Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 18 mar 2018 17:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 17:02
Indlæg: 8
For lidt over en måned siden prøvede jeg for første gang MDMA med nogle kammerater. Vi var 5 gutter om 2 gram, altså 400mg hver. Vi startede med at dose 100mg hver, og redosede altså derefter 3 gange. Det skal siges at vi startede omkring 15:30 tiden, og redosede for sidste gang lidt efter midnat. Personligt fik jeg ikke mega meget nedtur dagen efter, men det gjorde et par af mine andre kammerater.
Vi har nu planlagt at gentage det på nogenlunde samme måde, dog med 500mg hver. Selvfølgelig ikke på en gang. Mit problem er egentligt, at de fleste jo anbefaler cirka 100mg med en enkelt redose på 50-80mg. Er mig og mine kammerater helt brændt af?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 17:29 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
500mg fordelt fra kl 15 til 24, altså 9 timer, er ikke en dosis jeg vil kalde decideret sindssyg eller farlig. Dog vil jeg påstå at du ikke vinder ret meget, ved at indtage de extra 100mg. Less is more :wink:

Har også selv bekendtskaber der indtager 0,5-1 gram på en blæser, med det resultat at sidde fuldstændig brænd af, og kold svedende i en sofa, og selv synes at de har det "herre nice". Men hver sin lyst.

Dog vil jeg mene at det er lidt voldsomt af dig allerede at begynde at trappe op i dosis, når du kun har prøvet det 1 gang. Vent i det mindste til du har opbygget lidt tolerance.


^
Edit:

Jeg skriver "opbygget tolerance", der skulle selvfølgelig have stået "opnået erfaring".

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Senest rettet af Koalabjørnen 18 mar 2018 20:32, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 17:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Koalabjørn@ Jeg er lidt uforstående over hvorfor du skriver til OP "Vent til du har opbygget lidt tolerance". MDMA er et stof man skal undgå tolerance ved, ellers ryger den meget omtalte "Magi ved stoffet". Iøvrigt er 500mg altså en stor dosis uanset hvordan man vender og drejer den på 9 timer.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 17:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 17:02
Indlæg: 8
Vi overvejer også lidt at stoppe den ved 400mg pr person, da vi egentligt havde det rigtig godt sidst. 500mg lyder også helt ekstremt når man læser lidt rundt på nettet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Kæben skrev:
Vi overvejer også lidt at stoppe den ved 400mg pr person, da vi egentligt havde det rigtig godt sidst. 500mg lyder også helt ekstremt når man læser lidt rundt på nettet.


Jeg synes personligt at 400 mg er en sindssyg dose allerede og ret dumt at starte ud paa en dose der er cirka 3-4x hoejere end anbefalet men whatever rocks your boat..

Derudover kan jeg fortaelle, at det kan godt vaere at jeres/dine bivirkninger og "nedtur" dagen efter ikke var helt vilde foerste gang - det var de heller ikke for mig (jeg kunne slet ikke maerke at jeg havde vaeret paavirket de foerste to gange, udover lidt traethed) men for mig, har det desvaerret vaeret saadan, at det naermest kun er blevet vaerre og vaerre hver gang.
Det er nu ikke saa slemt men vil tro at det skyldes at jeg holder mig til anbefalede doser, redoser maksimum en enkelt gang og generelt proever at holde et sundt forhold til det..

Det er ikke fordi jeg skal komme herind og spille hellig, og fremstille mig selv som saadan et forbillede overhovedet - det er selvfolgelig dit eget valg men nu fik du i hvertfald min mening og erfaringer med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 18:38 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Lad være med at lytte til dem der siger, at 500mg er en normal dosering, det er tværtimod helt hen i vejret. 100-120mg og en redose på 50-80mg er rigeligt og bør ikke overskrides.

MDMA er et af de mest uforgivende stoffer med en rigtig stejl dosiskurve ifht. hvornår det bliver giftigt for hjernen. Til gengæld er det ikke særlig meget man vinder virkningsmæssigt ved at oppe dosen op over det anbefalede. Det kan ikke betale sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 17:02
Indlæg: 8
Plejadestjerne skrev:
Lad være med at lytte til dem der siger, at 500mg er en normal dosering, det er tværtimod helt hen i vejret. 100-120mg og en redose på 50-80mg er rigeligt og bør ikke overskrides.

