Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 01:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: .
Indlæg: 15 mar 2018 04:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
.


Senest rettet af ddfgfvdxvf 16 okt 2018 19:05, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 08:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror jeg ville have en ven med hvis jeg var dig. Især når du ingen psykedeliske stoffer har prøvet før. Det bliver højst sandsynligt overvældende for dig også er det altså ret med noget virkeligsfornnemelse. Ellers lyder du til at være ret fornuftig. De negative må du gå ind i hvis du ikke vil bad trippe. Hvis du kæmper imod dem er det større risiko for at de overtager dit sind på ubehagelig vis. Hvis du meget gerne vil på en indre rejse så få din ven til at sidde i et værelse ved siden af.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 08:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Jeg havde også planer om at tage syre alene, første gang jeg skulle prøve noget psykedelisk, men jeg er så evigt taknemlig for, at en af mine kammerater fra dengang, der var erfaren på de kanter, insisterede på at være med mig på min første rejse.

LSD er et meget kraftigt stof, og uanset hvor meget du har sat dig ind i det, eller hvor godt mod du er ved, så er der intet, der helt kan forberede dig på det, og det er ikke til at sige, om virkningen overrumpler dig eller hvordan du reagerer. I det tilfælde er det altså super godt, at have et andet menneske ved ens side, man kan tale med og som kan passe på, at man ikke bliver til skade for sig selv. Især nu du også nævner din nedtrykthed.

Jeg synes denne pointe er endnu vigtigere med LSD, qua den lange virkning på 10-12 timer, der er dobbelt så lang som et svampetrip. Ikke at LSD ikke kan gå an første gang (det var mit eget første psykedeliske trip), men det skærper nødvendigheden i, at have en sitter eller medtripper.

Omkring din nedtrykthed, så kan jeg kun sige, at det er anbefalelsesværdigt at være så tæt på toppen mentalt som muligt, før du tager syre. Ikke sagt, at det nødvendigvis går galt - det kan også være du får bearbejdet nogle af dine følelser. Men det er ikke nødvendigvis en rar proces. Du skal være klar på, at LSD'en kan finde på at trække alle dine skyggesider, også dem, du ikke engang vidste du havde, op fra skabet og smide dem direkte op i ansigtet på dig og tvinge dig til at forholde dig til dem. Det kan både være panik- og angstprovokerende, men kan også være forløsende - det afhænger af din psyke, den sindstilstand du gik ind til trippet med, den situation og de omgivelser du befinder dig i (tryghed) og om du har nogen at tale med. Igen skærper det behovet for at tage stoffet med en anden i hjemlige omgivelser og være et godt sted mentalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 09:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
^ HVIS NU du har besluttet at indtage LSD'en alene fordi du, af forskellige årsager, ikke har en ven der kan være til stede, kan det være du kan finde en tripsitter herinde? Synes jeg har set den slags tilbud herinde før.

(Bare en tanke, selvfølgelig :p )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 14:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du skal ikke regne med at det hjælper på dit tankemylder og negative tanker at du prøver at tage LSD. Til gengæld vil jeg anbefale at du begynder at meditere. Det er det eneste rigtige middel imod dit problem.

Når det er sagt, så er det jo ikke noget alvorligt problem, og jeg mener ikke at det er specielt farligt for dig at tage psykedeliske stoffer i den situation. Men du har ikke prøvet det før, du vælger at tage det alene, og du begynder med LSD, som er kraftigt og virker i 10 timer. Derfor vil jeg anbefale at du nøjes med en lav dosis. Du bør under ingen omstændigheder tage mere end en halv dosis. Du kan se en doseringsvejledning her: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_dose.shtml.

Jeg startede faktisk også med at tage LSD den allerførste gang, og jeg var også alene om det. Men jeg var meget forsigtig. Jeg tog kun 1/4 frimærke. Det blev en meget positiv oplevelse, som gav mig mod på at tage højere doser og prøve andre stoffer i tiden fremover.


Senest rettet af Enspænderen 15 mar 2018 14:52, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2018 14:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
gode overvejelser, moderat!
kan din fætter evt. assistere dig som værende tripsitter?.. hvis han har alderen, trip-erfaring og lysten til at hjælpe dig .. :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2018 04:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team