Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Tog i fredags X sammen med en ad mine venner. Vi tog begge 5x 150 ug. Og havde det fint. På vejen hjem 1 1/2 time efter vi har indtaget vores sidste pille begynder jeg at brække mig i 15 min. Jeg får det bedre og tænker ikke mere over det. Da jeg vågner lørdag har jeg kvalme, Og får hele tiden kuldegysninger, Så jeg vælger at blive i sengen. Idag (Søndag) har jeg ekstrem hovedpine, dårlig mave og kuldegysninger / hedeture.

Nogle der ved hvad det skyldes; eller hvordan det kan stoppes?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Svjv er der ingen der regner MDMA i ug fordi det ikke giver mening, grundet den mængde der skal til for at få virkning.
Hvis i har taget 5x 150 MG er der sgu ikke noget at sige til du har det skidt. I har ganske enkelt taget alt alt for meget MDMA.

Spis sundt, dyrk noget motion og for guds skyld hold igen med stofferne indtil du/i rent faktisk har styr på hvad der er en fornuftig dosis af MDMA.
Så skal du nok være ok igen efter nogle dage eller et par uger højest.

Er det mg hvilket jeg formoder det er så har i taget 5x så meget som egentlig er nødvendigt for at have det godt på MDMA.

Forestil dig at drikke 5x så meget som det kræver før du bliver virkelig fuld, så tænk på hvor dårligt (måske endda rigtig dårligt) du ville have det.

Fornuftig og ansvarlig dosering af MDMA er nøglen til at få en fed oplevelse uden at blive helt ødelagt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Hej A2246! Sikke en dosis dig og din ven har indtaget. Hvis det er rene ecstasy piller, hvor 150mg er dets korrekte indhold, så er der ikke noget at sige til at du har fået bivirkninger. Jeg ved med personlig erfaring, at XTC kiks ikke er helt rene altid. Ihvertfald kan man stortset næsten hver gang, regne med at 10-30% af pillen indeholder amfetamin eller et ecstasy kemikalie, hvilket kan give ekstra bivirkninger. Hvis man skal kigge fagligt på din situation, ville jeg mene du har taget for meget XTC og at du har fået en mild overdosis.

Hvis du endelig skal eksperimentere med tunge doser, så ville jeg anbefale dig at købe rene MDMA krystaller, hvilket også er nemmere at dosere med. Det er ihvertfald en fejl at fyre 5 XTC kiks som svare til 750mg (uforudsigelig) MDMA. Så ville jeg næsten hellere sige at 1g 80-90% rene MDMA krystaller er mere sikkert.

Men hvis du ikke har en god tolerance MDMA, skal du ikke rette dig efter det jeg har skrevet, så er 350mg en god stærk dosis på en hel aften :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
psy_jørgen 350mg MDMA er også alt for meget på en aften. Når man ryger over 200 mg begynder bivirkningerne at indtræde for de fleste. Jeg er ikke en lille mand og jeg får det ret fedt af 120-180 mg MDMA. Det varer self ikke hele natten, men sådan er det bare med MDMA. Man kan godt få det til at vare længere, men så bliver det bare farligere og euforien når alligevel ikke peaket til sokkeholderne.

Til TS så læs den her: https://rollsafe.org/

Vigtigst af alt tag aldrig mere end 200 mg på en aften og hold minimum en måned men helst 3 måneders pause mellem ture. Deruover mener jeg man højst skal redosere 2 gange, men at det er sundere kun at gøre det engang. Altså det er bedre at tage 120 mg + 80 mg, end 120 mg + 40 mg + 40 mg. Derudover så bør man benytte en række supplementer som står beskrevet på rollsafe! Det hjælper både mod kæbespændinger og humøret dagene efter.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har selv oplevet at få "brain zaps", altså lyn der går igennem hjernen og kroppen på dig på ~250mg og jeg er også en stor gut. Bivirkningerne indtræder ret hurtigt på MDMA når man begynder at komme over de 200mg som Hector siger.

De gange jeg har taget MDMA efterfølgende har jeg taget 120mg og får en mega fed oplevelse ud af det. Men jeg gør det også kun et par gange om året. Så virker stoffet altså også noget bedre...

At tage 1 gram MDMA er fuldstændigt vanvittigt og overhovedet ikke fornuftigt. Jo det er måske fornuftigt på samme måde som at bunde en flaske vodka eller whatever...

