Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 16:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kokain
Indlæg: 01 sep 2018 23:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2018 23:27
Indlæg: 15
Bare sådan af ren nysgerrighed sad min kompis
Og mig og snakket lidt om hvad der ville ske vis
Man drysset lidt kokain på et bonghoved feks.
Direkte hakket fra en kokasten?
Kan ikke rigtig finde noget om det syns jeg?
Og tænker ikke på freebase her. :shock:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 00:51 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Har aldrig selv prøvet det, men har hørt et pr stykker der mener at det giver lidt effekt

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 02:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2018 23:27
Indlæg: 15
Vi snakket om at det burde give en effekt?
Men der må være en grund til folk laver det om til freebass?
Kunne være spændene vis nogen havede prøvet det af?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 09:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Det giver nok en placebo effekt ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 11:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Der kan ikke være meget rus at hente der, har dog aldrig prøvet og skal aldrig prøve :wink:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 12:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis i gerne vil ryge jeres kokain, så lav det til freebase

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 14:15 
Jeg har også et par kammerater som hævder, at det giver effekt at ryge Kokain,hcl i joint og på bong. Begge to var dog enige om, at det virkede meget bedre at ryge MDMA :eyes:

Selv har jeg kun røget freebase Kokain, hvilket virker udmærket.


Top
  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 14:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Troede sku ikke man kunne ryge de sager. Hvordan er det at ryge mdma? smager det ikke forfærdeligt. Og hvordan med comeup og alt det? Hvis du da har snakket med dem om det Ø?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 14:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2018 23:27
Indlæg: 15
Skal heller ikke ud i at prøve det hehe.
Det var mest af alt bare en tåge snak vi havede.
Pas på jer selv derude :rocking:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 15:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2018 23:27
Indlæg: 15
Ø Tripperen! skrev:
Jeg har også et par kammerater som hævder, at det giver effekt at ryge Kokain,hcl i joint og på bong. Begge to var dog enige om, at det virkede meget bedre at ryge MDMA :eyes:

Selv har jeg kun røget freebase Kokain, hvilket virker udmærket.



Føj for den da hahah. Lyder sku ikke rart ellers.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 15:09 
De sagde, at det smagte ikke særlig sundt for lungerne, det smagte giftigt. Det virker efter sigende med det samme, men da jeg spurgte hvordan effekten var, kunne de kun sige, at man i hvertfald blev påvirket, og det var okey godt. Det virker altså ikke, som det traditionelt gør. De har ikke gjort det siden hvilket tyder på, det ikke er det værd. De prøvede også at ryge Spids Nøgenhat, hvilket de begge to konkluderede, ikke gav nogen effekt overhovedet.

Freebase Kokain er også lidt stramt for lungerne, hvis man får et par store lunger.

Og i ægte HR ånd må jeg lige påpege, at jeg ikke opfordrer nogen til at ryge Kokain.hcl eller MDMA.


Top
  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 15:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg kunne heller ikke finde på at gøre det, men var mere nysgerrig. Jeg har ikke engang prøvet at sniffe MDMA endnu.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 15:58 
Det har jeg heller ikke. Bare tanken om at sniffe noget, som smager så fælt som MDMA afskrækker mig. Det eneste der ryger op i min næse er ren Coke, Ketamin og lidt Meth engang imellem :P

Ren Kokain er lækkert at sniffe, Ketamin er klamt af helvedes til og Meth brænder som satan selv. Må hellere begynde at ryge Meth og IM Keta :P


Top
  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 21:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
MDMA er da slet ikke så klamt at sniffe guys.
BTW kender også flere der har røget diverse benzoer på bong og sværger til at det giver en virkning, men det er altså heller ikke de skarpeste knive i skufferne. Udover det så tror jeg også meget af det handler om, hvad man definerer som rus. Jeg bliver da også “påvirket” af at smelte plastik og inhalerer røgen eller bare holde været længe nok.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 21:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Da jeg røg meget kokain og kom i kredse hvor måden at indtage kokain var at skyde det eller ryge det var der os et par stykker som påstod at man kunne gøre det trick der. Jeg prøvede flere gange uden effekt overhovedet.
Hvis du skal ryge kokain så freebase det dog kan det langt fra anbefales at begynde og ryge kokain !


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 22:14 
Buttkraken har du prøvet med en 200mg Emma streg? Jeg kan sagtens forstå, at folk ikke synes det er klamt, at suge MDMA, Meth, Keta osv. når de hugger de nærmest ikke synlige streger, som ikke giver meget andet end pracebo effekt. Jeg synes altid det er krads, at have 200mg pulver i næsen uanset substans.

kool skrev:
Hvis du skal ryge kokain så freebase det dog kan det langt fra anbefales at begynde og ryge kokain !


Hvorfor?


Top
  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 22:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har sgu ikke prøvet ar sniffe 200mg mdma, hvilket jeg også vil mene er alt for meget, når vi snakker nasal dosering. Men har da sniffet 80-100mg og ja det var klamt, men sgu heller ikke så klamt at jeg ikke ville gøre det igen :lol:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 22:33 
Jeg ved det sgu ikke. Til gengæld er jeg lidt overbevist om, at 80-100mg er alt for lidt. Man kan jo ligeså godt bare drikke en stor kop ren kakao, hvis ikke man vil være ordentligt påvirket. Det virker som en organisk subtil MDMA, og man slipper for bivirkningerne.


Top
  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 22:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Ø Tripperen! skrev:
Buttkraken har du prøvet med en 200mg Emma streg? Jeg kan sagtens forstå, at folk ikke synes det er klamt, at suge MDMA, Meth, Keta osv. når de hugger de nærmest ikke synlige streger, som ikke giver meget andet end pracebo effekt. Jeg synes altid det er krads, at have 200mg pulver i næsen uanset substans.

kool skrev:
Hvis du skal ryge kokain så freebase det dog kan det langt fra anbefales at begynde og ryge kokain !


Hvorfor?


Fordi jeg har set rigtig mange kammerater og bekendte i miljøet gå fuldstændig til på den konto. Det skaber for nogle en hjernedød afhængighed hvor det eneste deres liv drejer sig om er hvordan de får fingerne i den næste sten.
Derfor syntes jeg hverken IV eller freebase kokain kan anbefale på nogen somhelst tænkelig måde.
Udover det må jeg give dig fuldstændig ret mht at suge MDMA om det er 50 eller 250mg er det den sikre vej for mig til at brække sig. Jeg har ingen problemer med at sniffe andet stof overhovedet men MDMA det kan jeg satme ikke længere. I starten da jeg begyndte at lege med MDMA var det intet problem altså det smage da ikke lækkert men det var til at holde ud. Den dag idag skal jeg bare lugte til MD og så vender min mave sig :eyes:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Kokain
Indlæg: 02 sep 2018 22:51 
Nogle bliver hooked, andre gør ikke. Jeg har nogle kammerater, som jeg synes er rimelig fucked af Alkohol. Jeg synes dog alligevel ikke, det er noget problem for andre at drikke en øl eller to.

Jeg syntes det var udmærket, at ryge Kokain. Dog ikke noget som var særlig interessant.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bismann og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team