MDMA er et af de mest uforgivende stoffer med en rigtig stejl dosiskurve ifht. hvornår det bliver giftigt for hjernen. Til gengæld er det ikke særlig meget man vinder virkningsmæssigt ved at oppe dosen op over det anbefalede. Det kan ikke betale sig.


Er skam godt klar over at 500mg slet ikke er en normal dose, heller ikke over 9 timer. Sidst regnede vi slet ikke med at vi ville tage 400mg hver, men vi tog det som det kom, og endte altså med at tage 400mg hver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 19:08 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
@Bl0dpump:
Da jeg får skrevet "opbygget tolerance", mener jeg selvfølgelig, opnået erfaring.
Forkert ordvalg, med 2 meget forskellige betydninger i dette tilfælde. My bad.

Dog vil jeg stadig påstå at 400 mg på 9 timer ikke er nogen helt sindssyg dose.
Start: 100mg
2 timer inde: +75mg
4 timer inde: +75mg
6 timer inde: +75mg
8 timer inde: +75mg
---------------------------
Total 400mg

Så er du på 400mg fordelt på 8 timer, hvilket ikke er fuldstændig urealistisk. Og samtidig har man rig mulighed for at springe en dose over hvis man ikke lige føler for det, på det givne tidspunkt.



@Alle i samtalen
Og ja, det er selvfølgelig ikke det smarteste at starte ud med en dosis på 400mg første gang, ingen tvivl om det. Man starter jo heller ikke med at spise 5 gram cubensis første gang. Det er i hvert fald de færreste. Det er ligesom nogen man bygger op til. Ikke ved at opnå en fysisk tolerance, men ved erfaring kombineret med en lyst til at det skal være vildere. Hvilket trådstarter muligvis har.


Derudover vil jeg stille spørgsmål tegn ved, om alle jer, der meget hårdnakket prædker minimale doser, ofte i form af direkte afskrivning af minimal doserne på erowid, og som ofte kommer til at minde lidt om sundhedsstyrelsens alkohol råd, som lyder på aldrig at drikke mere end 5 genstande ved samme lejlighed og for mænd aldrig over 14 genstande på en uge og 7 genstande om ugen for kvinder.

Holder i jer virkelig selv holder inden for disse minimale doser som, ud fra en sundhedsmæssigt synspunkt giver virkelig god mening, eller om i skriver ét herinde, men i virkelighede sidder og brænder jer selv af, flere dage i træk på narko uden søvn?

Bare en brainstorm fra min side :eyes:

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 19:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Alt hvad jeg har hørt og oplevet selv siger også at kommer man over 200 mg på en aften bliver oplevelsen ikke bedre, kun værre især på langtidskonsekvens.

Synes du skal prøve en normal dosis med højst en redosering næste gang. og vent minimum 2 måneder mellem dine ture. Min erfaring er i hvert fald at euforien er ca det samme om jeg tager 120 eller 160 som startsdosis. Den eneste forskel er at jeg er mere forvirret og dum på højere doseringer. En redosering kan da godt få euforien til at fortsætte lidt længere hvis man tager det 1-1.5 time efter første dose, men euforien har for mig et maksimum og det nås altså allerede omkring 150 mg.
Det kan selvfølgelig være sjovt at være fucked (og man bliver mere fucked af høje doser), men når det kan gøres forholdvist ansvarligt forstår jeg simpelthen ikke man gider tage de der høje doseringer, som er uansvarlige overfor sin egen krop og sit eget sind. Jeg har kun kunne holde en MDMA rus igang i mere end 5 timer første gang jeg tog det, derefter er euforien stoppet med at vare ved på trods af redoseringer. Derefter må man bare acceptere at MDMA er et stof med en rus der kan føles lidt kortvarig.

Jeg fik også først en nedtur af MDMA efter en periode hvor jeg tog det for ofte.

@Koalabjørn.

