Jeg har ikke selv prøvet LSD, men jeg har været igennem noget, der lyder uhyggeligt meget, som den samme tur du er på lige pt. Dette var efter et svampetrip.
Jeg prøvede med selvmedicinering med hash, psykolog og en masse helse halløj. Der var sgu ikke noget af det der virkede og jeg vil selvsagt aldrig råde selvmedicinering af nogen art.
For mig lod det til, at det var tid der skulle til. Jeg gik hos en psykiater i en periode, det lod til at hjælpe, når jeg talte med ham, men det var virkelig tid der skulle til.
Er du fra 94, siden du hedder det i dit navn? For så har jeg været nærmest din alder, dengang jeg var igennem.
Lige her den anden dag, 3-4 år efter jeg havde det skidt, fik jeg en åbenbaring, at det nok var nogle processer der blev tricket i mit hoved dengang.
Når jeg tænker tilbage på perioden nu, stod jeg lige mellem at være en ung gut og skulle til at være en voksen. Mine venner havde allerede fundet ud af hvad de ville med deres liv, mens jeg var på herrens mark, samtidig med ens hjerne lige laver de sidste opgraderinger.
Så et tip fra mig ville være; prøv at find dig selv og find ud af hvor du står i dit liv. Der kommer nogle fucking nederen perioder, men for hver gang de kommer, bliver du bedre til at tackle disse og være klar over, hvilke indre signaler du skal være opmærksom på, så et eventuelt anfald kan slås ned inden det starter.
Og hvis jeg havde fået ovenstående at vide, dengang jeg havde det skidt, så ville jeg bare tænke "Jaja, det er godt med dig. Der er ingen andre der har haft det sådan som jeg har det, ingen kan sætte sig ind i hvor klam en følelse jeg får i kroppen når jeg får det dårligt!". Men så unikke er vi heldigvis ikke og andre folk har som regel været turen igennem, man kommer ud på den anden side! Du skal bare lige finde dig til rette i dig selv igen!

Lykke til og skriv endelig herinde!