Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 20:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 nov 2018 16:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2018 16:09
Indlæg: 1
Jeg har brækket anklen og røvkeder mig på 4. uge. De to første uger var smertefulde og jeg fik derfor en masse forskelligt udskrevet af lægerne, men ingenting påvirkede mig. Jeg har Morfin DAK 10 mg, Contalgin depot 10 mg og Oxynorm oralopløsning 1 mg, intet af det smertepåvirkede mig.

Men nu keder jeg mig, dagene er meget lange, jeg vågner tidligt ved 5-7 tiden og sidder bare og glor. Jeg keder mig så vildt, at jeg bare gerne vil kunne falde i søvn kl 17-18. Eller når jeg fucking vil.

Jeg er 170 cm og vejer vel efterhånden 90 kilo.

Tænker at det er et spørgsmål om dosis, men tør ikke tage for meget.

Har på et tidspunkt taget 2-3 Morfin DAK samtidig og blev lidt døsig og kvalm. Har taget 15-20 ml Oxynorm. Men intet af det har slået mig ud og jeg ved ikke, hvor meget jeg skal tage.

Hvordan ville I gribe det an med de midler til rådighed?

Jeg har også phenergan, men altså...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2018 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Nogle folk kan bare ikke morfin på samme måde som andre kan. Det korte svar er at tage mere, men vil ikke sidde og guide folk i præcis mængder narko og have ansvaret for det. Phernerganen er god MED morfinen, i tilfælde du ikke har kombineret dem, da det fjerner en stor del af kvalmen, i hvert fald for mig.

Mit bedste råd er nok at få fat i nogle film eller bøger i stedet og at prøve at holde dig til en relativ normal døgnrytme. circadian rhythm og alt det jazz, mega fed.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2018 22:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Har tidligere selv fået contalgin 30mg og morfin dak 10mg igennem flere år pga kroniske smerter.. Jeg vil ikke anbefale noget som helst da alle mennesker er forskellige og jeg skal ikke have noget skidt på samvittigheden men jeg tog nogle gange 2-3 morfin sammen med et par shots eller maste dem og sniffede dem .. Synes det gav mig en bedre lindring men til sidst stoppede jeg med alt morfin da det ikke hjalp nok på mine smerter... Så nu har jeg bidt det i mig de sidste 2 år


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2018 22:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
har du ikke et eller andet grinern at lave?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2018 23:24 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Gå en lille tur på krykkerne, så får du også brugt noget energi.
Vær kreativ, inviter venner, bingewatch serier og/eller onanér. Mulighederne er mange

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2018 23:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Jeg kan sagtens sammensætte en film/serie liste til dig op ..

Kan lige lave den i morgen hvis du vil have glæde af det. Har gået meget hjemme med kronisk sygdom, så har set en del :) .. Har du nogle forbehold eller genre du elsker?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2018 22:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis du er nybegynder og dermed har lille opioid tolerance, så virker morfin slet ikke euforiserende på dig.

Er du gal jeg havde været i herlig euforiserende himmel på de doser, da jeg begyndte for mange mange år siden. Møns en rus mand.... Idag skal der mere til og følelsen er ikke nær så god som de første gange. Og det er også efter meget lange tolerance nedsætte pauser.

Hvis du skal gøre det til noget positivt, så slipper du for alverdens afhængighed og en masse abstinenser, både psykisk og fysisk.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2018 12:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
CopenhagenWoman skrev:
.

Jeg er 170 cm og vejer vel efterhånden 90 kilo.

Jeg har korte ben, men en lang ryg. Så skulle man måske tro at jeg var fed, men det er ikke tilfældet. Ogsådanerdersåmeget.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team