Jeg vil aldrig anbefale nogen at tage mere end 120 mg MDMA. Selvom jeg selv plejer at tage omkring 200 mg på en aften. Det er fordi jeg tror det er bedre at fortælle folk om en anbefaling som er ansvarlig, også kan folk selv vurdere at de er wild young and free og tage lidt mere også stadig være inden for en forholdvis sikker dosering. Jeg har da også prøvet at være på mere end 200 mg, men min erfaring siger mig bare at det ikke er det værd. Oplevelsen var blot hurtigere i min bevidsthed og kan huske mindre. Oveni det fik jeg mere kæberaslen og tomhed i hovedet dagen efter. Det er altså på baggrund af min egen oplevelser og erfaringer + den fysiske virkningsprofil der gør at jeg ikke mener man skal tage så meget MDMA. Det er simpelthen mest af alt spild af MDMA og farligt.

Jeg synes også der er stor forskel på om man snakker MDMA eller svampe f.eks. Ved svampe kan jeg bedre forstå at nogen vil øge dosis til at være mere ekstrem. Fordi oplevelsen direkte bliver mere ekstrem og samtidig ikke fysisk skadelig. Men MDMA er bare en anden form for kemi og derfor mener jeg heller ikke man kan sammenligne med sundhedsstyrelsen alkohol kampagner. Problemet er jo at det ikke er alle der ved at MDMAs toksitet er meget afhængig af dosering og interval mellem dosering.

Såvidt jeg har forstået er første dosis MDMA den mindst skadelige og redoseringers skader øges efter hvor lang tid der er gået fra første dosis. Jeg har ikke kilder på det, men har blot fået den forståelse gennem læsning af et hav tråde om emnet. Altså det er ok at tage 100 mg + 100 mg inden for 1-1.5 time, men mere skadeligt at tage 50 + 50 + 50 +50 indenfor 4 timer. Såvidt jeg har forstået hænger det sammen med hvordan serotonin depoterne bliver aktiveret eller "tømt" og dermed ikke længere kan tømmes på trods af MDMAens effekt. Men altså jeg desværre hverken kemiker eller biolog så ved ikke om jeg forstået det korrekt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 19:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Koalabjørnen skrev:
@Bl0dpump:
Da jeg får skrevet "opbygget tolerance", mener jeg selvfølgelig, opnået erfaring.
Forkert ordvalg, med 2 meget forskellige betydninger i dette tilfælde. My bad.

Dog vil jeg stadig påstå at 400 mg på 9 timer ikke er nogen helt sindssyg dose.
Start: 100mg
2 timer inde: +75mg
4 timer inde: +75mg
6 timer inde: +75mg
8 timer inde: +75mg
---------------------------
Total 400mg

Så er du på 400mg fordelt på 8 timer, hvilket ikke er fuldstændig urealistisk. Og samtidig har man rig mulighed for at springe en dose over hvis man ikke lige føler for det, på det givne tidspunkt.



@Alle i samtalen
Og ja, det er selvfølgelig ikke det smarteste at starte ud med en dosis på 400mg første gang, ingen tvivl om det. Man starter jo heller ikke med at spise 5 gram cubensis første gang. Det er i hvert fald de færreste. Det er ligesom nogen man bygger op til. Ikke ved at opnå en fysisk tolerance, men ved erfaring kombineret med en lyst til at det skal være vildere. Hvilket trådstarter muligvis har.


Derudover vil jeg stille spørgsmål tegn ved, om alle jer, der meget hårdnakket prædker minimale doser, ofte i form af direkte afskrivning af minimal doserne på erowid, og som ofte kommer til at minde lidt om sundhedsstyrelsens alkohol råd, som lyder på aldrig at drikke mere end 5 genstande ved samme lejlighed og for mænd aldrig over 14 genstande på en uge og 7 genstande om ugen for kvinder.

Holder i jer virkelig selv holder inden for disse minimale doser som, ud fra en sundhedsmæssigt synspunkt giver virkelig god mening, eller om i skriver ét herinde, men i virkelighede sidder og brænder jer selv af, flere dage i træk på narko uden søvn?

