Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 sep 2018 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2018 00:07
Indlæg: 4
Hey alle i dejlige mennesker, mine kammerater og jeg har planlagt et lsd-trip her snart, men vi er lidt bange for at vi måske ender med at få Nbome.. Nogen der ved om dette ofte sker og hvad vi skal holde øje med? vi giver 100kr per sukkerknald hvor der skulle være needlepoint lsd på.

På forhånd tak :hjerte: :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 06:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså chancen er der da, men tror ikke i skal være bekymret. Ellers køb et testkit.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 07:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis i ikke stoler 100 % på jeres pusher så synes jeg i skal teste det. Hvis i er nogen dovne typer, så skal i som minimum prøve at smage så lidt som muligt på sukkerknalden. Hvis i aner bitre toner, så skal det bare i skraldespanden. LSD smager ikke af noget og Nbome smager stærkt kemiskt, så hvis sukkerknalden smager af andet end sukker er i nok blevet snydt. Det er i hvert fald ikke værd at tage chancen når det kommer til Nbome. Der er måske nogen der kan lide rusen. Men der er så mange bivirkninger at det bare slet ikke er anbefalelsesværdigt. Min ven tog engang et mærke han troede var LSD og han kunne ikke sove i 3 døgn + havde stadig visuals efter 2 døgn. Jeg ved ikke om det var Nbome, men det tror han. Det var i hvert fald ikke lsd.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 11:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hector Salamanca skrev:
Hvis i ikke stoler 100 % på jeres pusher så synes jeg i skal teste det. Hvis i er nogen dovne typer, så skal i som minimum prøve at smage så lidt som muligt på sukkerknalden. Hvis i aner bitre toner, så skal det bare i skraldespanden. LSD smager ikke af noget og Nbome smager stærkt kemiskt, så hvis sukkerknalden smager af andet end sukker er i nok blevet snydt. Det er i hvert fald ikke værd at tage chancen når det kommer til Nbome. Der er måske nogen der kan lide rusen. Men der er så mange bivirkninger at det bare slet ikke er anbefalelsesværdigt. Min ven tog engang et mærke han troede var LSD og han kunne ikke sove i 3 døgn + havde stadig visuals efter 2 døgn. Jeg ved ikke om det var Nbome, men det tror han. Det var i hvert fald ikke lsd.

Så vidt jeg husker, så virker LSD længere end nbome, så det lyder lidt mærkeligt.
Har dog også selv fået et mærke der skulle have været nbome og tydeligvis var nbome, hvilket resulterede i mit første badtrip udover min først salvia oplevelse.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 12:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2018 00:07
Indlæg: 4
Kan man købe test kits i Danmark i butikker :?: , fordi vi kan ikke rigtigt nå at bestille et hjem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 13:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
https://psychonautwiki.org/wiki/25I-NBOMe siger at der kan være eftervirkninger i 3-6 dage. Men ja selve trippet angiver de godt nok til at skulle være kortere. Jeg ved ikke mere end at han sagde de smagte bittert og at effekten var meget lang. Det var dog psykedeliske effekter.

Man kan godt købe dem i DK, ved i hvert fald at der findes en butik med dem i KBH, søg efter EZ test kits også skal du finde en med tryptaminer (den slår ud på LSD og lignende, Nbome slår den ikke ud på). Og hvis du ikke kan nå at teste dine stoffer, så lad være med at tage dem.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 18:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Mjaae, Hector, det er nok mere sandsynligt det har være DOx (DOC, DOB, something). Det virker i markant længere tid.
Men trådstarter: få testkits, hav eventuelt benzo klar hvis det går galt, og så for guds skyld læs op på set og setting. LSD kan ændre hele jeres tilgang til livet, både for det værre eller det bedre, og man vil jo helst have det federe :- )

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team