Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 sep 2018 12:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej narkotika-eksperter :)

Har er spørgsmål ang. mindre doser af amfetamin : har kørt på Ritalin (succes) , kratom (lige til at åbne og skide i ) og diverse naturprodukter neurostim osv ( ingen virkning) . Har været på amf før i en en periode , hvor det gik ud over min søvn og det gik sgu ikke med et arbejde der skal passes . Jeg harfået fået tilbudt noget amfetamin , tænker at hvis man nu bruger microdoser ,om det vil have en opkvikkende effekt uden nattesøvn ryger ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2018 13:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Det lyder som om du spørger ind til et dagligt forbrug af små doser amfetamin, right ?

Jeg synes ikke det lyder som nogen god ide, har været vidne til et par venners amfetaminmisbrug, og det er et af de mest opslidende stoffer på både krop og sind at misbruge - så det er ikke noget jeg vil anbefale til hverdagsbrug, heller ikke selvom du holder doserne lavt.

Når det så er sagt, så har jeg selv gode erfaringer med at indtage små doser amfetamin, uden at det går ud over søvnen og uden nævneværdige "tømmermænd" dagen efter, men det er altså noget jeg har brugt meget sporadisk måske 10 gange hele mit liv. Det handler bare om at holde dosen nede og ikke gøre det for sent på dagen, for mig går der ca 8-10 timer før jeg kan sove, efter en lille dosering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2018 14:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
GimpSuit skrev:
Det lyder som om du spørger ind til et dagligt forbrug af små doser amfetamin, right ?

Jeg synes ikke det lyder som nogen god ide, har været vidne til et par venners amfetaminmisbrug, og det er et af de mest opslidende stoffer på både krop og sind at misbruge - så det er ikke noget jeg vil anbefale til hverdagsbrug, heller ikke selvom du holder doserne lavt.

Når det så er sagt, så har jeg selv gode erfaringer med at indtage små doser amfetamin, uden at det går ud over søvnen og uden nævneværdige "tømmermænd" dagen efter, men det er altså noget jeg har brugt meget sporadisk måske 10 gange hele mit liv. Det handler bare om at holde dosen nede og ikke gøre det for sent på dagen, for mig går der ca 8-10 timer før jeg kan sove, efter en lille dosering.


tak for svar . Nej . Ikke til daglig forbrug. Absolut ikke. Kun dage hvor jeg er pisse træt og skal afsted på job osv og nærmest ikke kan kravle ud af døren . Har som skrevet brugt retalin idfb og det har været perfekt 10-20mg giver et fedt boost i 3-4 timer og no problemos med søvn senere. Vil helst have Methylphenidat men det er pisse svært at få fat på tilsyneladende , så amf kunne være en midlertidig erstatning .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2018 15:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Prøv med 10-20 mg amfetamin. Hvis du køber det på gaden vil jeg foreslå dig at rense det selv, da kvaliteten tit kan være ret tvivlsom

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2018 19:38 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du vitterligt ikke kan komme på arbejde fordi du er træt, vil jeg i stedet anbefale dig mere søvn. Eller et andet arbejde. Det der er sgu en slippery slope imho

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2018 20:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg synes altid, at jeg sover markant dårligere på amf end uden. Hellere end lille smule koffein eller en lur. Amf forværrer min søvn ekstremt og gør, at der skal indhentes mere søvn dagen efter.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 sep 2018 18:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Tak for tip ifbm rensning af amf. Da det kun er noget jeg vil bruge i nødsituationer : tager aften - og nattevagter på jobbet og som skrevet ikke noget dagligt (der kan gå uger imellem jeg tager/tog methylphenidat) . Har meget respekt for den slags for ikke at komme ind i dødssyg vane. Mht koffein ;selv i store doser virker overhovedet ikke opkvikkende på mig : man er bare træt på en anden måde. Modafinil kunne måske også være interessant og ikke så "lige på" som amf.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 12:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 08:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Personligt vil jeg langt fra kalde 50-100mg en mikroskopisk dose

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 13:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 65 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team