Bare en brainstorm fra min side :eyes:


Synes godt nok at det er dumt at skrive at 400 mg MDMA ikke er nogen (for) hoej dose. Derudover har traadstarter jo aabenlyst ingen erfaring da han skriver, at det var var foerste gang. Det svarer vel til at du anbefaler at man drikker en flaske vodka foerste gang man proever alkohol - man doer sikkert ikke (det kommer an selvf. an paa vaegt osv) men det er sguda paa ingen maade anbefalsesvaerdigt.

Kan kun tale for mig selv og for at vaere helt 100% aerlig, har jeg én gang ikke fulgt mine egne anvisninger om at holde dosen lavt: mere ville have mere, saa jeg redoserede i alt tre gange over en 5-7 timer, men fik absolut ingenting ud af det. Min kaebe var bare helt smadret naeste dag, jeg saa helt braendt af ud og min nedtur var meget vaerre end normalt. Siden da, har jeg aldrig roert mere end en enkelt redosering.
Sidste gang var det 110mg + 50 mg og det virkede fint og euforien var ligesaa god som de enkelte gange hvor jeg har ramt 200 mg paa en aften. (120+70-80mg).
Der findes sikkert stoffer hvor det kan svare sig og hvor man faar en bedre effekt ud af det, men for mig og for mange andre jeg kender, har MDMA et loft hvor det ikke giver mere - det tager mere, hvis du forstaar.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 19:52 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Koalabjørnen skrev:
Derudover vil jeg stille spørgsmål tegn ved, om alle jer, der meget hårdnakket prædker minimale doser, ofte i form af direkte afskrivning af minimal doserne på erowid, og som ofte kommer til at minde lidt om sundhedsstyrelsens alkohol råd, som lyder på aldrig at drikke mere end 5 genstande ved samme lejlighed og for mænd aldrig over 14 genstande på en uge og 7 genstande om ugen for kvinder.

Holder i jer virkelig selv holder inden for disse minimale doser som, ud fra en sundhedsmæssigt synspunkt giver virkelig god mening, eller om i skriver ét herinde, men i virkelighede sidder og brænder jer selv af, flere dage i træk på narko uden søvn?

Bare en brainstorm fra min side :eyes:


Da jeg var 17-18 år gammel brød jeg alle regler i bogen. Jeg blev også helt fuldstændigt ødelagt af det psykisk og det er først nu, efter der er passeret adskillige år, at jeg er begyndt at føle mig nogenlunde normal i mit hoved igen. Og nogle dage ramler det hele en gang til. Det var dyre erfaringer. Og håbet er vel, at alle ikke behøves at gøre de samme bitre erfaringer, men kan tage os på ordet, der har brændt nallerne (og sjælen). Det er hovedårsagen til, at jeg stadig skriver herinde, efter jeg er stoppet med at tage stoffer.

Mht. din analogi mellem MDMA og alkohol er problemet, at det er to forskellige stoffer med forskellige egenskaber. Lige præcis med MDMA er det blot min erfaring (og et farmakologisk faktum), at det er værd at være påpasselig med dosis, fordi der ikke er mange mg fra euforitrip med en smule rar afterglow dagene efter og så til 1 måneds nedtur med panikangst og depressive symptomer. Og som Hector siger, er der ikke meget på den virkningsmæssige konto at hente, når du kommer op over 200mg, det er mest bare efterkrasseren der kommer til at gøre mere ondt. Den erfaring kan man vel godt dele, uden af den grund, at være hellig? :hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 20:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 19:36
Indlæg: 9
Nej I er ikke helt brændt af tværtimod så bruger i jeres fornuft i stedet for, men jeg ville selv sige at man skal i 200 mg pr gang men det kan være fordi at jeg kan holde til lidt mere nu hvor jeg har taget det I 4 år.
Med hensyn til at i "bad tripper" det er noget i skal føle jer frem til om jeres krop siger at den ikke skal have mere og i "kvalmer" ved tanken om at skulle suge mere eller tage flere bomber (ved ikke hvordan I nu gør det) eller om i er klar på mere, men ellers så brug jeres fornuft og tag og dosere nej til de 50. Mg eller bare indtil i selv føler I har kontrol over det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 21:09 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
@ Hector
Jeg hører dig! :D Jeg vil påstå at det gælder for alle stoffer, at man når til et punkt hvor den % mæssige øgede effekt af den indtagede mængde, falder i en drastisk rate. Hvor man ved indtagelse af den dobbelte dosis, ikke får det dobbelt så fedt, men måske kun 1/4 del federe. (Bare et eksempel, der ikke specifikt relaterer til MDMA) Og i takt med øget indtagelse af stoffet, øges bivirkningerne også. Ingen tvivl om det. Så langt så godt.

