Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 10:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 14:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2018 11:59
Indlæg: 12
Hej alle sammen. Jeg vil lige, understrege at dette ikke har med mig at gøre.


Min ven vil rigtigt gerne prøve 2C-B, før han hopper videre til hårdt-slående psykedelika og har derfor købt en pille - hvad han liiiige glemte at tage højde for, er hvor kraftig pillen er og hverken ham selv eller jeg, har den fjerneste idé..
Er der en måde vi kan få det afgjort på? Og hvor stor dosis, burde han i sidste ende starte ud med?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Dosis ligger normalt på omkring 20mg, så i skal have anskaffet jer en pålidelig vægt, gerne en der kan måle 0.0001g.

Kommer det i en gelatinekapsel eller er det en pille med andet fyldstof? Hvis det er sidstnævnte, er det umuligt at vide hvor meget 2C-B der er i.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror ikke man kan teste sig frem til det desværre. Jeg ville nok spørge pusheren eller starte ud med en halv pille også redosere hvis det stadig er normalt efter 2 timer. 2-cb kan godt have et lidt langsomt come-up synes jeg (derfor ville jeg vente på trods af mangel på umiddelbar effekt). Især når det indtages oralt. Det gode er at man vidst ikke får samme form for tolerance på 2-cb som ved klassisk psykedelika. Når han indtager anden halvdel vil den altså gå oven i virkningen på første pille uden "tab". Virkningen vil selvfølgelig være lidt mere jævnt fordelt, men tror sgu nok det skal blive sjovt. Det er ikke god HR, men lige med 2-cb vil jeg altså anbefale at spice det lidt op med joints. Især hvis han bliver undervældet af virkningen af første halve pille. Imo er det mere fornuftigt at prøve med en joint før han indtager den anden halvdel.

Jeg selv og flere bekendte har den erfaring, at det kun føles lidt underligt efter 1 times tid også kan man sparke det hele igang med at indtage en smule gennem næsen. Det gør tilgengæld ret nas i næsen også kan da også hurtigt blive helt overvældende. Det er såvidt jeg ved heller ikke smart at sniffe pillemateriale gennem næsen, men der må en anden med mere viden biddrage.

Hvis din ven er på alder med dig, synes også han skal overveje at vente til at han bliver ældre og får fat i et stof hvor han har bedre styr på indholdet. Det er altså rarere at tage stoffer når man stoler på kilden!

Hvis i finder ud af hvor stor dosis pillen er, skal han gå efter omkring 20 mg oralt. Det er en fin begynder dosis, især hvis han slet ikke har prøvet nogen former for psykedelika før.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 15:44 
Personligt er jeg ikke stødt på stærke 2c-b piller. De fleste ligger fra 15-25mg, hvilket burde være til at overskue når det indtages oralt. Men som Hector siger, så kan I altid starte med en halv. Hav i hvert fald en sitter, hvis I vælger at indtage pillen uden at kende dosen.


Top
  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 18:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Må vi diskutere 2C-B pille brands? Jeg er stødt på 2C-B piller på op til 60 mg/stk.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 18:11 
Lille Rødhætte skrev:
Må vi diskutere 2C-B pille brands? Jeg er stødt på 2C-B piller på op til 60 mg/stk.


Vildt nok. Det er lige i overkanten til første gang!


Top
  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 02 mar 2018 22:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Lille Rødhætte skrev:
Må vi diskutere 2C-B pille brands? Jeg er stødt på 2C-B piller på op til 60 mg/stk.


Det lyder helt overdrevet. 20-30 for mig er mere end rigeligt. Synes en 'advarsel' omkring stærke piller er helt i orden.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 03 mar 2018 14:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Jeg er også stødt på 60mgs tabletter. De ligner dem på nedenstående billede, pånær farven, som var meget tættere på hvid, men stadig med et hint af gul.

Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 04 mar 2018 18:31 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det lyder ret ekstremt med 60 mg 2c-b i én pille! I de mængder kan man ikke forvente at have ret meget sigtbarhed, fordi ens visuals bliver så voldsomme. Jeg har taget det op til 80 mg, og der bliver ens visuals ekstremt intense og det bliver i det hele taget svært at opfatte, hvad der sker rundt omkring en. Jeg vil sige 60 mg indtaget på det forkerte sted kan være yderst farligt, fordi det er svært at tage vare på sig selv eller orientere sig om omgivelserne. Rent fysisk burde der ingen fare være ved den dose.

Ikke at det siger så meget. Men alle de 2c-b piller (ikke kapsler) jeg er stødt på i tidens løb har været svag-medium dosis. Underligt at der er 2c-b piller på markedet med så voldsom en dosis som 60 mg. Hvis nogle af jer kan tage et billede af 2c-b piller, der bekræftet indeholder så meget. Så gør send det ind så vi kan lave en advarsel. 60 mg 2c-b er ikke noget, man skal have uden lige at overveje det en ekstra gang.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 05 mar 2018 14:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Imp skrev:
Det lyder ret ekstremt med 60 mg 2c-b i én pille! I de mængder kan man ikke forvente at have ret meget sigtbarhed, fordi ens visuals bliver så voldsomme. Jeg har taget det op til 80 mg, og der bliver ens visuals ekstremt intense og det bliver i det hele taget svært at opfatte, hvad der sker rundt omkring en. Jeg vil sige 60 mg indtaget på det forkerte sted kan være yderst farligt, fordi det er svært at tage vare på sig selv eller orientere sig om omgivelserne. Rent fysisk burde der ingen fare være ved den dose.

Ikke at det siger så meget. Men alle de 2c-b piller (ikke kapsler) jeg er stødt på i tidens løb har været svag-medium dosis. Underligt at der er 2c-b piller på markedet med så voldsom en dosis som 60 mg. Hvis nogle af jer kan tage et billede af 2c-b piller, der bekræftet indeholder så meget. Så gør send det ind så vi kan lave en advarsel. 60 mg 2c-b er ikke noget, man skal have uden lige at overveje det en ekstra gang.


En kvart virkede ihvertfald glimrende! Det kan godt være at de rent faktisk var på mindre, jeg har ikke noget ren 2C-B at sammenligne dosis med.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2C-B
Indlæg: 05 mar 2018 14:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Iflg Sundhedsstyrelsens rapport "Illegale stoffer i Danmark - Overvågning af nye psykoaktive stoffer i Danmark" fra første halvdel af 2017, har beslaglagte 2CB-tabletter i perioden 2015-2017 indeholdt mellem 6 og 15 mg. I 2014 var de oppe at ramme 28 mg.

60 mg lyder som en røver, men man skal aldrig sige aldrig.

Mit bud vil være, at I skal starte med en halv, vente et par timer og se det an, om der skal redoseres.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team