Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 nov 2018 15:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg fandt den her side da jeg søgte på om tramdol og seoquel kan kombineres. https://www.drugs.com/drug-interactions ... 221-0.html

jeg søgte fordi jeg havde en episode hvor jeg besvimer uden grund og ville se om det var pga bivirkning ved seoquel eller hvad der lige skete der.

jeg tager 100mg tramadol depot om dagen uden recept men min læge ved det godt. jeg tager en enkelt gang imellem 100 mg seoquel for at sove hvis jeg har en periode hvor jeg ligger søvnløs og det har der aldrig sket noget ved før. det er dog meget meget sjældnet jeg tager seoquel.

inden jeg stopped med at drikke og gik på antabus var der en dag hvor jeg havde dagen før ædt seoquel og samme dag ædt mine 100 mg tramadol om aften så drak jeg en halv flaske jack d og så ville jeg lige ud på toilet og så ind og drikke vidre men jeg endte med at besvime ude på toilettet hvor jeg vågner et par timer efter på gulvet og så går jeg bare iseng istedet for .

jeg ved ikke hvorfor jeg besvimer og min læge har heller ikke lige noget bud.

hvad tænker i ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2018 17:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Jeg tager selv 25 mg seroquel for at sove.. Hvis jeg har drukket alkohol, lader jeg være ind til alkoholen er fordampet. Seroquel og alkohol er dårlig kombi. Jeg tror ikke, at det skyldes tramadolen... Jeg har selv taget opioid og senere seroquel 25 mg uden problem, men først når den største rus er fordampet. Hvis det sker igen, skal du gå til læge og fortælle ham om det ærligt, vil mit råd være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2018 18:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg ved godt man skal passe på med seoquel og alkohol. jeg har også kun drukket alkohol dagen efter jeg har taget seoquel men aldrig prøvet at blande de to ting og det vil jeg heller aldrig experimenter med.
en af mine venner har fået seoquel mod psykisk lidelese og han fik black outs på alkohol og hans medicin hvor han intet husker af hvad han laved når han var påvirket. det står vist også i indlægseddel man skal passe på med den blanding.

min nye læge har jeg fortalt om den episode men hun har ingen bud på hvad det kan skyldes.

hun vil ikke udskrive seoquel til mig men hun ved godt jeg skaffer dem uden recept hvis jeg synes jeg mangler.
hun ved også godt jeg har drukket meget alkohol og røget meget hash og at jeg stadig skaffer tramadol uden recept når jeg selv synes jeg mangler.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team