I læser ikke MIG anbefale manden at tage 4-500mg MDMA. Jeg skriver blot at jeg ikke anser det som værende sindssygt eller farligt, så længe det er fordelt over den førnævnte tidsperiode.
At man så kan sidde dagen efter og vurdere om ens high aftenen før, kan veje op for de negative følge virkninger dagene efter, er jo en personlig vurdering.
For mit vedkommende er dét ene og alene årsagen til at jeg ikke rører Amfetamin.

I forhold til at vejlede folk, der har jeg en teori om, at det er så godt som resultatsløst at prøve at vejlede folk der er helt ude til højre, om at komme helt over til venstre. Hvorimod det giver mere mening, og flere resultater, i stedet at prøve at få dem bare lidt ind mod midten.

Grunden til at jeg sammenligner med sundhedsstyrelsens alkohol kampagner er, at jeg synest man generelt herinde vejleder meget lavt, og set ud fra et worst case senario. Og det er også fint når det er unge mennesker der gerne vil vejledes i doser. Men her har vi at gøre med en person som allerede er oppe på 400mg, og tror chancen for at ham og hans gutter nøjes med at nappe 150-200mg i løbet af 8-9 timer er lig nul.


Hvad siger du selv trådstarter, hvad er chancen for at dig og guttene nøjes med 150-200mg næste gang?


@Moderat:
Jeg skriver ikke at 400mg IKKE er en for høj dosis, jeg skriver bare at det i mine øjne ikke er sindssygt eller farligt. Alt er selvfølgelig relaivt, og hvad er egentlig farligt. Farligt er i min definition noget der kan få dig bragt på hospitalet. Og så igen så er det også farligt at tage 1 ectacy pille. Var engang til et foredrag med en pige der havde taget 1 ectacy pille 1 gang til 1 fest, og endte med aldrig at kunne føle glæde eller kærlighed resten af sit liv. Og det var her i DK.

Men vid, at bare fordi jeg ikke fordømmer noget, betyder heller ikke at jeg opfordrer til det.
Det ville svarer til at alle muslimer der ikke aktivt går ud og fordømmer terror, i virkeligheden opfordrer til det. Og sådan ved de fleste af os forhåbentlig at det ikke hænger sammmen.

Godt for dig at du kun 1 gang har brugt din egen regel :) Er selv af den opfattelse at jeg hellere vil tage imod råd fra en som virkelig har givet den gas og været ude hvor han ikke kunne bunde, som f.eks. Plejadestjerne herinde, som har været ude i lortet og ved hvad der kan se, når man giver den lidt for meget gas. Men dine intentioner er gode, og det respekterer jeg :D


@Plejadestjerne:
Det lyder tragisk, men voldsomt interessant. Oplys os endelig med lidt af din historie, hvis du ikke føler at det er et privat anliggende, og i så tilfælde er det helt fair :D
Ligesom jeg skrive til Hectoe, er vi meget enige om at man når op på en dosis hvor der begynder at komme flere og flerer bivirkninger, og færre og færre af ønskede virkininger. Om den dosis allerede er ved 4-500mg MDMA, spredt ud over 8.-9 timer, det mener jeg ikke. Men at anbefale fok at tage mere end 4-500mg MDMA, det kunne jeg ikke finde på.

Og jeg synes ikke det er at være hellig at du skriver herinde, det er derimod bare god stil at du stadig holder dig aktiv :rocking:





Men generelt vil jeg sige til jer herinde, at det faktum at i prøver at tale mig ned, det er kraftedme god HR, og det mener jeg sgu! :D Kudos til jer, bliv ved med det.

