Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 06:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2018 10:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Hej psychedelia! (Er ny her på forummet) :offtopic:

Så er det ved at være tid igen til det næste md trip :rocking:

Har dog lidt af et problem med ekstremt voldsomme kæber (Meget voldsommere end mine venner) og er lidt bange for at det kan gå hen og skade mine tænder :( Har læst lidt på internettet, at magnesium skulle kunne reducere dette fænomen.

Vil bare lige spørge om der er nogen der har erfaring med dette, og er det effektivt? Ikke fordi jeg har brug for at det helt stopper bare en reducering vil være fint :D Er der ellers en bestemt type magnesium mængde eller indtagelse metode for at det virker ordenligt?

Tak på forhånd :peace:

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 10:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Hej og velkommen til :)

Jeg har selv brugt magnesium til at nedsætte kæbespændinger, når jeg tog MDMA. Det fjernede dem ikke helt, men det reducerede dem en del. Brugte vist nok bare de billige nede fra matas. Ved ikke om der er nogen type der er bedre end andre.

Det jeg gjorde, var at spise 3x375mg i dagene op til og så under selve indtagelsen. Forsøg evt. nogle flere dage før og se hvordan du reagere på det, da det også har en afførende effekt, hvilket du nok ikke ønsker.

Og det bedste råd. Hold dosen lav. maks 250mg på en aften. Så minimerer du helt sikkert også kæbespændingerne ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 11:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Tak for svarende :peace:

Plejer at indtage meget lave doser, nok fordi jeg er, og altid vil være en lille kort fyr på 55 kg :P. Cirka en (80-100) mg til at starte på og derefter at indtage en reducering lige når peaked rammer med en 30-60 mg alt afhængig af aftenen.

Har dog altid lagt mærke til, at jeg tager fat og klemmer min jakke, bukselomme eller trøje og klemmer meget mere end mine venner gør nemlig altid været MEGET kropslig med emma på tag fat i ting og bid sammen måden.

Har der udover ret små øjne, og er i forvejen tynd så ender altid med, at jeg ser mest MD retaderet ud, og er en lille smule træt af at jeg altid ender med at ligne en eller anden "drugt out maniak" :shock: selvom jeg ikke er det :offtopic:

Vil 100p prøve magnesium og grapefrugt metoden :rocking:

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 12:11 
Put noget stof ind i munden evt. et håndklæde, og giv så kæben lov til at gå amok. Bid evt. så fast som du kan i håndklædet, hvis du har behov for det. Nu ved jeg godt, at MDMA giver kæbe og rystelser i kroppen, men ekstreme af disse er tegn på psykiske spændinger, som gerne vil have lov til at arbejde sig ud. Hvis du har behov for at klemme om noget, så tag en pude eller en madrasse og giv den så alt hvad du kan. Been there done that many many times. Det bliver bedre for hvergang, da man får forløst de spændinge der er :)

Vi mennesker har ofte tendens til, at kigge på det vi indtager som værende problemet, og overser tit maskinen som indtager det.

Hvis du indtager MDMA, imens du er i byen, kan jeg godt se, at det bliver et problem.


Top
  
 
Indlæg: 26 feb 2018 13:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg får også selv ekstrem kæbe på og det kan være virkeligt nederen og smertefuldt. Den ene gang jeg har fået magnesium mod det hjalp det helt ekstremt. Normalt kan jeg næsten ikke åbne munden dagen efter en MDMA tur pga. kæbesmerter, men med magnesium var der slet ikke noget dagen efter.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 13:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Ville dsv se lidt åndsvagt ud at gå rundt med en klud i munden :eyes: . Men kunne altid prøve at gå ud på toilettet og tygge/klemme et håndklæde i en 10 minutters tid.

Vil helt sikker prøve magnesium, da det lyder som om det faktisk virker :rocking: (troede at det bare var en myte)

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 14:01 
Det er nok ikke vejen frem, hvis man vil se fin og borgerlig ud. Jeg ville heller ikke gøre det, til en fest. Ikke desto mindre er det den bedste langsigtede løsning, hvis man vil være fri for den slags tilstande.


