Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2018 20:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jan 2016 14:52
Indlæg: 17
Hej jeg har suget amfetamin med kammerat fra fredag til i dag jeg ved at man skal huske spise og sove det har jeg gjort jeg har sovet om natten og husket at spise men han har ikke haft lyst til værgen at sove eller spise selv om jeg adskillige gange har sagt til ham at han skal tage og få nået mad og at sove men han har bare ignoreret mig når jeg ha sagt det til ham så i nat har han skulle puse næse og så da han kigger i spejlet så siger han så han så en orm kravle ind i hans næse så så gået i panik og begyndt at forsøge at få den ud med fingren så han i morges ente på akutafdelingen på hospitalet
Jeg er 99% sikker på at det det der slet ikke var nogle orm men han troede han så det for de han ikk har sovet i fire dage og hælder ikk har spist jeg vil høre om der er nogle der kan forklare lit nærmere på hvad det kan skyldes


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2018 20:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hallucinationer kan både forsages af mangel på søvn, føde og overdrevent amfetamin brug. Det lyder til at din ven ganske rigtigt har hallucineret pga. sin uansvarlige tilgang til stoffer. Det er altså ikke raketvidenskab at man ikke skal være på stimulanser 3-4 døgn i streg. Det han oplevede var nok en blanding af angst grundet amfetamin og hallucinationer grundet søvnmangel, det tendere vel psykose men der skal flere oplysninger til før man kan sige det er en ægte psykose. Håber du kan banke ind i hovedet på ham at han skal hoide en MEGET lang pauser med alle former for rusmidler og virkelig tage sin egen krop alvorligt. Synes ikke det er første gang jeg har hørt om orme hallucinationer på et amfetamin binge.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2018 16:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har nærmest lyst til at sige at det var heldigt at han så den "orm" og blev forskrækket, for det er måske den bedste lærestreg for ham. Det er ikke en særlig smart tilgang at have til stoffer, den måde i behandler det på.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2018 16:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Glemte lige at du også selv skal passe på. 3-4 dage med amfetamin er altså også usundt selvom om man sover under vejs. Jeg synes helt generelt man skal holde sig til kun at indtage stimulanser maks. en gang om måneden. Det vil sige ikke noget med at tage MDMA den ene weekend, coke den anden og amf den tredje. Det er sundest at opleve flere normale weekender end ekstraordinære. Ellers bliver ens baseline i livet speedet og det er svært at forholde sig til mennesker med en normale afslappet baseline. Udover det er det en selvfølge at kroppen gerne vil restituere efter sådan en omgang kemi.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team