Har man så meget tolerance at man kan tage 1 gram MDMA uden at blive fuldstændigt ødelagt har man altså et problem. I så fald ville jeg anbefale at gå til lægen og se hvad man kan gøre ved sit misbrug.

Dedikeret medlem

Jeg er fuldstændig enig ! 1000mg MDMA på en nat er kraftedeme meget og det smadre ens krop. Jeg har selv været ude i hjernedøde doser MD og også gjort det for ofte - det kan måske for nogle virke til at gå ganske fint det første stykke tid men jeg vil love dig for fælden klapper en dag og når den først er klappet kommer det til at gøre rigtig ondt ! Har oplevet mange inklusiv mig selv have alt for lidt respekt for MD fælles for os alle er dog at vi endte mere eller mindre deprimeret og føelsesmæssigt smadret. Så kan du selv ligge E-lyn (brain zaps) osv oven i hatten - det er en rigtig træls omgang at skulle igennem.
Pas nu godt på dig selv når du fester med MD ha styr på dine doser og husk at holde pauser hvis man gør det er MDMA et fantastisk stof i mange sammenhæng.

Kool

Medlem
Brugeravatar

Hvis i læste det jeg skrev, så skrev jeg bare at 1g ren MDMA var mere sikkert end 5 XTC kiks. Er godt klar over 1g kan ende fatalt, tro mig jeg har oplevet det før med højere doser

Btw, 350mg er heller ikke sundt, men det er heller ikke slemmere end en halv flaske vodka...

Senest rettet af psy_jørgen 03 sep 2018 14:44, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Hvis i læste det jeg skrev, så skrev jeg bare at 1g ren MDMA var mere sikkert end 5 XTC kiks. Er godt klar over 1g kan ende fatalt, tro mig jeg har oplevet det før med højere doser

Det kommer da helt an på indholdet af de 5 piller. Bare fordi noget kommer som “krystal” er det langt fra mere sikkert eller rent end piller.

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:

Det kommer da helt an på indholdet af de 5 piller. Bare fordi noget kommer som “krystal” er det langt fra mere sikkert eller rent end piller.

Du har helt ret i det. Men jeg ved jeg kan skaffe 92% rene MDMA krystaller, og det kunne jeg ikke forstille mig være tilfældet i pillerne...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Du får det bare til at lyde som om det ikke er så vanvittigt igen. Altså der er folk der dør af 500 mg MDMA (ved godt det ikke er alle). 350 mg overlever de fleste nok, men det er heller ikke en dose der kan anbefales som en "god stærk dosis". Det svarer til at sige at en flaske vodka på en aften er en god dosis.

Medlem
Brugeravatar

Hector Salamanca skrev:
Du får det bare til at lyde som om det ikke er så vanvittigt igen. Altså der er folk der dør af 500 mg MDMA (ved godt det ikke er alle). 350 mg overlever de fleste nok, men det er heller ikke en dose der kan anbefales som en "god stærk dosis". Det svarer til at sige at en flaske vodka på en aften er en god dosis.

350mg MDMA er altså ikke farligt eller decideret skadeligt for kroppen hvis du får spist, drukket og sovet godt inden indtagelsen. Det er nok ikke hjernens bedste ven....Men så kan man Samligne det med amfetamin og kokain, hvor begge kan gøre samme skade i samme lidt større mængder som folk gerne tager.

Synes ikke du kan sammenligne en flaske vodka, og 350mg MDMA.... Tror efterhånden det er en myte det med at MDMA skulle være decideret farligere end de fleste stimulerene stoffer. MDMA er bare ikke et stof man kan misbruge, uden at tage en helveds masse skade af det. Men at tage 0,3 eller 0,4, kommer du ikke i nærheden af at tage varige skader, hvis man bare overholder de 3 huske regler jeg nævnte.

Min mening med doser (ikke sikkerhedsbekræftet)

Begynder dosis: 100-150mg

Normal dosis: 150-250mg

Mindre tolerance dosis: 150-350mg

Mellem tolerance dosis: 150-450mg

Høj tolerance dosis: 250-650mg (Ubehagelige bivirkninger kan forkomme)

Senest rettet af psy_jørgen 03 sep 2018 15:23, rettet i alt 1 gang.

Hector Salamanca skrev:

Nej det svarer ikke til at bunde en flaske vodka på en aften.