Top
  
 
Indlæg: 26 feb 2018 15:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Pas nu på med at tage for meget! Jeg sked i bukserne dagen efter sidst, da jeg stolte på en prut haha
(Det bruges også som afførings middel)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 17:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Soft parade skrev:
Pas nu på med at tage for meget! Jeg sked i bukserne dagen efter sidst, da jeg stolte på en prut haha
(Det bruges også som afførings middel)


Hehe, præcis derfor man lige skal være forsigtig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 22:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Brug magnesiumsalt med højere biotilgængelighed, og undgå at skid i bukserne :) Sørg for at købe det som kosttilskud, og ikke afføringsmiddel

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2018 23:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Har allerede købt det er nogle matas magnesium kosttilskuds tabelleter der ligger på 375mg håber de virker :gud:

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 14:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
superpower skrev:
Har allerede købt det er nogle matas magnesium kosttilskuds tabelleter der ligger på 375mg håber de virker :gud:


De har den dårligste biotilgængelighed, så dem får du nok ikke super meget ud af. Gør det alligevel of course, suppler med zink og Calcium.. Eller er det Kalium der skulle bidrage til optagelse af den slags magnesium?

Så vidt jeg kan læse på bluelight, så vil man gerne have 'chelated magnesium', da det er bundet (?) til aminosyrer, som så optages langt bedre end regulær mangesium oxid. Jeg ved ikke, om jeg har forstået det rigtigt, men der står en masse om det på bluelight.

https://drugs-forum.com/threads/magnesium-to-combat-jaw-clenching-while-on-mdma.56785/page-2

Nederste post.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 14:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Når lidt trist at høre :cry: men det er jo bedre at vide end ikke at vide :mrgreen:

Burde de så ikke virke hvis jeg indtager en masse aminosyrer dertil eller er det forkert?

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 16:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
superpower skrev:
Når lidt trist at høre :cry: men det er jo bedre at vide end ikke at vide :mrgreen:

Burde de så ikke virke hvis jeg indtager en masse aminosyrer dertil eller er det forkert?


Ved ikke om det hænger sådan sammen, men det er i hvert fald generelt en god idé at spise vitaminpiller sammen med mad.
Men ellers køb chelated magnesium på amazon.co.uk, en bøtte til 100kr = nok til de næste par år. Forhåbentlig.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 20:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det er altså en myte at magnesium ikke optages med mindre at det er det rigtige salt. Så snart at det opløses i mavesækken bliver saltet delt op i dets elementer og optages derefter fint.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2018 23:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg mener altså også at have haft fin hjælp fra nogen ganske almindelige magnesium tabletter fra matas. Det kan selvfølgelig have været placebo, men har i hvert fald haft betydeligt mindre ondt i kæberne når jeg har haft styr på mine supplement stoffer.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2018 00:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg har prøvet begge dele, ikke chelated men en af de andre former, som er bedre end mataspillen. Det var betydeligt bedre, nærmest ingen kæbe what so ever. 4real 4real

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2018 20:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Lille Rødhætte skrev:
Det er altså en myte at magnesium ikke optages med mindre at det er det rigtige salt. Så snart at det opløses i mavesækken bliver saltet delt op i dets elementer og optages derefter fint.


Jeg siger heller ikke at det ikke optages, optageligheden er bare meget dårligere for de ikke-chelaterede. Hvilket resulterer i at man skal tage en højere dosis for at opnå samme effekt, og deraf opnår mere skidning :D

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2018 12:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ø Tripperen! skrev:
Nu ved jeg godt, at MDMA giver kæbe og rystelser i kroppen, men ekstreme af disse er tegn på psykiske spændinger, som gerne vil have lov til at arbejde sig ud.


Hvaaa Øøø. Er det bare noget du slynger ud i luften eller hvad?? Hvor har du det fra?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2018 14:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
spaffeh skrev:
Jeg har prøvet begge dele, ikke chelated men en af de andre former, som er bedre end mataspillen. Det var betydeligt bedre, nærmest ingen kæbe what so ever. 4real 4real

Placebo?

Shambhala skrev:
Jeg siger heller ikke at det ikke optages, optageligheden er bare meget dårligere for de ikke-chelaterede. Hvilket resulterer i at man skal tage en højere dosis for at opnå samme effekt, og deraf opnår mere skidning :D


Det er jo bare netop det, optagelsen er ikke bedre på de chelaterede. Jeg ved ikke hvorfra myten stammer, men som sagt bliver alle typer magnesiumsalte til elementært magnesium (plus salt-komponentet) når det bliver opløst i maven. Alt magnesium optages derefter ligeligt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team