Alt hvad jeg skriver er bare min personlige mening og holdning, og det kan man forholde sig til som man vil :wink: I har bestemt ikke hørt det sidste fra mig :P

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 22:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Har ikke lige læst andet end OP, men så vidt jeg kan huske (har ikke kilderne på det soz), er det langt bedre at holde sig til maximum én redosering frem for flere. Dette kan være værd at overveje.
Hvis du læser så mange af de her tråde som muligt, så får du helt sikkert en god idé om hvornår er bedst: https://www.google.dk/search?client=opera&q=when+to+redose+mdma+bluelight&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 22:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Koalabjørnen skrev:
@Bl0dpump:
Da jeg får skrevet "opbygget tolerance", mener jeg selvfølgelig, opnået erfaring.
Forkert ordvalg, med 2 meget forskellige betydninger i dette tilfælde. My bad.

Dog vil jeg stadig påstå at 400 mg på 9 timer ikke er nogen helt sindssyg dose.
Start: 100mg
2 timer inde: +75mg
4 timer inde: +75mg
6 timer inde: +75mg
8 timer inde: +75mg
---------------------------
Total 400mg

Så er du på 400mg fordelt på 8 timer, hvilket ikke er fuldstændig urealistisk. Og samtidig har man rig mulighed for at springe en dose over hvis man ikke lige føler for det, på det givne tidspunkt.



@Alle i samtalen
Og ja, det er selvfølgelig ikke det smarteste at starte ud med en dosis på 400mg første gang, ingen tvivl om det. Man starter jo heller ikke med at spise 5 gram cubensis første gang. Det er i hvert fald de færreste. Det er ligesom nogen man bygger op til. Ikke ved at opnå en fysisk tolerance, men ved erfaring kombineret med en lyst til at det skal være vildere. Hvilket trådstarter muligvis har.


Derudover vil jeg stille spørgsmål tegn ved, om alle jer, der meget hårdnakket prædker minimale doser, ofte i form af direkte afskrivning af minimal doserne på erowid, og som ofte kommer til at minde lidt om sundhedsstyrelsens alkohol råd, som lyder på aldrig at drikke mere end 5 genstande ved samme lejlighed og for mænd aldrig over 14 genstande på en uge og 7 genstande om ugen for kvinder.

Holder i jer virkelig selv holder inden for disse minimale doser som, ud fra en sundhedsmæssigt synspunkt giver virkelig god mening, eller om i skriver ét herinde, men i virkelighede sidder og brænder jer selv af, flere dage i træk på narko uden søvn?

Bare en brainstorm fra min side :eyes:


Det her er et skadesreduktions-site og det du anbefaler her er direkte vanvittigt. Som mange er inde på i tråden, så stiger de skadelige/potentielt dødelig bivirkninger markant mere end de positive virkninger ved så hyppige redoseringer samt store samlede dosis. MDMA er ikke et stof, man skal spøge med og 400 mg på en aften er meget! Personligt går jeg aldrig over 150 mg og det er inklusiv en redosering (100 + 50 mg).

Lige med MDMA gælder devisen "Less is more" - max en redosering og ikke over 1,5 mg/kg kropsvægt i en enkelt/første dosering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2018 23:03 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
@noname

Hej ven. Kan godt være at jeg ikke har fået læst mine egne indlæg ordentligt igennem, men jeg mener da ikke at jeg direkte anbefaler nogen at indtage uforsvarligt store mængder af hverken det ene eller det andet stof. Men du må da gerne lige komme med et citat.

Og at de skadelige/potentielt dødelig bivirkninger stiger markant mere end de positive virkninger ved så hyppige redoseringer samt store samlede dosis, er vi da fuldstændig enige om. Dette gør sig også gældende ved kokain, og mange andre stoffer.

Jeg kan forstå at du er en forsigtig Per, og al ære og respekt for det, det er også det fornuftigste :wink: Men nu tager jeg udgangspunkt i trådstarter og hans venner, som synes at de har det lækkert og hyggeligt på 400mg.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 00:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 mar 2018 17:02
Indlæg: 8
@koalabjørnen

Tror desværre ikke vi nøjes med 150-200mg, men for mit eget vedkommende bliver det i hvert fald ikke 500mg, i værste fald bliver det 400mg fordelt over 8-9 timer igen, men holder det nok ved de 300mg denne omgang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 01:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Kig dit indlæg:
Kæben skrev:
Vi har nu planlagt at gentage det på nogenlunde samme måde, dog med 500mg hver.