Psy_jørgen

Bare rolig. Psychedelia.dk er i stor grad præget af en lidt ekstremistisk HR indgangsvinkel til stoffer, hvilket til en vis grad er passende, men i andre tilfælde bare tåbeligt. Det er ofte fordi at folk har haft dårlige erfaringer, eller måske har mistet venner eller bekendte i denne sammenhæng. Det bunder altså i egne uforløste oplevelser med substanserne, og derfor forsvinder objektiviteten.

Jeg er enig med de andre i, at det er lidt i overkanten at anbefale 350mg på en aften. På den anden side ved jeg også, at mange kan tage den dosis uden problemer fra tid til anden. For andre er 200mg alt for meget. Folk er forskellige, og det er godt at være bevidst om.

Stay safe.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:

Du har helt ret i det. Men jeg ved jeg kan skaffe 92% rene MDMA krystaller, og det kunne jeg ikke forstille mig være tilfældet i pillerne...

Det fint nok at du ved det, men det er langt fra alle, der kan det.

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:
Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:

Det fint nok at du ved det, men det er langt fra alle, der kan det.

Jeg syntes bare alle altid praler og siger de kan skaffe det rent og godt, så regner jeg jo ligesom ikke med folk tager det brune/grå MDMA.

Iøvrigt forstår jeg ikke hvad det svære er ved at skaffe det Ren-MDMA. Man skal jo bare betale 50-100kr mere for det...Det jo op til en selv

Ah kom on. Var det ikke dig, der for kort tid siden snakkede om MDMA, der var cuttet med MDA, Meth osv? Det har jeg selv aldrig set, MDMA kan sagtens være "rent", selvom det er brunt, gråt, gult, grønt eller what ever. Derudover viser test, at de piller der er i omløb fortiden, stort set kun indeholder MDMA, og ikke Amfetamin eller andet.

Medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Ah kom on. Var det ikke dig, der for kort tid siden snakkede om MDMA, der var cuttet med MDA, Meth osv? Det har jeg selv aldrig set, MDMA kan sagtens være "rent", selvom det er brunt, gråt, gult, grønt eller what ever. Derudover viser test, at de piller der er i omløb fortiden, stort set kun indeholder MDMA, og ikke Amfetamin eller andet.

Hvis du husker rigtigt var det min ven som havde bestilt noget fra nettet, ikke mig. Jeg har nærmest kun oplevet slemme urenheder i piller

Nævnte du ikke også i en anden tråd, at du engang havde været efter stimuleret i 15-16 timer, efter en tur på MDMA?

Det er også lige meget.

Dedikeret medlem

psy_jørgen skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Hvis du husker rigtigt var det min ven som havde bestilt noget fra nettet, ikke mig. Jeg har nærmest kun oplevet slemme urenheder i piller

vi skal da ikke længere tilbage end 2. juli hvor du fortæller at de sidste mange gange du har fået MDMA var det trampet på ?

Medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Nævnte du ikke også i en anden tråd, at du engang havde været efter stimuleret i 15-16 timer, efter en tur på MDMA?

Det er også lige meget.

Tror jeg har udtrykket mig forkert, eller har i misforstået mig. Jeg har prøvet MDMA krystaller med urenheder, men jeg ved også at det er min egen skyld, når jeg vælger at lademine venner skaffe produkterne eller når jeg handler i ukendte områder. Jeg ved derimod også at jeg selv kan bestemme om jeg vil have gode vare i min by...

Det klart hvis du betaler 400kr. for 2g MDMA, så er det ikke den bedste kvalitet, fremfor når jeg betaler 5-600kr. for 2g. Jeg kunne også vælge og købe XTC kiks til 35 kr. stykket, hvor jeg får noget som kan gå alle veje, eller jeg kunne købe en XTC kiks for 50-100kr. hvor jeg får noget som virker korrekt.

Jeg vil ikke udtrykke mig mere tydeligt, men MDMA Markedet er ikke så rent som folk går og regner med. Jeg vil dog stadig mene det er op til en selv hvad kvalitet man vil have, hvis man har en dealer som ikke prøver at snyde dig.

Medlem
Brugeravatar

kool skrev:
psy_jørgen skrev:
Ø Tripperen! skrev:

vi skal da ikke længere tilbage end 2. juli hvor du fortæller at de sidste mange gange du har fået MDMA var det trampet på ?

Det har du ret, det meste af 2018 inden sommerferien, havde jeg fået meget bras til ingen penge, og derfor ved jeg at hvis du lige vil betale de 100kr ektra, så ender du ikke op med 60% MDMA

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]