Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har taget LSD for første gang for tre år siden, så tog jeg det også sidste år og nu igen, hvor det er første gang jeg selv har skaffet det. De to første gange var fantastiske.

Denne gang, gjorde jeg det med en der ikke havde prøvet det før, hvor de andre gange var en af mine erfarne venner der tog mig under "vingerne" og lærte mig, hvordan man skal nyde trippet. Jeg prøvede at gøre det samme for min kammerart og det gik nogenlunde.

Problemet med ham, er han anser sig selv for ikke at have følelser og han faker alle smil og grin. Han ser sig selv som "psykopat", hvor jeg mere tænker det er noget han forestiller sig. På trippet var det helt sikkert at han ikke fakede sine smil eller grin, så det var jo dejligt at se, at de føleser han ikke mente han havde, altså gemmer sig derinde :) Desværre blev han hurtigt træt af han ikke var i kontrol, så det var svært at få ham til at flyde med hele vejen. Det endte med han gerne ville hurtigt hjem, hvor han prøvede at blive sig selv igen. Det var i min optik lidt spild af mærker. Jeg tænker han skal prøve det igen, når han er blevet ældre og er mere afklaret med sig selv. Det gjorde desværre også jeg tog tidligt hjem, efter vi kun havde trippet seks timer. Mine to første trips var helt klart bedre, fordi jeg nok selv er mere frist på at "go with the flow" og min kammerart på de trip hele tiden hypede det.

Han er 21 år gammel og jeg er 26 år og vi tog 100ug. Mærkerne kostede 60,- stykket.

Nå, men nu fik jeg lige læst om det der nbome, og så bliver jeg selvfølgelig usikker på mig selv. Jeg læste i en af de andre tråde herinde, at der var en der solgte nbome som LSD i Aalborg, og det er selvfølgelig der jeg har fået mit fra. Den var en tråd fra 2013. Vi snakkede ikke om, om mærkerne smagte af noget - men det vil jeg selv påstå de ikke gjorde, for ingen af os kommenterede på det. Han mærkede dog at hans tunge blev lidt følsesløs, men den effekt havde jeg slet ikke. Jeg følte til gengæld efter jeg havde slugt mærket, at det sad fast i halsen på mig, flere timer efter og jeg ikke kunne synke det :P

Hvor udbredt er det, at folk sælger nbome som LSD? Det er jo ikke fordi, det er helt nemt at teste. Jeg synes selv trippet virkede meget som de første to gange, men jeg blev jo ikke revet helt med pga. min kammerarts kontrollyst.

Mærkerne ser helt normale ud, tyndt papir og med fint illuminati-pyramide. Det kan være jeg bare er parnoid grundet det tråde der er om nbome..

Medlem

Geografisk sted: Månen
Spiste selv nogle med en pyramide på i forgårds (mange trippy farver på den anden side) syntes ikke de smagte bitter eller virkede på en anden måde end syre. Mit trip varede cirka en 11-12 timer og nbome virker vist slet ikke så lang tid så jeg tror ikke mærkerne er farlige.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Syntes nbome mager meget tydeligt, meget bittert og ens mund bliver meget funky og lammet. Den ene gang jeg har fået nbome solgt som LSD var jeg slet ikke i tvivl om at det ikke var LSD. Udover det synes jeg ikke man støder på nbome så ofte mere, hvorimod for nogle år siden der flød det overalt med nbome og folk spiste dem som slik. Udover det så har LSD også en del længere virkningstid så vidt jeg husker, så det er også en måde at bedømme det på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]