tror også, at det psykosomatiske spiller en rolle. Som Imp også var inde på, hvis man søger en oplevelse, man engang havde, så bliver man til hver en tid skuffet. Hvis man på den anden side accepterer, "nå det var den oplevelse, og nu er det tilbage til livet", og næstegang bliver en helt anden oplevelse, som man ikke har nogen forventninger til, er det svært at blive skuffet.


Top
  
 
Indlæg: 15 feb 2018 20:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har lige hørt i fjernsynet at en ung mand er død efter at have taget Ecstasy. Det fremstilles som et dødsens farligt stof. Som at spille russisk roulette. Desværre sagde de ikke noget om at mange mennesker tager alt, alt for store doser, fordi det er blevet så billigt. Før i tiden ville Ecstasyen sandsynligvis have været cuttet, men det er noget andet i dag. Det kan meget vel have været ren MDMA, i alt for store mængder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2018 18:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
De to første gange var slet ikke så magiske ved mig. For mig var det 3. og 4. gang der var de mest fantastiske, men der var doserne også på 200mg. Siden det har det aldrig været det samme, om jeg så har startet med 120mg eller 240mg. Aldrig det samme. Men sådan er det med mange ting imo. Det er vel lidt ligesom at vinde i et spil, de første gange er det mega fedt, men bagefter det, så mister det lidt magien.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team