Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 apr 2018 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 17:50
Indlæg: 11
Hej

Jeg er for nyligt kommet i besiddelse af en håndfuld bensedin 10 mg. Jeg har ikke den store erfaring med benzoer så mit spørgsmål er selvfølgelig hvor stor en dosis burde jeg starte med? Altså jeg ved jo at jeg kan bare starte med en og så vente og se hvad der sker, men hvor længe skal jeg vente mellem hver pille? Jeg ved af personlig erfaring at X'er (rivotril) snildt kan være flere timer om at virke, så jeg er lidt betænksom med bare at fyre dem i mig til jeg mærker noget.

Håber der er nogen der kan hjælpe og på forhånd tak.

PS. Er blevet fortalt at de går rigtig godt med lidt tjald. Er der nogen der har erfaring med det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2018 23:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
https://psychonautwiki.org/wiki/Diazepam læs op her evt.

De er meget i samme boldgade mht. effekt, men synes evt. du skal have det her link http://www.videnscenterfordemens.dk/for ... rs-sygdom/

"1-90 daglige doser - svarende til mindre end 3 måneders behandling - var ikke forbundet med øget risiko.
91-180 daglige doser - svarende til 3-6 måneders behandling - var forbundet med 32 procents øget risiko.
flere end 180 daglige doser - svarende til mere end 6 måneders behandling - var forbundet med 84 procents øget risiko."

Siger ikke at du får alzheimers, men det er da altid vigtigt at være informeret.

Weed + benzo går fint sammen efter min mening, reducere min tendens til paranoia og gør mig dummere, både fysisk, mentalt og spirituelt.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2018 01:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 17:50
Indlæg: 11
Okay tak for svar. Jeg er heller ikke så nervøs for at få alzheimers. Ved ikke rigtigt om de er noget for mig. Jeg er lige blevet fortalt af en ven at de allerede skulle virke efter 20-30 min og har nu spist en for ca. 40 min siden og syntes sku ikke de har den store effekt. Tror jeg venter en halv time og prøver med en til.
Vis der sker noget laver jeg en trip rapport i morgen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team