Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 08:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 24 mar 2018 17:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Synes også klart vi skal advare så mange vi kan så folk ikke hapser et gram og får varige skader som Arsenik fik. Sammenhæng og årsag er selvfølgelig stadig usikker i og med det kan være individuelt hvad der udløser det men sæt det kan opstå ved eks. lavere doser ved hyppigt brug. Kan slet ikke se hvad grunden til at tøve med at råbe op skulle være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 07:50 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej Arsenik.

Jeg håber det går bedre med dit syn.

Kan du give os en update hvordan det går? Det er et meget kritisk punkt at få feedback på, så vi kan advare andre hvis det er noget der bliver ved.

Tak og god bedring, kh
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2018 14:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
God bedring Arsenik, jeg håber for dig at man finder en måde at gøre dit syn bedre, varm krammer. Det kunne være rart med en update :nus:

PS. jeg ved der er nogle der selvbehandler med stoffer, hvor det så ender galt fordi man i forvejen har nogle udfordringer, jeg ved ikke om det er det vi er ude i her, men det kan måske være et vigtigt indspark et sted her på siden. Det er off topic, men jeg tror mange af os der selvmedicinerer/eller har selvmedicineret vil få noget ud af at få nogle andre værktøjer, meditation f.eks eller andet der kan hjælpe med at bryde de negative tanker. Der dannes jo hele tiden nye nervebane i hjernen og man kan træne det med fast træning over tid, ligesom man træner en skulderskade. Det er en fin idé lige at have fat i lægen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2018 00:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 05:13
Indlæg: 33
Hvordan er det gået med dit syn?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2018 09:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Han har ikke været online siden d. 8.. Det tegner ikke videre godt, hverken for respons eller hvordan det er gået ham.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2018 10:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Man burde næsten lige opsøge et hospital eller noget..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2018 13:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Håber selvfølgelig det er gået ok med ham, selvom det er svært at sige, men ville vi ikke også have set en BT artikel på det her tidspunkt, hvis han var død af *gisp*.... LOVLIGE stoffer?!

Har mine penge på at han er semi-ok og ikke har været herinde pga. Han er blevet skræmt væk af stoffer. Det kunne man da håbe...

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2018 16:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Læbepomaden skrev:
Håber selvfølgelig det er gået ok med ham, selvom det er svært at sige, men ville vi ikke også have set en BT artikel på det her tidspunkt, hvis han var død af *gisp*.... LOVLIGE stoffer?!

Har mine penge på at han er semi-ok og ikke har været herinde pga. Han er blevet skræmt væk af stoffer.

Personligt er det mere en update omkring hans syn jeg leder efter, jeg mistænker ikke at han er død...
Hold kæft en ulækker bivirkning, og jeg håber for ham at det var forbigående.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team