Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jun 2018 16:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 07:39
Indlæg: 12
Hej Psy!

Jeg har lige fået et par gram coke hjem fra holland, men jeg undrer mig lidt over texturen af pulveret.
Det er kommet i pulver, hvor det er sådan sandet / saltet når jeg har det mellem fingrene.

Det knaser når det knuses under et kort, og der er en masse små glitrende krystaller i pulveret.

Har prøvet at sammenligne det med noget andet helt knust coke, og udseendet minder ret meget om,
men jeg er lidt i tvivl om det er cuttet, og i så fald hvad det kan være cuttet med? - Eller er der noget
coke som bare er sådan lidt sandet i det?

Er lidt forsigtig med at tage noget af det før jeg har lidt mere begreb om hvordan det kan være, at det
er som det er.

- Psylium


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 17:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Dyp en finger og smag på det.
Det er fuldstændig umuligt at vurdere uden at have fingrene i det (og det har du)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 07:39
Indlæg: 12
Det smager en smule af coke, men ikke lige så meget som det coke jeg eller plejer at få. Ellers så smager det ret saltet
og jeg synes det har en lidt underlig virkning. Ved ikke om jeg føler virkningen anderledes fordi jeg er lidt paranoid
over hvordan det er, eller om det reelt virker anderledes end coke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 23:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Vil anbefale dig at skaffe dig et testkit
https://www.reagent-tests.uk/

du kan få 10% rabat hvis du bruger koden psychedeliadk

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2018 23:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 07:39
Indlæg: 12
Jo tak, det vil nok være en god ide. Det tror jeg bestemt jeg vil have anskaffet mig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2018 15:42 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det lyder som kokain der er cuttet med noget så uskadeligt som kreatin. Kreatin kommer i små krystaller, der ligner fint salt, og smager ikke af noget, derved fjernes coke smagen ikke. Man kan hører at det knaser under dankortet hvis man hakker det. Og det laver også er del flere ridser i dit cd cover end uncut coke.

Er det noget du personligt har bestilt hjem fra Holland, eller har du fået det af en som siger at det er fra Holland?

DOG er et testkit altid en god ide. Men det er sjældent at kokain med en tekstur som du beskriver, er cuttet med nogle af de ting der giver udslag på et testkit. De mest almindelige cutstoffer som et testkit kan påvise, tilsættes af folk der er et godt stykke oppe i fødekæden, og de sørger for at holde teksturen i kokainen som den skal være, sådan at kunderne ikke fatter mistanke.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team