Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 mar 2018 18:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey psy, jeg har fundet 2 LSD mærker i mit hjem som jeg havde glemt alt om. De er nok en 3-5 år gamle max, har lagt mørkt og lufttæt ved stuetemperatur, men vil de stadig virke, eller vil de være så nedbrudt, at der ingen virkning vil kunne opnås?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2018 19:10 
3-5 år mørkt og lufttæt burde ikke give de store problemer. Hvis de var gode, da du lagde dem der, er de under al sandsynlighed stadig fine. LSD er ret stabilt, hvis det bliver opbevaret fornuftigt. Held og lykke Narkopolo :)


Top
  
 
Indlæg: 14 mar 2018 19:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Super fedt!
Tak for svar Øtripper ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2018 19:27 
Med glæde Narkopolo :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 14 mar 2018 20:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hijacker lige tråden. Hvad med LSD der er opløst i vand og frosset ned? Er der nogen udløbsdato på det?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2018 21:50 
Hvis det er opløst i demineraliseret vand, kan det potentielt holde sig i 50 år på den måde. Det opbevares faktisk bedst sådan, eller opløst i ren Alkohol/Ethanol. Er det postevand fra hanen, er det mindre godt, da der er forskelligt som reagerer med LSD. Jeg ved ikke hvor lang tid det kan holde sig sådan, jeg har aldrig haft noget liggende i lang tid på den måde. Men jeg har prøvet sådan 2-3 måneder, hvor det bare har ligget mørkt i stuetemperatur i en skuffe, og det fungerede helt fint. Så i fryseren formoder jeg, at det holder sig noget længere :wink:

Hvor lang tid har det ligget, siden tidlig sommer sidste år?


Senest rettet af Ø Tripperen 16 mar 2018 00:14, rettet i alt 1 gang.

Top
  
 
Indlæg: 15 mar 2018 13:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Glæd dig ikke for tidligt, Narkopolo. Jeg har dårlig erfaring med at gemme frimærker, selv om de ligger mørkt og lufttæt. Jeg kan forstå at dine frimærker ikke engang har ligget koldt. Mit gæt er at de har mistet det meste af deres potens, og kun virker svagt. Der kan ikke ske noget ved at tage dem, men vær forberedt på at du nok skal have dem begge to, og vær parat til at supplere med andre stoffer (en joint, om ikke andet), hvis den ønskede effekt udebliver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 16:08 
Hvor lang tid har det ligget hos dig Enspænderen, og vidste du kvaliteten på dine mærker før de blev lagt der? Det samme med dig Narkopolo, ved du hvordan kvaliteten var på dem, før de blev lagt der?

Det har ikke vist sig at være noget problem i mit tilfælde, og jeg har altså haft mange hundrede doser LSD liggende i køleskabet, fryseren og i skuffen i stuen i flere år. Jeg havde også nogle 200µg needlepoint mærker liggende i to år i skuffen uden at være opbevaret lufttæt, og de var stadig toppen af poppen. Som regel er LSD ret stabilt, der kan selvfølgelig være omstændigheder, der nedbryder det. Og det nedbrydes teoretisk set selvfølgelig hele tiden, men det er sporadisk. Det vigtigste er, at det ikke opbevares varmt eller i lys. Stuetemperatur går i ret lang tid, jeg ved dog ikke helt hvor lang tid.


Top
  
 
Indlæg: 15 mar 2018 16:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg kan desværre ikke huske hvor mange år der gik. Men jeg holdt nogle års pause fra LSD'en, og da jeg igen skulle prøve at trippe var der ingenting tilbage på mine frimærker. De havde absolut ingen virkning. De havde ellers ligget fint i mit køleskab, så jeg blev meget overrasket over det. Inden jeg holdt pause virkede de som de skulle.

Jeg har også engang købt nogle frimærker på gaden, som var helt blanke. De var åbenbart ikke helt nye, men igen, at virkningen skulle forsvinde fuldstændigt, undrede mig alligevel lidt.

Jeg tror at LSD'en på frimærker holder sig dårligt, fordi den let kommer i kontakt med luftens ilt - altså den smule ilt der er i posen. I modsætning til stoffer i pilleform.


Senest rettet af Enspænderen 15 mar 2018 17:17, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 17:16 
Så har der været noget galt. I køleskabet holder det sig i mange mange år. Jeg ved dette, jeg har nok haft et par hundrede mg LSD efterhånden i mine hænder både på mærker, i demineraliseret vand, postevand, ren labgrade Ethanol, Grey Goose Vodka, og i krystaller. Det skal holde sig i lang tid mørkt og lufttæt i køleskabet.

Der bliver tit solgt LSD mærker, hvor der næsten ikke er noget LSD på. Jeg regner med det er fordi der fra start af måske maks er blevet lagt 50µg på, og derefter er de blevet dårligt opbevaret i årevis hos mange forskellige slags pushere. Jeg fik selv på et tidspunkt et ark fra en ukendt kilde, som var opgivet til 200µg Needlepoint pr. mærke, men jeg tror ikke der var mere end 30-50µg på dem af noget dårligt kvalitets LSD, det var i hvert fald ikke Needlepoint. Det smagte af lort, gav lidt nakkespændinger og andre mærkværdigheder. Men LSD var det, det blev testet.


Top
  
 
Indlæg: 15 mar 2018 17:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jamen der kan godt være gået 6-8 år. Så længe har du vel ikke haft det liggende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 17:33 
Nej det har jeg ikke, men halvdelen af tiden uden at det havde mistet nogen potens overhovedet i køleskabet, og 2 år i en skuffe uden at det var lufttæt, igen uden at jeg kunne mærke nogen forskel på effekten. Den var stadig sublim 8)
Det er mærkeligt, hvis det skulle miste al effekten på 6-8 år, hvis det ikke mister nogen effekt på 3 år opbevaret på samme måde, og 2 år i en skuffe som var åbnet mange gange.
Men hvis du siger det er sådan, tror jeg på det. Jeg ville bare mene, at der burde være andre faktorer som er overset, der gør at effekten er forsvundet.


Top
  
 
Indlæg: 16 mar 2018 00:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ø Tripperen! skrev:
Hvis det er opløst i demineraliseret vand, kan det potentielt holde sig i 50 år på den måde. Det opbevares faktisk bedst sådan, eller opløst i ren Alkohol/Ethanol. Er det postevand fra hanen, er det mindre godt, da der er forskelligt som reagerer med LSD. Jeg ved ikke hvor lang tid det kan holde sig sådan, jeg har aldrig haft noget liggende i lang tid på den måde. Men jeg har prøvet sådan 2-3 måneder, hvor det bare har ligget mørkt i stuetemperatur i en skuffe, og det fungerede helt fint. Så i fryseren formoder jeg, at det holder sig noget længere :wink:

Hvor lang tid har det ligget, siden sommer sidste år?

Ja det har ligget siden sommer sidste år :D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2018 00:16 
Jeg regner med, det stadig duer fint. Men meld endelig tilbage, om hvordan effekten er. Der var ca 75µg dengang.


Top
  
 
Indlæg: 16 mar 2018 00:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Overvejer at prøve det af snart nemlig, så skal jeg nok lige melde tilbage :D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2018 00:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Mine 5 cent.
Havde nogle LSD mærker liggende i 7-8 år i fryseren- de var ligeså potente som da de var friske.
Fik engang noget LSD der var stjålet fra Steins laboratorium- det var opbevaret i træsprit- så det er måske en af de mest korrekte metoder til langtidsopbevaring.
Men den bedste langtidsopbevaring er måske i hjernen :hjerte:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 67 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team