Hvad er 13,3? hehe
Benzaldehyd er overvåget, så lad være med og importere det, da der er for stor risiko ved det.
Toluen kan fås i alle byggemarkeder.
Du lyder for uerfaren til og kunne omgås sikkert med kemi og synteser min ven. Brug et par år eller 3, på og læse op på kemien og sæt dig ind i hvad du laver, INDEN du går igang! Husk du skal bruge glasudstyr for flere tusinde kroner, for at kunne udføre disse synteser nemmest, og mest sikkert.
Ved godt det er en hård melding, men du aner jo ikke om dit slutprodukt er det, som du gik efter, for hvordan har du tænkt dig og finde ud af det, eller om din reaktion fra benzaldehyd til P2NP er forløbet korrekt? Det er altså ikke en kage der kommer til og smage lidt brændt hvis noget går galt. Du udsætter dig selv og evt andre for skade, ved og indtage dit slutprodukt. Desuden skal du ud og have fat i flere ting, som er ret svære og skaffe, hvis man ikke ved hvordan man kan omgås denne "forhindring" på kemisk manér.
Jeg har været der hvor du er lige nu, hvor man fatter hat af hvad en titrering eller en reduktiv amination er, og jeg har brugt omkring 4 års selvstudie, for at forstå kemi op til et B niveau. Du gør hele processen nemmere for dig selv, hvis du vidste noget om kemi, for så behøvede du slet ikke og spørge om hvor man skaffer benzaldehyd, da du fint ville være i stand til og producere den selv.
_________________ Mvh Narkopolo. "Kemi, det er satme smart!  " Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM. (̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے "Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."
|