TheGoddess skrev:
Tusind tak for en overdreven varm velkomst..
Og jeg er fuldstændig med på at ja, jeg kalder en spade for en spade, ja det er et gammelt indlæg, men se... DU fandt det da og havde åbenbart tid til denne velkomstkomité ..
desuden tror jeg nu ikke at jeg direkte efterspørger stoffer til indtagelse, blot info. Ja jeg bruger mit navn, da jeg, efter egen ydmyge mening, da jeg INTET har at skjule.
Og vedrørende arbejdsgiver, så har jeg spurgt mig selv, min arbejdsgiver, og jeg fik grønt lys,.. og hvis jeg endelig ville ansættes, hvad jeg ikke ønsker, havde jeg stadig intet at skjule.. sig mig, hvorfor går du så meget op i dette indlæg, og bliver personlig? Er temmelig sikker på at du kunne være mit barnebarn..
Og endelig.. til det "morsomme", nemlig psykoser.. så har du vist ikke set mig skrive (endnu), i en psykose tilstand, ikke at jeg anbefaler det..
Peace N Love
Michella
Jeg var noget overrasket over at du vælger at genoplive en tråd fra 2013, bare for at skrive at du søger info om forskellige stoffer (som altså er det du siger, og at det ikke handlede om anskaffelse), at du siger at lyserød amf var et tegn på god kvalitet i dine unge dage (hvilket er sjovt, da frugtfarve/urenheder ikke flugter med god kvalitet, eftersom det rene produkt ikke er lyserødt) og som kirsebærret på toppen smider du dit fulde navn, som leder direkte ind på din Facebook-profil.
Som du kan se blev dit indlæg også slettet, så jeg har nok ikke været alene om at synes hele indlægget var forkert.
Ja, jeg fandt tråden? Den bliver jo hevet op i toppen, når man skriver et indlæg i den, og det gør det da ikke mindre irriterende, når nu det var en tråd fra 2013?
Det er derfor man gerne lige må tjekke dato på de tråde man skriver i, og overveje om det man vil skrive er genoplivningen værd.
Jeg synes ikke jeg blev personlig, det var dit indlæg jeg kommenterede, ikke dig.
Du er temmelig sikker på at jeg kunne være dit barnebarn.. Det kan da godt være.. Hvad har det med noget at gøre? Jeg ved ikke hvilken aldersgruppe du tænker på, men kan folk der er yngre end dig ikke have blodomløb i hovedet da?
Når det så er sagt, så velkommen til boardet