Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 02:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 nov 2018 19:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
[code][/code]hej jeg tager Benzodiasepin hver dag har kunnet fat i nogen zolpidem må jeg lamme mig lidt på dem selvom jeg også tager Benzodiasepin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2018 20:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
zolpidem er også en benzo mener jeg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2018 20:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Ja det er en form for , nogen siger dog Det er farlitt at indtate det sammen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2018 13:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det kommer vel an på hvordan man definerer "farligt".

Der er i hvert fald større sandsynlighed for du ender med blackouts, så afhængig af dine omgivelser kan det godt betegnes som farligt.

Det er ikke farligt på samme måde som eksempelvis at blande alkohol og benzodiazepiner, det hæmmer ikke vejrtrækningen på samme måde, men det er stadig ikke noget jeg ville anbefale at gøre lige meget hvad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2018 12:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Jeg vil heller ikke blande dem Men jeg får benzodiazepin af lægen så det er jo hele tiden i min krop så det jeg mener er vel egentlig Mens jeg stadig har benzodiazepin i systemet jeg er ikke ude i at lave en kombi benzodiazepin er jo bare aldrig ude af min krop så længe jeg får dem dagligt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2015 00:22
Indlæg: 8
Min erfaring siger mig at man sagtens kan kombinere en masse forskellige benzoer og Z-benzoer (Zolpeidem, Zopiclone osv.)
Tror jeg har været på >6 forskellige benzoer på en gang uden der skete noget udover blackout osv.
Benzo + (Z-)benzo) vil ikke nedsætte vejrtrækningen som benzo + anden CNS depressant som ikke er benzo (fx opioider, alkohol, GHB, barbiturater, gabapentin, pregabalin osv).
Men det er helt klart mest optimalt at indtage et benzo ad gangen, da den første man allerede har taget har bundet sig til GABA(A) receptrorene i hjernen og derfor vil man ikke få max ud af nr 2 benzo man indtager, da den ikke kan binde sig 100% til GABA(A) da der allerede er et andet benzo som er bundet dertil.
!!! Man vil dog sagtens kunne blive meget påvirket alligevel, men ikke "max" !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team