Folks svar:
Mr. Gone skrev:
Hvis i gerne vil have en kraftig effekt, så måske 160 mg til start og en redosering à 70 mg.
Eller endnu mindre endda. Det kan være i får den ønskede effekt af 100 mg + 50 mg, og så virker det vel totalt hul i hovedet at tage langt over det dobbelte.


Moderat skrev:
Jeg synes personligt at 400 mg er en sindssyg dose allerede og ret dumt at starte ud paa en dose der er cirka 3-4x hoejere end anbefalet


Plejadestjerne skrev:
Lad være med at lytte til dem der siger, at 500mg er en normal dosering, det er tværtimod helt hen i vejret. 100-120mg og en redose på 50-80mg er rigeligt og bør ikke overskrides.

MDMA er et af de mest uforgivende stoffer med en rigtig stejl dosiskurve ifht. hvornår det bliver giftigt for hjernen. Til gengæld er det ikke særlig meget man vinder virkningsmæssigt ved at oppe dosen op over det anbefalede. Det kan ikke betale sig.


Hector Salamanca skrev:
Alt hvad jeg har hørt og oplevet selv siger også at kommer man over 200 mg på en aften bliver oplevelsen ikke bedre, kun værre især på langtidskonsekvens.


noname skrev:
Som mange er inde på i tråden, så stiger de skadelige/potentielt dødelig bivirkninger markant mere end de positive virkninger ved så hyppige redoseringer samt store samlede dosis. MDMA er ikke et stof, man skal spøge med og 400 mg på en aften er meget! Personligt går jeg aldrig over 150 mg og det er inklusiv en redosering (100 + 50 mg).

Lige med MDMA gælder devisen "Less is more" - max en redosering og ikke over 1,5 mg/kg kropsvægt i en enkelt/første dosering.


Og dit sidste indlæg:
Kæben skrev:
Tror desværre ikke vi nøjes med 150-200mg, men for mit eget vedkommende bliver det i hvert fald ikke 500mg, i værste fald bliver det 400mg fordelt over 8-9 timer igen, men holder det nok ved de 300mg denne omgang.


Og for at afslutte:
Kæben skrev:
Er mig og mine kammerater helt brændt af?


Tilsyneladende.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2018 02:26 
400mg MDMA er i min verden meget på en aften, men jeg kan godt forstå Koala´s pointer. At bede en gut som har bestemt sig for at tage 400mg om at tage 150mg, er tæt på det samme som at bede en viking om at prøve at score en pige, istedet for at voldtage hende. Det har ikke nødvendigvis nogen effekt, og andre metoder kunne være mere effektive.

Personligt holder jeg mig altid til 200-250mg, hvilket jeg føler er passende for at få top effekt, uden nogen nedtur overhovedet. Kæben pas på dig selv, personligt føler jeg ikke så meget mere effekt efter de 200-250mg, men bivirkningerne stiger markant.


Top
  
 
Indlæg: 19 mar 2018 09:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Kæben skrev:
@koalabjørnen

Tror desværre ikke vi nøjes med 150-200mg, men for mit eget vedkommende bliver det i hvert fald ikke 500mg, i værste fald bliver det 400mg fordelt over 8-9 timer igen, men holder det nok ved de 300mg denne omgang.


Forstår ikke hvorfor du beder om råd, når du alligevel ikke lytter. Hvor gammel er du? De folk der har givet dig råd er altså rimelig erfarne og alligevel stoler du ikke på at deres råd bygger på erfaring og reel videnskabelig forståelse for kemisk input i hjernen. 300 mg er self bedre end 400, men det lyder ikke til at du stopper der.

Bare fordi dine venner leger hardcore, kan du jo godt vær fornuftig. Pointen er også at det faktisk slet ikke er kedeligt på mindre doser, men det ved du ikke fordi du har ikke prøvet det.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team