Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 02:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2018 16:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2018 13:12
Indlæg: 2
Hey
Jeg tog for aller første gang LSD, sammen med 3 venner, og en trip sutter, i midten af april.
Tog en halv kl 22 og en halv mere ved midnat.
Der skete alt hvad man kan forvente af et LSD trip, men størstedelen af trippet, nød jeg det ikke, jeg ikke kunne udtrykke mig selv. Jeg sad stille i hvad der følte som en evighed og prøvede at få mig selv til at slappe af ved at fortælle mig selv om og om igen, at det bare var et Stof og det ville være ovre når det var ude af mit system. Der var ikke nogen uhyggelige hallucinationer, de var tværtimod skide flotte.
Vi besluttede os for at lave en joint i løbet i natten (fun fact, det tog os halvanden time bare at lave et cone) og efter jointen følte jeg mig afslappet men så begyndte jeg at få nederen på, kan ikke beskrive det men bare nederen. Der var klokken ca 5, og jeg besluttede mig for at ligge mig ind i seng da jeg ikke kunne holde det ud mere og bare gerne ville slappe af.
Morgenen efter røg jeg en joint og fik et panik anfald
Nu til mit spørgsmål, jeg havde det meget mærkeligt de næste måneders tid, troede der var en spirituel mening med alt, og begyndte at tænke nogen pænt mærkelige tanker, som jeg ikke rigtig kunne styre.
Kunne ikke genkende min egen krop og alt føltes så urealistisk. Jeg googlede alt, alle sindsygdomme og ego død osv. Har søgt læge for at få en psykiater
Men ville lige høre jer om jeres erfaringer med sådanne oplevelser.
Spørg endelig ind til det hele
Mvh Christoffer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2018 00:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Det lyder som et bad trip. Må man spørge hvor gammel du er? Jeg har ikke selv oplevet deciderede bad trips, men psykedelika, som lsd, kan virke voldsomt for hovedet og tankerne pga den massive sansestimulering det giver. Vidste du eller havde du læst lidt om, hvad du gik ind til inden selve trippet?
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team