Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2018 12:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
Halløj derude, længe siden

Jeg er efterhånden ved at være ret træt af den lyst til kokain der melder sig efter at have hakket en røvfuld øl i nakken.
Det jeg engang fik ud af stoffet gør jeg ikke mere, men lysten er der i samme grad som tidligere.

Er jeg steder hvor der ingen adgang til lortet er, er det intet problem. Men i storbyen er det jo altid til at skaffe, hvis man blot man har lidt snilde.

Udover det åbenlyse råd; drik mindre! Er der så nogen, der ligger inde med et par tips og tricks? Lortet er for dyrt ikke det værd i sidste ende. Mine tømmermænd synes kun at blive værre og værre, og rusen mere og mere fesen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2018 12:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Denne tråd kan måske inspirere dig en smule: https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=55332

Jeg synes at besparelsen er en god gulerod, fordi kokain jo bestemt ikke er billigt.. Jeg sakser lige mit svar fra den anden tråd:

Halose skrev:
Jeg kender det sgu.
Jeg kan dog sagtens drikke uden kokain i dag, men i de gamle amfetamindage kunne jeg ikke gå i byen uden amfetamin.
Alting var kedeligt, og jeg havde intet at snakke med folk om.

Min erfaring er at hvis ikke der er snudegas involveret, så gør øl mig som udgangspunkt mere sløv og dvask i det, hvorimod shots eller drinks med skarp spiritus gør mig mere upbeat.
Noget koffein i løbet af byturen, som du selv er inde på, er også en fin idé.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2018 13:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Bed din ven om at putte chilipulver i posen.. Eller køb 10 gram og sæt dig ind i et skab og kom først ud når de er væk eller noget.


Ej kender det faktisk godt, tror også det er en slags association som hjernen har vænnet sig til, ala lugten af frisk røv og fisse.

Jeg bor heldigvis i en by uden de vilde muligheder for "flæææk der sparker og tulle bob" eller hvad faen de ellers kan finde på at kalde det, men når jeg har mulighed og har en drukket en skid på, så klør pengene bestemt også i lommen.

Måske afsæt et kola-budget hvor du tillader dig selv en tur måske en gang om måneden men ikke mere, og så planlægger det med nogle thailandske ludere, en flaske poppers og en god årgang Ron Zacapa.

Det kunne godt lave et hul dybt nok i lommen til at der ikke bliver mere fiskeskæl på menuen resten af måneden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2018 17:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg plejer at drikke lidt hurtigere hvis lysten melder sig. Det er super tips & tricks.

Du kan også prøve at banke dit hoved ind i væg 100 gange. Det burde tage toppen af mundvandet fra næsen.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2018 17:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Havde det på samme måde i en periode på et par år, hvor jeg drak og tog coke hver weekend, og fik vel brugt i omegnen af 100k på det lort.
På et tidspunkt stoppede jeg fuldstændig med at gå i byen, så der hverken blev indtaget alkohol eller coke i et godt stykke tid. Efterfølgende kunne jeg sagtens drikke alkohol uden den mindste craving. Jeg tror det handler om vaner, lyster og associationer. Så når man lige har lagt det hele lidt på hylden i noget tid, refresher man lissom, og alkohol bliver ikke automatisk kædet sammen med en anden substans.

Men det kræver at man gider holde en pause fra fester.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team